Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/-ka / Office Manager
Trescon Executive Search, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude s kandidátom individuálne dohodnutá podľa seniority a skúseností
1 400 EUR/mesiacFinálna výška mzdy bude s kandidátom individuálne dohodnutá podľa seniority a skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Zabezpečenie plynulého chodu kancelárie a recepcie
• Riadenie brigádnikov na recepcii, ich zaškolenie a prideľovanie práce
• Uvítanie a prijímanie návštev, vrátane zahraničných
• Prijímanie a vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
• Evidencia a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
• Evidencia dodávateľských faktúr
• Vedenie a zodpovednosť za zverenú pokladňu
• Evidencia zmlúv a ďalších dokumentov
• Podpora vedenia spoločnosti
• Administratívna a organizačná podpora pre ostatné oddelenia (účtovné, mzdové, daňové)
• Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Komunikácia so zamestnancami spoločnosti, ako aj s dodávateľmi, klientmi, úradmi a obchodnými partnermi
• Aktualizácia údajov, kontaktov v systéme
• Elektronické podávanie daňových priznaní a iných dokumentov za klientov spoločnosti na daňový úrad
• Spolupráca pri organizovaní firemných podujatí, teambuildingov, školení
• Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
• Riadenie brigádnikov na recepcii, ich zaškolenie a prideľovanie práce
• Uvítanie a prijímanie návštev, vrátane zahraničných
• Prijímanie a vybavovanie telefonických hovorov a e-mailovej komunikácie
• Evidencia a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty
• Evidencia dodávateľských faktúr
• Vedenie a zodpovednosť za zverenú pokladňu
• Evidencia zmlúv a ďalších dokumentov
• Podpora vedenia spoločnosti
• Administratívna a organizačná podpora pre ostatné oddelenia (účtovné, mzdové, daňové)
• Zabezpečenie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia
• Komunikácia so zamestnancami spoločnosti, ako aj s dodávateľmi, klientmi, úradmi a obchodnými partnermi
• Aktualizácia údajov, kontaktov v systéme
• Elektronické podávanie daňových priznaní a iných dokumentov za klientov spoločnosti na daňový úrad
• Spolupráca pri organizovaní firemných podujatí, teambuildingov, školení
• Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa požiadaviek vedenia spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Možnosť sebarealizácie a profesionálneho rastu
• Zaujímavá, rôznorodá a samostatná práca
• Možnosť komunikovať v cudzom jazyku
• Priateľský, mladý a dynamický kolektív
• Organizované vianočné večierky, teambuildingy
• Podpora vzdelávania a jazykového vzdelávania (jazykové kurzy priamo v priestoroch spoločnosti, vpracovnom čase)
• Možnosť parkovania
• Možnosť sebarealizácie a profesionálneho rastu
• Zaujímavá, rôznorodá a samostatná práca
• Možnosť komunikovať v cudzom jazyku
• Priateľský, mladý a dynamický kolektív
• Organizované vianočné večierky, teambuildingy
• Podpora vzdelávania a jazykového vzdelávania (jazykové kurzy priamo v priestoroch spoločnosti, vpracovnom čase)
• Možnosť parkovania
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás pozícia zaujala, pošlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku.
Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom za záujem. Kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zaobchádzať dôverne a podľa platnej legislatívy.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j. možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny. “
Ďakujeme vopred všetkým uchádzačom za záujem. Kontaktovať budeme iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú dané požiadavky.
S Vašimi údajmi budeme zaobchádzať dôverne a podľa platnej legislatívy.
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas našej spoločnosti na spracovanie Vašich osobných údajov pre účely sprostredkovania práce v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z o ochrane osobných údajov a spôsobe ich uplatnenia, ako aj o poskytnutí osobných údajov tretej strane t.j. možnému zamestnávateľovi a ústrediu práce sociálnych vecí a rodiny. “
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Našim klientom je menšia stabilná medzinárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť.
Našim klientom je menšia stabilná medzinárodná audítorská a daňovo poradenská spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii
• Komunikatívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
• Dobrá znalosť Word a Excel
• Základný prehľad v oblasti účtovníctva - výhodou
• Samostatnosť a flexibilita pri plnení pracovných úloh
• Zodpovedný, profesionálny a angažovaný prístup k plneniu úloh
• Iniciatívny prístup k riešeniu problémov
• Organizačné schopnosti
• Príjemné a profesionálne vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti
• Komunikatívna znalosť anglického alebo nemeckého jazyka
• Dobrá znalosť Word a Excel
• Základný prehľad v oblasti účtovníctva - výhodou
• Samostatnosť a flexibilita pri plnení pracovných úloh
• Zodpovedný, profesionálny a angažovaný prístup k plneniu úloh
• Iniciatívny prístup k riešeniu problémov
• Organizačné schopnosti
• Príjemné a profesionálne vystupovanie, dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Trescon Executive Search, s. r. o. je Vaším spoľahlivých partnerom v oblasti personálneho poradenstva. Špecializuje sa na výber, vyhľadávanie a priame oslovovanie kandidátov na pozície špecialistov, stredného a TOP manažmentu. Taktiež je Vaším partnerom v oblasti Start-up projektov. Pôsobí v štyroch európskych krajinách: Rakúsko (Linz - centrála, Salzburg a St. Pölten), Slovensko (Bratislava), Česká republika (Brno) a Slovinsko (Ľubľana).
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3610438
Dátum zverejnenia: 27.9.2022
2022-09-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Trescon Executive Search, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac