Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Koordinátor predaja a projektov - Nábytok
Trido trade, s.r.o.
Ružová dolina 25, Ružinov
živnosť
1 200 - 3 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
práca na živnosť !!!
Tvorba cenových ponúk: Schopnosť analyzovať náklady na výrobu nábytku a správne určiť ceny pre rôzne produkty a služby.
Čítanie výkresovej dokumentácie: Schopnosť interpretovať technické výkresy, plány a špecifikácie pre nábytok, aby bolo možné presne pochopiť požiadavky a požiadavky klientov.
Komunikácia s klientmi: Schopnosť efektívne komunikovať s klientmi, získavať ich požiadavky a poskytovať im informácie o produktoch, cenách a dodacích termínoch.
Predajné zručnosti: Schopnosť uzavrieť obchody a prezentovať produkty zákazníkom s dôrazom na ich jedinečné vlastnosti a hodnotu.
Znalosť dekorov: Dobrá znalosť moderných trendov v dizajne interiérov a dekoráciách, aby sa mohol zamestnanec poradiť so zákazníkmi pri výbere nábytku a doplnkov.
Projektový manažment: Schopnosť riadiť projekty od začiatku do konca, vrátane plánovania, organizácie a sledovania postupu, aby sa zabezpečila úspešná realizácia projektov.
Znalosť materiálov a technológií: Základné pochopenie materiálov používaných pri výrobe nábytku, ako aj technológií a procesov, ktoré sa používajú pri jeho výrobe.
Zručnosti v práci s počítačom: Schopnosť efektívne používať softvérové nástroje na tvorbu cenových ponúk, správu projektov a komunikáciu s klientmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Flexibilný pracovný čas: Možnosť flexibilného pracovného času alebo možnosť práce na diaľku, čo umožňuje zamestnancom lepšie zosúladiť pracovný a súkromný život.
Odborný rozvoj: Finančná podpora a prístup k odborným školeniam, seminárom a workshoptom, ktoré pomáhajú zamestnancom rozvíjať ich odborné zručnosti a kariérny rast.
Zamestnanecké zľavy: Zľavy na výrobky a služby spoločnosti, ako aj na nákupy v partnerských obchodoch, čo pomáha zamestnancom ušetriť peniaze.
Pravidelné hodnotenie výkonu a spätná väzba: Pravidelné hodnotenie výkonu a konštruktívna spätná väzba od manažérov, čo pomáha zamestnancom zlepšovať sa a rásť v ich pracovnej roli.
Firemné podujatia a aktivity: Príležitosť zúčastňovať sa firemných podujatí, tímových stretnutí a aktivít, ktoré podporujú tímovú spoluprácu a budovanie vzťahov medzi kolegami.
Zdravotné a wellness programy: Podpora zdravia a wellnessu zamestnancov vrátane prístupu k fitnes centrám, masážam, wellness službám alebo programom na zdravú výživu.
Dovolenka a voľno: Dostatočný počet dní dovolenky a možnosť flexibilne plánovať voľné dni v súlade s pracovnými potrebami a osobnými záujmami.
Mentorstvo a koučing: Možnosť mentorstva alebo koučingu zo strany skúsených kolegov alebo manažérov, čo pomáha zamestnancom rásť v ich profesijnom rozvoji a zvládať nové výzvy.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Komunikačné schopnosti - Expert
Microsoft Office - Expert
Interierový dizajn - Pokročilý
Vodičský preukaz
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikačné schopnopsti, analitycké myslenie, organizačné schopnosti,flexibilita a adaptibilita, pozitívny prístup a odhodlanie, tímová spolupráca, záujem o dizajn a interierove trendy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
https://www.instagram.com/woodrowsk?igsh=MXY5ZG1lZmgwdm9jag%3D%3D