Referent oddelenia vnútornej prevádzky a údržby majetku - registratúra - TSK

Trenčiansky samosprávny kraj

Miesto práce
Trenčín, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
január 2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiacIné zložky platu, odmeny, 13. plat.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracovné miesto sa obsadzuje na zabezpečenie činnosti správy registratúry zamestnávateľa, metodické usmerňovanie a kontrolu príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov a ďalšie podporné činnosti týkajúce sa príručných registratúrnych stredísk. Tiež zabezpečuje správu nehnuteľného majetku v správe TSK, najmä tzv. „prebytočného majetku“, ktorý má TSK vo svojej správe. Tiež vykonáva ďalšie činnosti podľa pokynov vedúceho oddelenia.

Pracovná náplň
Pri výkone svojej pracovnej agendy od 01.01.2023 vykonáva nasledovné pracovné činnosti:

• Zabezpečuje činnosti správy registratúry organizačného útvaru zamestnávateľa, vedie evidenciu prijatých záznamov a spisov do registratúrneho strediska,
• Metodicky usmerňuje a kontroluje činnosti registratúrneho strediska na úseku správy registratúry u zamestnávateľa a registratúrnych stredísk organizačných útvarov, ovláda prácu v elektronickom systéme správy registratúry
• Predkladá jeden krát za štvrťrok zoznamy nevybavených spisov a záznamov zamestnancami,
• Zabezpečuje tvorbu vnútorných noriem potrebných pre výkon činností v oblasti správy registratúry, ako i na tvorbe materiálov predkladaných do zastupiteľstva,
• Zodpovedá a zabezpečuje kompletizáciu a distribúciu materiálov a ukladá ich do elektronickej knižnice TSK,
• Vydáva osvedčenia z registratúrnych záznamov, vydáva potvrdenia o odovzdaní registratúrnych záznamov a tlačovín,
• Prijíma, eviduje, triedi a odosiela zásielky prostredníctvom centrálneho automatizovaného systému na správu registratúry,
• Preberá do registratúrneho strediska záznamy a spisy so zameraním na kontrolu úplnosti spisového materiálu podľa príslušného zoznamu spisov odovzdávaných z organizačných útvarov do registratúrneho strediska,
• Vedie evidenciu zapožičaných spisových materiálov z registratúrneho strediska zamestnancom TSK a sleduje lehoty na ich vrátenie
• Vyhotovuje prehľady doručených zbierok zákonov, vyhlášok, a vestníkov a prostredníctvom intranetu informuje o nich všetkých zamestnancov,
• Vedie evidenciu došlej odbornej literatúry, pomôcok, zbierok zákonov, odborných publikácií atď. sústredených v registratúrnom stredisku a vedie prehľad o ich manipulácii,
• Podieľa sa na kompletizácii a rozmnožovaní materiálov pripravovaných pre rokovania Zastupiteľstva TSK, materiálov pripravovaných pre distribúciu na OvZP TSK, pre obce a mestá,
• Zodpovedá za dôsledné uplatňovanie registratúrneho poriadku a pri nakladaní s písomnosťami na Úrade TSK,

- zabezpečuje správu nehnuteľného majetku v správe TSK,
- podieľa sa na pravidelnej kontrole technického stavu budov a zaznamenáva všetky technické zmeny a operatívne zabezpečuje odstraňovanie vzniknutých porúch a nedostatkov v zmysle platných predpisov,
- vedie evidenciu majetku v správe TSK prislúchajúceho OVPS a ÚM,
- vykonáva prieskum trhu a následné verejné obstarávanie k vystaveniu objednávok alebo
k uzavretiu zmlúv s príslušnými dodávateľmi,
- vykonáva VOS a priamy nájom na prenájom priestorov v objektoch v správe TSK,
- pripravuje návrh zmlúv o nájme, výpožičke, o refakturácii nákladov,
- vedie evidenciu zmlúv, faktúr, platieb, rieši úroky z omeškania platieb, vykonáva vyúčtovanie nákladov za služby,
- predkladá podklady týkajúce sa príjmov zo zmlúv do rozpočtu
- eviduje a kontroluje spotrebu energií v objektoch prebytočného majetku,
- vedie evidenciu výkazov práce zamestnancov na dohodu vykonávajúcich údržbu prebytočného majetku TSK
- vyhotovuje požiadavku na vystaveniu faktúr na úhradu platieb nájomníkom, na refakturáciu v zmysle platných zmlúv
- pripravuje protokoly o preberaní a odovzdávaní majetku TSK na základe zmlúv, odovzdáva a preberá majetok TSK na základe poverenia,
- sleduje harmonogramu revízií a odborných prehliadok vyhradených technických a technologických zariadení v správe TSK a zabezpečuje ich realizácie,
- spolupracuje pri kontrole výkonu opatrení uložených revíziami a kontrolami príslušných inštitúcií a zabezpečuje odstraňovanie zistených nedostatkov
- spolupracuje pri riešení poistných udalostí na majetku TSK a predkladá podklady do škodovej komisie
- spolupracuje s orgánmi životného prostredia pri riešení starostlivosti o dreviny a údržbu porastov, predkladá doklady a výpočty za prevádzkovanie zdrojov znečistenia ovzdušia
- spolupracuje pri príprave podkladov pri predaji nehnuteľného majetku
- vykonáva ďalšie práce podľa pokynov nadriadených zamestnancov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Podmienky zamestnávania, pracovné zaradenie a plat je určovaný v zmysle platných zákonov pre verejnú službu, kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa. Odmeňovanie je podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme. Zamestnávateľ poskytne plat min. 1 150,- eur v závislosti od predchádzajúcej odbornej praxe.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
• žiadosť o účasť na výberovom konaní,
• motivačný list,
• profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom doteraz vykonávanej praxe,
• doklad o dosiahnutom stupni vzdelania, prípadne ďalšie doklady preukazujúce vzťah k požadovanej práci,

Odmeňovanie je podľa podmienok stanovených zákonom č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme, základný plat pri plnom pracovnom úväzku je 1 150,- eur.

Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie):

A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK referent-registratúra“,


alebo B.) e-mailom na adresu:
[email protected] , predmet správy: „VK referent- registratúra“.

Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 15.12.2023. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke. Dátum, miesto a čas výberového konania oznámi prihláseným uchádzačom Trenčiansky samosprávny kraj.

Predpokladaný termín nástupu je január 2024.

Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov uchádzača sú zverejnené na webovom sídle TSK - https://www.tsk.sk/trenciansky-samospravny-kraj/urad-tsk/ochrana-osobnych-udajov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

archívnictvo, iné + 5 r prax v oblasti registratúry

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

0 - archívnictvo, 5 r - iné

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Uchádzač o pracovné miesto musí:

a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
c/ byť odborne spôsobilý, samostatný, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, komunikatívny,
d/ mať absolvované VŠ vzdelanie II. stupňa - v prípade študijného odboru archívnictvo sa odborná prax nepožaduje, v prípade VŠ vzdelania iného zamerania sa požaduje:
-odborná prax min. 5 rokov v správe registratúry v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a príslušných vykonávacích vyhlášok na úseku správy registratúry (vyhláška č. 628/2002 a 410/2015),
-skúsenosť s metodickou podporou príručných registratúrnych stredísk organizačných útvarov zamestnávateľa a ich kontrola,
- mať skúsenosti a prax s prácou v oblasti správy a údržby nehnuteľného majetku, sledovania a spracúvania rôznych výkazov týkajúcich sa nehnuteľného majetku, alebo v obdobnej oblasti,
- mať IT zručnosti na úrovni skúseného užívateľa z práce s výpočtovou technikou,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad verejnej správy, Trenčiansky samosprávny kraj.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3920151  Dátum zverejnenia: 23.11.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac