Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Predajca online marketingových služieb
TRIGON Consulting s.r.o.
Miesto práce
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúce finančné ohodnotenie
motivujúce finančné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme šikovného kandidáta na pozíciu Predajca online marketingových služieb.
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť, ktorá už viac ako 20 rokov pôsobí v oblasti marketingu, online marketingu a mediálneho poradenstva.
Náš klient pre svojich zákazníkov – malých a stredných podnikateľov - ponúka služby zamerané na zviditeľnenie firmy a jej činnosti na internete – napr. tvorba a optimalizácia internetových stránok, tvorba a správa stránok na Facebooku, Google+, tvorba facebookových kampaní, mobilných webových stránok, mobilných aplikácií, virtuálnych prezentačných videí a podobne.
Hlavnou úlohou Predajcu online marketingových služieb je telefonicky kontaktovať potenciálnych zákazníkov. Cieľom telefonického rozhovoru je predaj vyššie uvedených služieb. Celý predaj sa uskutočňuje len telefonicky, tzn. že kandidát na tejto pracovnej pozícii nenavštevuje zákazníkov osobne. Napriek tomu, že kandidát na tejto pracovnej pozícii je so zákazníkmi len v telefonickom kontakte, buduje si s nimi obchodný vzťah.
Predajca online marketingových služieb má k dispozícii databázu potenciálnych zákazníkov a zároveň si neustále rozširuje databázu svojich existujúcich zákazníkov. Predaj novým zákazníkom tvorí cca. 15-25% celkového predaja, zvyšok tvorí obchod uzatvorený s existujúcimi zákazníkmi, ktorí majú vyskúšané služby nášho klienta a sú s nimi spokojní.
Výhodou oproti iným telemarketingovým spoločnostiam je, že predmetom predaja sú profesionálne a odborné služby, ktoré sú pre firmy žiadúce a pomáhajú im. Realizáciu objednaných služieb zastrešuje tím špecialistov.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• telefonické oslovovanie nových aj existujúcich zákazníkov
• prezentácia a predaj služieb telefonickou formou
• starostlivosť o existujúcich zákazníkov
• administratíva spojená s predajom
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý je komunikatívny a chce na sebe pracovať. Všetko potrebné pre úspešný štart ho naučí jeho nadriadený a profesionálny školiteľ.
Vybraný kandidát po nástupe prejde adaptačným procesom, ktorý pozostáva z oboznámenia sa s ponúkanými službami, s tým ako jednotlivé služby fungujú, ako má komunikovať so zákazníkmi, ako služby predávať. Po absolvovaní úvodného zaškolenia bude mať aj naďalej podporu od svojho nadriadeného.
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť, ktorá už viac ako 20 rokov pôsobí v oblasti marketingu, online marketingu a mediálneho poradenstva.
Náš klient pre svojich zákazníkov – malých a stredných podnikateľov - ponúka služby zamerané na zviditeľnenie firmy a jej činnosti na internete – napr. tvorba a optimalizácia internetových stránok, tvorba a správa stránok na Facebooku, Google+, tvorba facebookových kampaní, mobilných webových stránok, mobilných aplikácií, virtuálnych prezentačných videí a podobne.
Hlavnou úlohou Predajcu online marketingových služieb je telefonicky kontaktovať potenciálnych zákazníkov. Cieľom telefonického rozhovoru je predaj vyššie uvedených služieb. Celý predaj sa uskutočňuje len telefonicky, tzn. že kandidát na tejto pracovnej pozícii nenavštevuje zákazníkov osobne. Napriek tomu, že kandidát na tejto pracovnej pozícii je so zákazníkmi len v telefonickom kontakte, buduje si s nimi obchodný vzťah.
Predajca online marketingových služieb má k dispozícii databázu potenciálnych zákazníkov a zároveň si neustále rozširuje databázu svojich existujúcich zákazníkov. Predaj novým zákazníkom tvorí cca. 15-25% celkového predaja, zvyšok tvorí obchod uzatvorený s existujúcimi zákazníkmi, ktorí majú vyskúšané služby nášho klienta a sú s nimi spokojní.
Výhodou oproti iným telemarketingovým spoločnostiam je, že predmetom predaja sú profesionálne a odborné služby, ktoré sú pre firmy žiadúce a pomáhajú im. Realizáciu objednaných služieb zastrešuje tím špecialistov.
Medzi typické činnosti na tejto pozícii patrí:
• telefonické oslovovanie nových aj existujúcich zákazníkov
• prezentácia a predaj služieb telefonickou formou
• starostlivosť o existujúcich zákazníkov
• administratíva spojená s predajom
Na tejto pracovnej pozícii si vieme predstaviť kandidáta, ktorý je komunikatívny a chce na sebe pracovať. Všetko potrebné pre úspešný štart ho naučí jeho nadriadený a profesionálny školiteľ.
Vybraný kandidát po nástupe prejde adaptačným procesom, ktorý pozostáva z oboznámenia sa s ponúkanými službami, s tým ako jednotlivé služby fungujú, ako má komunikovať so zákazníkmi, ako služby predávať. Po absolvovaní úvodného zaškolenia bude mať aj naďalej podporu od svojho nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Na tejto pracovnej pozícii by sme radi vyzdvihli práve to, že:
• Predajca online marketingových služieb predáva len služby nášho klienta a buduje si vlastnú základňu svojich zákazníkov, s ktorou pracuje a ktorú si neustále rozširuje. To znamená, že nejde o typický telemarketingový predaj, kde Predajca predáva rôzny a meniaci sa sortiment len pre nových zákazníkov,
• pracovná doba je pevne stanovená od 8.00 do 16.30 hod.
Ostatné výhody a benefity:
• práca na trvalý pracovný pomer v stabilnej a dlhodobo úspešnej spoločnosti
• motivujúce finančné ohodnotenie
• možnosť odborne rásť a vzdelávať sa formou školení a tréningov zameraných na predaj a služby nášho klienta
• rôzne súťaže o vecné ceny za splnenie plánu (tablet, smartphone, inteligentné hodinky, a pod.)
• teambuildingové akcie, športové aktivity, Vianočný večierok
• akcie pre deti zamestnancov
• starostlivosť o zamestnancov – bohatý pitný režim, príjemné pracovné prostredie
• Predajca online marketingových služieb predáva len služby nášho klienta a buduje si vlastnú základňu svojich zákazníkov, s ktorou pracuje a ktorú si neustále rozširuje. To znamená, že nejde o typický telemarketingový predaj, kde Predajca predáva rôzny a meniaci sa sortiment len pre nových zákazníkov,
• pracovná doba je pevne stanovená od 8.00 do 16.30 hod.
Ostatné výhody a benefity:
• práca na trvalý pracovný pomer v stabilnej a dlhodobo úspešnej spoločnosti
• motivujúce finančné ohodnotenie
• možnosť odborne rásť a vzdelávať sa formou školení a tréningov zameraných na predaj a služby nášho klienta
• rôzne súťaže o vecné ceny za splnenie plánu (tablet, smartphone, inteligentné hodinky, a pod.)
• teambuildingové akcie, športové aktivity, Vianočný večierok
• akcie pre deti zamestnancov
• starostlivosť o zamestnancov – bohatý pitný režim, príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Budeme radi ak na túto pracovnú ponuku zareagujete a vopred ďakujeme za prejavenú dôveru. Všetky životopisy so žiadosťami starostlivo posúdime a určite dáme spätnú väzbu každému záujemcovi.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch pohovorov. Prvý sa uskutoční so zástupcom personálnej agentúry a druhý u nášho klienta so zástupcami spoločnosti.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť, ktorá už viac ako 20 rokov pôsobí v oblasti marketingu, online marketingu a mediálneho poradenstva.
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť, ktorá už viac ako 20 rokov pôsobí v oblasti marketingu, online marketingu a mediálneho poradenstva.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
TRIGON Consulting s.r.o. je personálno-poradenská agentúra, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už 20 rokov. Poskytujeme prvotriedne poradenské riešenia a služby pre spoločnosti najmä v oblasti vyhľadávania a výberu zamestnancov. Dokážeme spojiť kvalitných ľudí s kvalitnými firmami a pomáhame vytvárať dlhodobé partnerstvá. Sme tím profesionálov s ľudským prístupom a otvorenou komunikáciou. Spokojný klient je našim cieľom a vizitkou.
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Pre viac informácií kliknite na: https://www.trigon-consulting.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2817634
Dátum zverejnenia: 18.11.2016
2016-11-18
lokalita: Banskobystrický kraj, okres Banská Bystrica Pozícia: Dokladač tovaru/merchandiser, Helpdesk operátor, Obchodný zástupca, Predavač, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: TRIGON Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivujúce finančné ohodnotenie