Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Care Officer / Fakturant
Pre zákaznícke centrum obchodnej spoločnosti hľadáme spoľahlivého a dynamického fakturanta / fakturantku, ktorá bude mať skúsenosti so zákazníckym servisom (1 rok) a taktiež znalosť anglického jazyka ideálne na úrovni (B2).
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Náplň práce
- prijímanie objednávok od zákazníkov (mailom, telefonicky) a ich evidencia,
- príprava, spracovávanie a vystavovanie dodacích listov a fakturácií a ich evidencia,
- úzka komunikácia s obchodnými zástupcami spoločnosti,
- vybavovanie zákazníckych reklamácií,
- komunikácia s odberateľmi a dodávateľmi,
- komunikácia so skladom, logistikou a nákupnými oddelením,
- spracovávanie cenových ponúk zákazníkom,
- informovanie zákazníkov o termíne dodávok,
- prehľad o stave zásob v sklade a ich kontrola,
- aktívna spolupráca a zástup vedúcej oddelenia ;
Požadujeme
- skúsenosti na pozícii pracovníka zákazníckeho servisu sú nutnosťou (minimálne 1 rok),
- anglický jazyk na úrovni B2 je veľkou výhodou, minimálne však na úrovni B1,
- veľkou výhodou sú skúsenosti s prácou v callcentre,
- schopnosť aktívne a efektívne komunikovať so zákazníkmi,
- ukončené stredoškolské vzdelanie respektíve vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa,
- výhodou je vzdelanie v oblasti polygrafie resp. ekonomické zameranie,
- znalosti práce s PC na užívateľskej úrovni (Word, Excel, Outlook)
- dochvíľnosť a ochota plniť deadline,
- dynamická a komunikačne zdatná osobnosť;
Ponúkame
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti,
- výborný a stabilný team,
- možnosť profesionálneho a odborného rastu,
Informácie pre uchádzača
Svoje životopisy môžte zaslať prostredníctvom formulára, ktorý sa Vám zobrazí kliknutím na "Mám záujem" alebo prostredníctvom e-mailu. V prípade zaslania Vášho životopisu e-mailom, prosím priložte do tela e-mailu nasledujúci text: "Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Trenkwalder a.s. so spracovaním osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu neurčitú, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov."
Túto pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta
Pozícia je obsadzovaná pre obchodnú spoločnosť pôsobiacu v polygrafii.
Hlavná oblasť pôsobenia
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Mám záujemV prípade otázok neváhajte kontaktovať nášho konzultanta:
Mgr. Lenka Michalíková
+421 902 942 472
[email protected]
https://sk.trenkwalder.com/
Trenkwalder, a. s. Kostelní 1286/8 37004 České Budějovice 4
ID: 3223295
Dátum zverejnenia: 7.11.2017
2017-11-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Obchodný referent, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Trenkwalder, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.