Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Tútor
Trenčiansky samosprávny kraj
Prievidza
plný úväzok
apríl 2024
1 150 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. motivácia a aktivácia zamestnancov HBP, a.s. zapojených do projektu smerujúca k získaniu nového zamestnania
2. skupinové aktivity smerujúce k rozvoju sociálnych kompetencií, sebavedomia, prezentovania sa pri hľadaní nového zamestnania, atď
3. metodická pomoc pri výbere profesie a konkrétneho pracovného miesta na trhu práce v nadväznosti na výsledky vypracovaného dokumentu mapujúceho trh práce v regióne Hornej Nitry a Bilancie kompetencií zamestnancov/ účastníkov projektu
4. podpora a metodická pomoc pri výbere adekvátnych vzdelávacích aktivít/rekvalifikačných kurzov pre zvolenú profesiu/prac. miesto
5. individuálna metodická pomoc pri uchádzaní sa o zamestnanie (zostavenie životopisu, motivačného listu, tréning sebaprezentácie ...)
6. vedenie zamestnancov k samostatnému a zodpovednému rozhodovaniu v oblasti vzdelávania, voľby povolania, výberu zamestnania, uplatnenia na trhu práce
7. pomoc zamestnancom urobiť si jasnejší obraz o vlastných vedomostiach, zručnostiach a schopnostiach,
8. poskytovanie informácií zamestnancom pri zmene zamestnania, záujmovým skupinám a združeniam
9. príprava administratívnych podkladov súvisiacich so zverenými zamestnancami pre projekt, vedenie registračných kariet účastníkov
10. evidencia a kontrola účasti zamestnancov (resp. dochádzky) na projekte počas celého adaptačno-vzdelávacieho procesu
11. evidencia a kontrola účasti zamestnancov na zvolenom vzdelávaní
12. podpora pri prvom kontakte so zamestnávateľom, príp. v procese adaptácie na nové pracovné podmienky
13. zodpovednosť za oprávnenosť výdavkov v súvislosti so zverenými zamestnancami
14. Zúčastňuje sa odborných špecializovaných školení a seminárov v oblasti, ktorú zabezpečuje, štúdiom priebežne vydávaných právnych predpisov dbá o svoj neustály odborný rast;
15. Zabezpečuje a koordinuje dodržiavanie registratúrneho poriadku TSK pri nakladaní s písomnosťami, vedie príslušnú agendu realizovaných projektov;
16. Vykonáva a plní úlohy, mimoriadne úlohy, príkazy a nariadenia predsedu TSK, riaditeľa Úradu TSK a priameho nadriadeného;
Zamestnanecké výhody, benefity
odmeňovanie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. v platnom znení, benefity podľa Kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa, možnosť ďalšieho profesijného vzdelávania a kariérneho rastu.
Informácie o výberovom konaní
• žiadosť o účasť na VK,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• doklad o dosiahnutom stupni vzdelania.
Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Zamestnávateľ poskytne plat min. 1 150,- eur v závislosti od predchádzajúcej odbornej praxe.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) na adresu :
A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK tútor“,
alebo B.) e-mailom na adresu:
[email protected]
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 03.04.2024. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.
Predpokladaný termín nástupu je apríl 2024.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov uchádzača sú zverejnené na webovom sídle TSK - https://www.tsk.sk/trenciansky-samospravny-kraj/urad-tsk/ochrana-osobnych-udajov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné a morálne predpoklady:
· bezúhonnosť,
· sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť,
· schopnosť pracovať pod tlakom,
· komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie orientované na klienta,
· adaptabilita a flexibilita,
· skúsenosti s vedením ľudí
Výberové kritériá:
· znalosť postupov v oblasti motivácie,
· znalosť metód smerujúcich k rozvoju sociálnych kompetencií, sebavedomia, sebaprezentácie,
· znalosť základných zručností v oblasti personalistiky,
· orientácia v otázkach regionálneho trhu práce na hornej Nitre,
· znalosť Akčného plánu transformácie uhoľného regiónu horná Nitra výhodou,
· znalosť problematiky transformácie priamo v prostredí hornej Nitry výhodou,
Odborná prax :
- minimálne 2 roky praxe v riadení menšieho kolektívu, zameranie na personalistiku, sociálnu prácu, pedagogickú činnosť výhodou.
· základné znalosti administratívnych úkonov, bezchybná znalosť úradného jazyka,
· znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie,
· organizačné schopnosti,
· komunikačné a interpersonálne zručnosti,
· aktívna znalosť anglického jazyka výhodou,
· vodičské oprávnenie – skupina „B“ .