Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodno-technický referent
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
podľa možností | dohodou
podľa možností | dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
nadštandardné platové ohodnotenie
nadštandardné platové ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozíciu Obchodno- technický referent.
Našim klientom je úspešná fínska spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou, predajom a servisom zdvíhacích zariadení (žeriavy, kladkostroje, vysokozdvižné vozíky atď.). Na medzinárodnom trhu pôsobí takmer 100 rokov, má zastúpenie v 50 štátoch a je celosvetovým lídrom vo svojej oblasti. Zákazníkmi sú spoločnosti pôsobiace vo výrobnom a automobilovom priemysle.
Podstatou práce Obchodno-technického referenta, je podpora predaja zdvíhacích zariadení a servisných služieb. Človek na tejto pozícii veľmi úzko spolupracuje s Obchodnými manažérmi v teréne, ktorým pomáha so spracovaním prijatých dopytov a objednávok, s vypracovaním cenových ponúk, komunikáciou so subdodávateľmi a uzatváraním obchodu. Predaj katalógových produktov, malých žeriavov a kladkostrojov zastrešuje samostatne.
Obchodno- technický referent komunikuje aj so Servisnými technikmi, ktorí vykonávajú opravy a údržbu zdvíhacích zariadení. Jeho úlohou je kontaktovanie zákazníkov na základe výstupu zo servisnej prehliadky, odporučenie servisných služieb, vypracovanie cenovej ponuky a následný predaj.
Vhodný kandidát prejde po nástupe na pozíciu dôkladným, 3 mesačným zaškolením so svojim nadriadeným, v rámci ktorého absolvuje školenia tak na Slovensku, ako aj v zahraničí, zoznámi sa s fungovaním spoločnosti, so zákazníkmi, s vyrábanými produktami a pod. Okrem nadriadeného bude spolupracovať aj so skúsenými kolegami z ostatných krajín, ktorí pôsobia na rovnakej pozícii a naučia ho všetko potrebné.
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť človeka, ktorý má technické vzdelanie alebo skúsenosti v technickej oblasti, a taktiež dokáže aktívne komunikovať v anglickom jazyku, ktorý je komunikačným jazykom spoločnosti.
Našim klientom je úspešná fínska spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou, predajom a servisom zdvíhacích zariadení (žeriavy, kladkostroje, vysokozdvižné vozíky atď.). Na medzinárodnom trhu pôsobí takmer 100 rokov, má zastúpenie v 50 štátoch a je celosvetovým lídrom vo svojej oblasti. Zákazníkmi sú spoločnosti pôsobiace vo výrobnom a automobilovom priemysle.
Podstatou práce Obchodno-technického referenta, je podpora predaja zdvíhacích zariadení a servisných služieb. Človek na tejto pozícii veľmi úzko spolupracuje s Obchodnými manažérmi v teréne, ktorým pomáha so spracovaním prijatých dopytov a objednávok, s vypracovaním cenových ponúk, komunikáciou so subdodávateľmi a uzatváraním obchodu. Predaj katalógových produktov, malých žeriavov a kladkostrojov zastrešuje samostatne.
Obchodno- technický referent komunikuje aj so Servisnými technikmi, ktorí vykonávajú opravy a údržbu zdvíhacích zariadení. Jeho úlohou je kontaktovanie zákazníkov na základe výstupu zo servisnej prehliadky, odporučenie servisných služieb, vypracovanie cenovej ponuky a následný predaj.
Vhodný kandidát prejde po nástupe na pozíciu dôkladným, 3 mesačným zaškolením so svojim nadriadeným, v rámci ktorého absolvuje školenia tak na Slovensku, ako aj v zahraničí, zoznámi sa s fungovaním spoločnosti, so zákazníkmi, s vyrábanými produktami a pod. Okrem nadriadeného bude spolupracovať aj so skúsenými kolegami z ostatných krajín, ktorí pôsobia na rovnakej pozícii a naučia ho všetko potrebné.
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť človeka, ktorý má technické vzdelanie alebo skúsenosti v technickej oblasti, a taktiež dokáže aktívne komunikovať v anglickom jazyku, ktorý je komunikačným jazykom spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody, benefity:
- práca pre úspešnú nadnárodnú spoločnosť, ktorá je svetovým lídrom vo svojom odbore,
- pracovná pozícia s dlhodobou perspektívou
- práca v medzinárodnom kolektíve,
- možnosť odborného a kariérneho rastu,
- nadštandardné platové ohodnotenie,
- možnosť výhodne si zakúpiť firemné akcie,
- kvartálne bonusy a príplatky,
- rôzne slovenské a medzinárodné teambuildingy,
- ostatné benefity budú upresnené na osobnom pohovore s naším klientom.
- práca pre úspešnú nadnárodnú spoločnosť, ktorá je svetovým lídrom vo svojom odbore,
- pracovná pozícia s dlhodobou perspektívou
- práca v medzinárodnom kolektíve,
- možnosť odborného a kariérneho rastu,
- nadštandardné platové ohodnotenie,
- možnosť výhodne si zakúpiť firemné akcie,
- kvartálne bonusy a príplatky,
- rôzne slovenské a medzinárodné teambuildingy,
- ostatné benefity budú upresnené na osobnom pohovore s naším klientom.
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Našim klientom je úspešná fínska spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou, predajom a servisom zdvíhacích zariadení (žeriavy, kladkostroje, vysokozdvižné vozíky atď.). Na medzinárodnom trhu pôsobí takmer 100 rokov, má zastúpenie v 50 štátoch a je celosvetovým lídrom vo svojej oblasti. Zákazníkmi sú spoločnosti pôsobiace vo výrobnom a automobilovom priemysle.
Našim klientom je úspešná fínska spoločnosť, ktorá sa zaoberá výrobou, predajom a servisom zdvíhacích zariadení (žeriavy, kladkostroje, vysokozdvižné vozíky atď.). Na medzinárodnom trhu pôsobí takmer 100 rokov, má zastúpenie v 50 štátoch a je celosvetovým lídrom vo svojej oblasti. Zákazníkmi sú spoločnosti pôsobiace vo výrobnom a automobilovom priemysle.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3221223
Dátum zverejnenia: 20.10.2017
2017-10-20
lokalita: Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica Pozícia: Obchodný referent, Odborný predajca, Referent odbytu, Servisný technik, Technik Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: nadštandardné platové ohodnotenie