Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
k spokojnosti | dohodou
k spokojnosti | dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu Office Manager s miestom výkonu práce v Banskej Bystrici.
Naším klientom je úspešná poradensko-konzultačná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Spoločnosť sa venuje rôznorodým činnostiam, medzi ktoré patrí projektový manažment, poradenstvo a konzultačná činnosti v oblasti riadenia firiem, komplexné zastrešenie verejného obstarávania pre svojich zákazníkov, ako aj hodnotenie a vzdelávanie zamestnancov.
Pracovná pozícia Office Manager je špecifická a zaujímavá svojou skladbou. Na jednoduché administratívne práce má pridelenú asistentku, na ktorú deleguje jednotlivé úlohy. Office Manager je zodpovedný za komplexnejšie odborné veci. Podstatou pracovnej pozície je správa faktúr, spolupráca s externou účtovnou firmou a organizačné zastrešenie rôznych firemných akcií a eventov.
Medzi typické úlohy na tejto pozícii patrí:
• vystavovanie faktúr, kontrola došlých faktúr, príprava podkladov pre účtovníctvo,
• evidovanie nákladov na jednotlivé obchodné prípady,
• spracovanie zmlúv pre klientov (šablóny zmlúv sú vypracované),
• kompletná organizácia firemných eventov (cca 2-3 ročne),
• komunikácia s úradmi a verejnými inštitúciami – banky, poisťovne, Úrad pre verejné obstarávanie, Sociálna poisťovňa, atď.
Hľadáme kandidátku/kandidáta, ktorá/-ý:
• má skúsenosti s fakturáciou a vedením ekonomickej agendy,
• je aktívny vodič,
• aspoň pasívne komunikuje v AJ (prevažne emailová komunikácia).
Po nástupe na pozíciu Office Manager prejde kompletným zaškolením, v rámci ktorého sa zoznámi s fungovaním spoločnosti, so systémom práce, s informačným systémom, atď. Zaškolenie bude zastrešené skúsenou kolegyňou na rovnakej pozícii.
Naším klientom je úspešná poradensko-konzultačná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Spoločnosť sa venuje rôznorodým činnostiam, medzi ktoré patrí projektový manažment, poradenstvo a konzultačná činnosti v oblasti riadenia firiem, komplexné zastrešenie verejného obstarávania pre svojich zákazníkov, ako aj hodnotenie a vzdelávanie zamestnancov.
Pracovná pozícia Office Manager je špecifická a zaujímavá svojou skladbou. Na jednoduché administratívne práce má pridelenú asistentku, na ktorú deleguje jednotlivé úlohy. Office Manager je zodpovedný za komplexnejšie odborné veci. Podstatou pracovnej pozície je správa faktúr, spolupráca s externou účtovnou firmou a organizačné zastrešenie rôznych firemných akcií a eventov.
Medzi typické úlohy na tejto pozícii patrí:
• vystavovanie faktúr, kontrola došlých faktúr, príprava podkladov pre účtovníctvo,
• evidovanie nákladov na jednotlivé obchodné prípady,
• spracovanie zmlúv pre klientov (šablóny zmlúv sú vypracované),
• kompletná organizácia firemných eventov (cca 2-3 ročne),
• komunikácia s úradmi a verejnými inštitúciami – banky, poisťovne, Úrad pre verejné obstarávanie, Sociálna poisťovňa, atď.
Hľadáme kandidátku/kandidáta, ktorá/-ý:
• má skúsenosti s fakturáciou a vedením ekonomickej agendy,
• je aktívny vodič,
• aspoň pasívne komunikuje v AJ (prevažne emailová komunikácia).
Po nástupe na pozíciu Office Manager prejde kompletným zaškolením, v rámci ktorého sa zoznámi s fungovaním spoločnosti, so systémom práce, s informačným systémom, atď. Zaškolenie bude zastrešené skúsenou kolegyňou na rovnakej pozícii.
Zamestnanecké výhody, benefity
Táto pozícia je zaujímavá pre ľudí, ktorí majú radi administratívnu prácu, neboja sa kopy papierov, vedia si nájsť svoj systém práce a majú vo veciach poriadok. Spája v sebe administratívnu a ekonomickú agendu, ako aj kreatívu napr. v podobe organizácie firemných eventov.
• dlhodobo perspektívna práca v úspešnej spoločnosti
• rôznorodá a zaujímavá náplň práce
• práca v mladom a príjemnom kolektíve
• zaujímavé finančné ohodnotenie a koncoročné bonusy vo výške 50-100% hrubej mzdy
• možnosť vzdelávania, osobný a kariérny rast
• časová a priestorová flexibilita
• rôzne nefinančné benefity
• teambuildingové akcie
• dlhodobo perspektívna práca v úspešnej spoločnosti
• rôznorodá a zaujímavá náplň práce
• práca v mladom a príjemnom kolektíve
• zaujímavé finančné ohodnotenie a koncoročné bonusy vo výške 50-100% hrubej mzdy
• možnosť vzdelávania, osobný a kariérny rast
• časová a priestorová flexibilita
• rôzne nefinančné benefity
• teambuildingové akcie
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Naším klientom je úspešná poradensko-konzultačná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Spoločnosť sa venuje rôznorodým činnostiam, medzi ktoré patrí projektový manažment, poradenstvo a konzultačná činnosti v oblasti riadenia firiem, komplexné zastrešenie verejného obstarávania pre svojich zákazníkov, ako aj hodnotenie a vzdelávanie zamestnancov.
Naším klientom je úspešná poradensko-konzultačná spoločnosť pôsobiaca na Slovenskom trhu od roku 2004. Spoločnosť sa venuje rôznorodým činnostiam, medzi ktoré patrí projektový manažment, poradenstvo a konzultačná činnosti v oblasti riadenia firiem, komplexné zastrešenie verejného obstarávania pre svojich zákazníkov, ako aj hodnotenie a vzdelávanie zamestnancov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3181670
Dátum zverejnenia: 7.9.2017
2017-09-07
lokalita: Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Obchodný referent, Office manager Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: k spokojnosti | dohodou