Operations Manager

TRIGON Consulting s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
adekvátne ohodnotenie zodpovedajúce pozícii

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Operations Manager s miestom výkonu práce v Banskej Bystrici.

Naším klientom je úspešná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Spoločnosť sa venuje rôznym činnostiam, pričom gro tvorí poradenstvo a konzultačná činnosť v oblasti riadenia firiem. Medzi ťažiskové aktivity patria procesné audity a optimalizácia procesov, analýza a konzultácia podnikateľských zámerov, komplexné zastrešenie verejného obstarávania pre svojich zákazníkov, ako aj hodnotenie a vzdelávanie zamestnancov.

Zákazníkmi nášho klienta sú firmy z rôznych oblastí pôsobenia – prevažne však výrobné a priemyselné spoločnosti.

Operations Manager je kumulovaná pozícia, ktorá v sebe zahŕňa prvky procesného a finančného controllingu a HR. Podstatou pracovnej pozície je optimalizácia existujúcich interných procesov, ako aj tvorba a zavádzanie nových procesov za účelom zefektívnenia chodu firmy. Operations Manager napriamo vedie malý administratívny tím (2 Office Manažérky a Asistentka).

Medzi bežné činnosti Operations Managera patrí:
• riadenie cashflow, sledovanie ziskovosti obchodných operácií, kalkulácia ekonomickej efektívnosti investícií a prevádzkových záležitostí,
• kontrola nastavených procesov spoločnosti,
• zastrešenie personálnej oblasti – pracovno-právne zmluvy, zisťovanie spokojnosti a motivácia spolupracovníkov, vzdelávanie a rozvoj, atď.

Na vybraného kandidáta čaká niekoľko zaujímavých výziev, ktoré je potrebné naplniť a ponúkajú obrovský priestor pre sebarealizáciu:
• optimalizovanie kľúčových procesov a interného informačného systému – spoločnosť má ambíciu sledovať a vyhodnocovať vybrané parametre obchodných prípadov (napr. miera udržania zákazníkov, získavanie a spracovanie spätnej väzby, rýchlosť spracovania dopytov, atď.),
• hľadanie, prinášanie a zavádzanie nových návrhov z hľadiska efektívnejšieho fungovania spoločnosti.

Pozícia Operations Manager je novovytvorená, doteraz bola zastrešená priamo 2 konateľmi spoločnosti, ktorým bude vybraný kandidát reportovať.

Hľadáme kandidáta, ktorý:
• má skúsenosť s nastavovaním procesov a procesným controllingom
• má podnikateľské myslenie, kladie dôraz na detail a je zameraný na výsledok
• má prehľad o ekonomickej stránke fungovania firiem
• aktívne ovláda aspoň 1 svetový jazyk (angličtina je preferovaná)

Zamestnanecké výhody, benefity

Táto pozícia ponúka veľký priestor pre sebarealizáciu pri hľadaní spôsobom lepšieho fungovania firmy, zefektívňovaní nastavených procesov, tvorbe nových procesov. Zároveň je tu výhľadovo možnosť získať partnerstvo v spoločnosti.

Ďalšie výhody a benefity:

• zázemie úspešnej firmy
• voľnosť v riadení, ladení systému a procesov
• účasť na kľúčových rozvojových projektoch spoločnosti
• koncoročné bonusy za dosahovanie cieľov
• špičkové technické vybavenie, auto aj na súkromné účely
• kontinuálne vzdelávanie a osobný rast
• časová a priestorová flexibilita
• ostatné benefity budú upresnené na osobnom pohovore.

Informácie o výberovom konaní

Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Naším klientom je úspešná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Spoločnosť sa venuje rôznym činnostiam, pričom gro tvorí poradenstvo a konzultačná činnosť v oblasti riadenia firiem. Medzi ťažiskové aktivity patria procesné audity a optimalizácia procesov, analýza a konzultácia podnikateľských zámerov, komplexné zastrešenie verejného obstarávania pre svojich zákazníkov, ako aj hodnotenie a vzdelávanie zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3182770  Dátum zverejnenia: 8.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: adekvátne ohodnotenie zodpovedajúce pozícii