Business Process and Controlling Manager

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
adekvátne pozícii

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ide o veľmi zaujímavú a jedinečnú pracovnú príležitosť v rámci regiónu. Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta s miestom výkonu práce v Banskej Bystrici.

Naším klientom je úspešná poradensko-konzultačná spoločnosť významným postavením na slovenskom trhu. Medzi ťažiskové aktivity patrí poradenstvo v oblasti riadenia firiem, analýza a konzultácia podnikateľských zámerov, čerpanie fondov, komplexné zastrešenie verejného obstarávania a iné.

Podstatou pracovnej pozície je optimalizácia interných procesov, hľadanie kritických miest existujúcich procesov, ako aj tvorba a zavádzanie nových procesov za účelom zefektívnenia chodu spoločnosti.

Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorý bude zastrešovať výsostne len optimalizáciu a vylepšovanie interných procesov nášho klienta. Business Process and Controlling Manager je členom vedenia spoločnosti a bude reportovať priamo konateľom. Taktiež napriamo vedie malý administratívny tím (2 Office Manažérky a Asistentka).

Medzi typické činnosti Business Process and Controlling Managera patrí:
• riadenie cashflow, sledovanie ziskovosti obchodných operácií, kalkulácia ekonomickej efektívnosti investícií a prevádzkových záležitostí,
• kontrolovanie a zefektívňovanie nastavených procesov spoločnosti,
• manažérske zastrešenie niektorých HR činností – ako sú angažovanosť, motivácia, vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, ... .

Na vybraného kandidáta čaká niekoľko zaujímavých výziev, ktoré je potrebné naplniť a ponúkajú obrovský priestor pre sebarealizáciu:
• zabezpečiť optimalizáciu kľúčových procesov spoločnosti za účelom sledovania a vyhodnocovania vybraných parametrov jednotlivých obchodných prípadov (napr. miera udržania zákazníkov, získavanie a spracovanie spätnej väzby, rýchlosť spracovania dopytov, atď.),
• komplexná zodpovednosť za zastrešenie zefektívňovania fungovania spoločnosti ako celku, od návrhov až po implementáciu.

Hľadáme kandidáta, ktorý:
• má skúsenosť s nastavovaním a optimalizáciou procesov,
• má prehľad o ekonomickej stránke fungovania firiem,
• aktívne ovláda aspoň 1 svetový jazyk (angličtina je preferovaná).

Zamestnanecké výhody, benefity

Táto pozícia ponúka veľký priestor pre sebarealizáciu pri hľadaní spôsobom lepšieho fungovania firmy, zefektívňovaní nastavených procesov, tvorbe nových procesov.
Vzhľadom na to, že táto pozícia je pre spoločnosť kľúčová, jedným z benefitov je možnosť získať partnerstvo v spoločnosti.

Ďalšie výhody a benefity:
• zázemie úspešnej spoločnosti
• voľnosť v riadení, ladení systému a procesov
• účasť na kľúčových rozvojových projektoch spoločnosti
• koncoročné bonusy za dosahovanie cieľov
• špičkové technické vybavenie, auto aj na súkromné účely
• kontinuálne vzdelávanie a osobný rast
• možnosť dohody na čiastočnom fungovaní formou home-office
• ďalšie výhody a benefity budú predmetom osobných jednaní.

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

5.11.2017 (ostáva ešte 16 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Naším klientom je úspešná poradensko-konzultačná spoločnosť významným postavením na slovenskom trhu. Medzi ťažiskové aktivity patrí poradenstvo v oblasti riadenia firiem, analýza a konzultácia podnikateľských zámerov, čerpanie fondov, komplexné zastrešenie verejného obstarávania a iné.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálna agentúra pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o.
Kapituská 12
974 01 Banská Bystrica
http://www.trigon-consulting.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: PhDr. Lenka Ostrolucká
Tel.: 0917203250
E-mail: poslať životopis
ID: 3207115   Dátum zverejnenia: 5.10.2017