Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér Oddelenia implementácie projektov sprostredkovateľského orgánu pre integrovaný regionálny operačný program
Trenčiansky samosprávny kraj
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
marec 2020
marec 2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje realizáciu prijímania a registrácie žiadostí o NFP, administratívneho overovania, odborného hodnotenia a výberu žiadostí o NFP a s tým súvisiacich administratívnych úkonov
- zabezpečuje vypracovanie návrhu zmluvy o poskytnutí NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení ŽoNFP, zabezpečuje uzatváranie zmlúv o NFP a ich dodatkov podľa ustanovenia § 25 zákona o príspevku z EŠIF,
- vykonáva a uplatňuje zmluvné práva a povinností poskytovateľa pri realizácii vzťahov vzniknutých na základe zmluvy
- zabezpečuje faktické a právne úkony v oblasti finančných vzťahov pri poskytnutí NFP v súvislosti s administráciou žiadostí o platbu podaných prijímateľom
- zabezpečuje riadenie implementácie projektov, riadenie procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov
- zabezpečuje administratívne kontroly projektov a kontroly na mieste projektov
- vypracováva a predkladá stanoviská (pripomienky) v rámci príslušných špecifických cieľov k zisteniam a odporúčaniam identifikovaným všetkými kontrolami a auditmi
• spolupracuje :
- s RO pre IROP a ďalšími subjektmi zapojenými do riadenia EŠIF v zmysle Systému riadenia EŠIF pre programové obdobie
• plní :
- ďalšie úlohy podľa pokynov Riadiaceho orgánu pre IROP, vedúceho odboru SO
- zabezpečuje vypracovanie návrhu zmluvy o poskytnutí NFP/dodatku k zmluve o poskytnutí NFP/rozhodnutia o zmene rozhodnutia o schválení ŽoNFP, zabezpečuje uzatváranie zmlúv o NFP a ich dodatkov podľa ustanovenia § 25 zákona o príspevku z EŠIF,
- vykonáva a uplatňuje zmluvné práva a povinností poskytovateľa pri realizácii vzťahov vzniknutých na základe zmluvy
- zabezpečuje faktické a právne úkony v oblasti finančných vzťahov pri poskytnutí NFP v súvislosti s administráciou žiadostí o platbu podaných prijímateľom
- zabezpečuje riadenie implementácie projektov, riadenie procesov zmenového konania, finančné riadenie, monitorovanie a kontrola projektov
- zabezpečuje administratívne kontroly projektov a kontroly na mieste projektov
- vypracováva a predkladá stanoviská (pripomienky) v rámci príslušných špecifických cieľov k zisteniam a odporúčaniam identifikovaným všetkými kontrolami a auditmi
• spolupracuje :
- s RO pre IROP a ďalšími subjektmi zapojenými do riadenia EŠIF v zmysle Systému riadenia EŠIF pre programové obdobie
• plní :
- ďalšie úlohy podľa pokynov Riadiaceho orgánu pre IROP, vedúceho odboru SO
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilné pracovné miesto v úrade verejnej správy - Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, odmeňovanie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. v platnom znení, benefity podľa Kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa, možnosť ďalšieho profesijného vzdelávania a kariérneho rastu.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
• žiadosť o účasť na VK,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
• doklad o jazykovej spôsobilosti – výhodou.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) :
A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK OIP SO pre IROP“,
alebo
B.) e-mailom na adresu:
[email protected]
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 24.02.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
• žiadosť o účasť na VK,
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• doklad o dosiahnutom stupni vzdelania,
• doklad o jazykovej spôsobilosti – výhodou.
Žiadosť o účasť na výberovom konaní je potrebné zaslať spolu s požadovanými dokladmi (nemusia byť úradne overené fotokópie) :
A.) na adresu :
Trenčiansky samosprávny kraj
Oddelenie personálneho manažmentu, miezd a krízového riadenia
K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín.
Obálku označiť v ľavom hornom rohu „NEOTVÁRAŤ – VK OIP SO pre IROP“,
alebo
B.) e-mailom na adresu:
[email protected]
Dátum uzávierky prijímania žiadostí o účasť na výberovom konaní je 24.02.2020. Rozhodujúci je dátum na poštovej pečiatke.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Excel - Expert
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• občianska a morálna bezúhonnosť,
• sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť
• schopnosť pracovať pod tlakom,
• komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie,
• adaptabilita a flexibilita.
• znalosť legislatívy EÚ a SR na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Integrovaného regionálneho operačného programu, RIUS
• znalosť zákona o účtovníctve,
• znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
• prax v oblasti implementácie fondov EÚ 1 rok alebo 1,5 roka v obdobnej oblasti,
• výhodou je prax s prípravou a realizáciou investičných projektov financovaných z fondov EÚ,
• schopnosť riadiť projekty,
• výhodou je aktívna znalosť anglického jazyka,
• vlastniť vodičské oprávnenie – skupina „B“.
• sebadôvera, samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť
• schopnosť pracovať pod tlakom,
• komunikačné zručnosti, príjemné vystupovanie,
• adaptabilita a flexibilita.
• znalosť legislatívy EÚ a SR na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Integrovaného regionálneho operačného programu, RIUS
• znalosť zákona o účtovníctve,
• znalosť Microsoft Office, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
• prax v oblasti implementácie fondov EÚ 1 rok alebo 1,5 roka v obdobnej oblasti,
• výhodou je prax s prípravou a realizáciou investičných projektov financovaných z fondov EÚ,
• schopnosť riadiť projekty,
• výhodou je aktívna znalosť anglického jazyka,
• vlastniť vodičské oprávnenie – skupina „B“.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad verejnej správy, Trenčiansky samosprávny kraj.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3805931
Dátum zverejnenia: 28.1.2020
2020-01-28
lokalita: Trenčín Pozícia: Odborný referent Spoločnosť: Trenčiansky samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac