Tútor

Trenčiansky samosprávny kraj

Miesto práce
Prievidza
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
apríl 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Plní úlohy oddelenia stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov a spolupodieľa sa na:
1. motivácia a aktivácia zamestnancov HBP, a.s. zapojených do projektu smerujúca k získaniu nového zamestnania
2. skupinové aktivity smerujúce k rozvoju sociálnych kompetencií, sebavedomia, prezentovania sa pri hľadaní nového zamestnania, atď
3. metodická pomoc pri výbere profesie a konkrétneho pracovného miesta na trhu práce v nadväznosti na výsledky vypracovaného dokumentu mapujúceho trh práce v regióne Hornej Nitry a Bilancie kompetencií zamestnancov/ účastníkov projektu
4. podpora a metodická pomoc pri výbere adekvátnych vzdelávacích aktivít/rekvalifikačných kurzov pre zvolenú profesiu/prac. miesto
5. individuálna metodická pomoc pri uchádzaní sa o zamestnanie (zostavenie životopisu, motivačného listu, tréning sebaprezentácie ...)
6. vedenie zamestnancov k samostatnému a zodpovednému rozhodovaniu v oblasti vzdelávania, voľby povolania, výberu zamestnania, uplatnenia na trhu práce
7. pomoc zamestnancom urobiť si jasnejší obraz o vlastných vedomostiach, zručnostiach a schopnostiach,
8. poskytovanie informácií zamestnancom pri zmene zamestnania, záujmovým skupinám a združeniam
9. príprava administratívnych podkladov súvisiacich so zverenými zamestnancami pre projekt, vedenie registračných kariet účastníkov
10. evidencia a kontrola účasti zamestnancov (resp. dochádzky) na projekte počas celého adaptačno-vzdelávacieho procesu
11. evidencia a kontrola účasti zamestnancov na zvolenom vzdelávaní
12. podpora pri prvom kontakte so zamestnávateľom, príp. v procese adaptácie na nové pracovné podmienky
13. zodpovednosť za oprávnenosť výdavkov v súvislosti so zverenými zamestnancami
14. Zúčastňuje sa odborných špecializovaných školení a seminárov v oblasti, ktorú zabezpečuje, štúdiom priebežne vydávaných právnych predpisov dbá o svoj neustály odborný rast;
15. Zabezpečuje a koordinuje dodržiavanie registratúrneho poriadku TSK pri nakladaní s písomnosťami, vedie príslušnú agendu realizovaných projektov;
16. Vykonáva a plní úlohy, mimoriadne úlohy, príkazy a nariadenia predsedu TSK, riaditeľa Úradu TSK a priameho nadriadeného;

Zamestnanecké výhody, benefity

odmeňovanie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. v platnom znení, benefity podľa Kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa, možnosť ďalšieho profesijného vzdelávania a kariérneho rastu.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
• žiadosť o účasť na VK,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• doklad o dosiahnutom stupni vzdelania.

Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Zamestnávateľ poskytne plat min. 1 150,- eur v závislosti od predchádzajúcej odbornej praxe.

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu :

A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK tútor“,
alebo B.) e-mailom na adresu:
[email protected]

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 03.04.2024. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.

Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je apríl 2024.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov uchádzača sú zverejnené na webovom sídle TSK - https://www.tsk.sk/trenciansky-samospravny-kraj/urad-tsk/ochrana-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

minimálne 2 roky praxe v riadení menšieho kolektívu, zameranie na personalistiku, sociálnu prácu, pe

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné a morálne predpoklady:

· bezúhonnosť,

· sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť,

· schopnosť pracovať pod tlakom,

· komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie orientované na klienta,

· adaptabilita a flexibilita,

· skúsenosti s vedením ľudí

Výberové kritériá:

· znalosť postupov v oblasti motivácie,

· znalosť metód smerujúcich k rozvoju sociálnych kompetencií, sebavedomia, sebaprezentácie,

· znalosť základných zručností v oblasti personalistiky,

· orientácia v otázkach regionálneho trhu práce na hornej Nitre,

· znalosť Akčného plánu transformácie uhoľného regiónu horná Nitra výhodou,

· znalosť problematiky transformácie priamo v prostredí hornej Nitry výhodou,

Odborná prax :

- minimálne 2 roky praxe v riadení menšieho kolektívu, zameranie na personalistiku, sociálnu prácu, pedagogickú činnosť výhodou.

· základné znalosti administratívnych úkonov, bezchybná znalosť úradného jazyka,

· znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie,

· organizačné schopnosti,

· komunikačné a interpersonálne zručnosti,

· aktívna znalosť anglického jazyka výhodou,

· vodičské oprávnenie – skupina „B“ .

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad verejnej správy, Trenčiansky samosprávny kraj.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 4783579  Dátum zverejnenia: 15.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac