Referent oddelenia stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov Trenčianskeho samosprávneho kraja

Trenčiansky samosprávny kraj

Miesto práce
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
apríl 2019
Mzdové podmienky (brutto)
Podľa platných predpisov - zákon 553/2003 Z. z., zákl. plat 950,- eur

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Plní úlohy oddelenia stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov a spolupodieľa sa na:
1. príprave a implementácii projektov v rámci operačných programov Národného strategického referenčného rámca, Partnerskej dohody na roky 2014 -2020 a ďalších projektov mimo tohto rámca (programy európskej teritoriálnej, bilaterálnej a multilaterálnej spolupráce), dotačných programov zo štátneho rozpočtu, podieľa sa na tvorbe a aktualizácii Zásobníka projektov TSK pre štrukturálne a investičné fondy EÚ;
2. procese prípravy a implementácie schválených projektov Trenčianskeho samosprávneho kraja a OvZP TSK financovaných z štrukturálnych a investičných fondov EÚ v spolupráci s vecne príslušnými odbormi Úradu TSK a organizáciami v zriaďovateľskej pôsobnosti TSK v zmysle Smernice č. 5/2014 o finančnom a personálnom riadení projektov;
3. príprave žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, dotácií o získanie verejných zdrojov na úrovni regionálneho rozvoja;
4. kompletizácii a predkladaní žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, resp. finančných príspevkov programov v zmysle príslušných výziev;
5. spolupráci s vecne príslušnými odbormi a inými subjektmi pri vypracovávaní žiadosti o NFP v rámci aktuálnych výziev;
6. na sledovaní časových harmonogramov realizácie schválených projektov v zmysle verifikovaných zmlúv;
7. na zabezpečení financovania a sledovaní financovania implementácie realizovaných projektov;
8. poskytovaní informácií pre RO, resp. SO/RO o implementácii projektov prostredníctvom monitorovacích, hodnotiacich a záverečných správ podľa zmluvy o NFP, resp. finančnom príspevku;
9. Spolupracuje na tvorbe rozvojových a strategických dokumentov kraja;
10. Zúčastňuje sa odborných špecializovaných školení a seminárov v oblasti, ktorú zabezpečuje, štúdiom priebežne vydávaných právnych predpisov dbá o svoj neustály odborný rast;
11. Zabezpečuje a koordinuje dodržiavanie registratúrneho poriadku TSK pri nakladaní s písomnosťami, vedie príslušnú agendu realizovaných projektov;
12. Vykonáva a plní úlohy, mimoriadne úlohy, príkazy a nariadenia predsedu TSK, riaditeľa Úradu TSK a priameho nadriadeného;

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilné pracovné miesto v úrade verejnej správy - Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, odmeňovanie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. v platnom znení, benefity podľa Kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa, možnosť ďalšieho profesijného vzdelávania a kariérneho rastu,...

Informácie o výberovom konaní

Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
• žiadosť o účasť na výberovom konaní,
• doklady o dosiahnutom vzdelaní, o absolvovaných kurzoch a školeniach, ktoré majú vzťah k požadovanej práci,
• profesijný štruktúrovaný životopis s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
• motivačný list.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Uchádzač o pracovné miesto musí:
a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
c/ ovládať legislatívu a vedieť samostatne vykonávať odbornú špecializovanú prácu v oblasti stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov,
d) byť odborne spôsobilý, samostatný, komunikatívny, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, pracovať v tíme, mať príjemné vystupovanie orientované na klienta,
e) mať prax v oblasti implementácie fondov EÚ 1 rok alebo 1,5 roka v obdobnej oblasti.

Kvalifikačný predpoklad:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.

Výberové kritériá:

• znalosť legislatívy EÚ a SR na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť zákona o účtovníctve,
• schopnosť riadiť projekty,
• znalosť Microsoft Office vrátane MS Project, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
• výhodou je prax s prípravou a realizáciou investičných projektov financovaných z fondov EÚ,
• výhodou je aktívna znalosť anglického alebo iného svetového jazyka,
• výhodou je znalosť projektového riadenia,
• byť držiteľom vodičského oprávnenia – skupina „B“.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Úrad verejnej správy, Trenčiansky samosprávny kraj.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov
ID: 3534302  Dátum zverejnenia: 27.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Podľa platných predpisov - zákon 553/2003 Z. z., zákl. plat 950,- eur