Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent oddelenia stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov Trenčianskeho samosprávneho kraja
Trenčiansky samosprávny kraj
Miesto práce
Trenčiansky kraj
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
apríl 2019
apríl 2019
Mzdové podmienky (brutto)
Podľa platných predpisov - zákon 553/2003 Z. z., zákl. plat 950,- eur
Podľa platných predpisov - zákon 553/2003 Z. z., zákl. plat 950,- eur
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Plní úlohy oddelenia stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov a spolupodieľa sa na:
1. príprave a implementácii projektov v rámci operačných programov Národného strategického referenčného rámca, Partnerskej dohody na roky 2014 -2020 a ďalších projektov mimo tohto rámca (programy európskej teritoriálnej, bilaterálnej a multilaterálnej spolupráce), dotačných programov zo štátneho rozpočtu, podieľa sa na tvorbe a aktualizácii Zásobníka projektov TSK pre štrukturálne a investičné fondy EÚ;
2. procese prípravy a implementácie schválených projektov Trenčianskeho samosprávneho kraja a OvZP TSK financovaných z štrukturálnych a investičných fondov EÚ v spolupráci s vecne príslušnými odbormi Úradu TSK a organizáciami v zriaďovateľskej pôsobnosti TSK v zmysle Smernice č. 5/2014 o finančnom a personálnom riadení projektov;
3. príprave žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, dotácií o získanie verejných zdrojov na úrovni regionálneho rozvoja;
4. kompletizácii a predkladaní žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, resp. finančných príspevkov programov v zmysle príslušných výziev;
5. spolupráci s vecne príslušnými odbormi a inými subjektmi pri vypracovávaní žiadosti o NFP v rámci aktuálnych výziev;
6. na sledovaní časových harmonogramov realizácie schválených projektov v zmysle verifikovaných zmlúv;
7. na zabezpečení financovania a sledovaní financovania implementácie realizovaných projektov;
8. poskytovaní informácií pre RO, resp. SO/RO o implementácii projektov prostredníctvom monitorovacích, hodnotiacich a záverečných správ podľa zmluvy o NFP, resp. finančnom príspevku;
9. Spolupracuje na tvorbe rozvojových a strategických dokumentov kraja;
10. Zúčastňuje sa odborných špecializovaných školení a seminárov v oblasti, ktorú zabezpečuje, štúdiom priebežne vydávaných právnych predpisov dbá o svoj neustály odborný rast;
11. Zabezpečuje a koordinuje dodržiavanie registratúrneho poriadku TSK pri nakladaní s písomnosťami, vedie príslušnú agendu realizovaných projektov;
12. Vykonáva a plní úlohy, mimoriadne úlohy, príkazy a nariadenia predsedu TSK, riaditeľa Úradu TSK a priameho nadriadeného;
1. príprave a implementácii projektov v rámci operačných programov Národného strategického referenčného rámca, Partnerskej dohody na roky 2014 -2020 a ďalších projektov mimo tohto rámca (programy európskej teritoriálnej, bilaterálnej a multilaterálnej spolupráce), dotačných programov zo štátneho rozpočtu, podieľa sa na tvorbe a aktualizácii Zásobníka projektov TSK pre štrukturálne a investičné fondy EÚ;
2. procese prípravy a implementácie schválených projektov Trenčianskeho samosprávneho kraja a OvZP TSK financovaných z štrukturálnych a investičných fondov EÚ v spolupráci s vecne príslušnými odbormi Úradu TSK a organizáciami v zriaďovateľskej pôsobnosti TSK v zmysle Smernice č. 5/2014 o finančnom a personálnom riadení projektov;
3. príprave žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, dotácií o získanie verejných zdrojov na úrovni regionálneho rozvoja;
4. kompletizácii a predkladaní žiadostí o poskytnutie nenávratných finančných príspevkov, resp. finančných príspevkov programov v zmysle príslušných výziev;
5. spolupráci s vecne príslušnými odbormi a inými subjektmi pri vypracovávaní žiadosti o NFP v rámci aktuálnych výziev;
6. na sledovaní časových harmonogramov realizácie schválených projektov v zmysle verifikovaných zmlúv;
7. na zabezpečení financovania a sledovaní financovania implementácie realizovaných projektov;
8. poskytovaní informácií pre RO, resp. SO/RO o implementácii projektov prostredníctvom monitorovacích, hodnotiacich a záverečných správ podľa zmluvy o NFP, resp. finančnom príspevku;
9. Spolupracuje na tvorbe rozvojových a strategických dokumentov kraja;
10. Zúčastňuje sa odborných špecializovaných školení a seminárov v oblasti, ktorú zabezpečuje, štúdiom priebežne vydávaných právnych predpisov dbá o svoj neustály odborný rast;
11. Zabezpečuje a koordinuje dodržiavanie registratúrneho poriadku TSK pri nakladaní s písomnosťami, vedie príslušnú agendu realizovaných projektov;
12. Vykonáva a plní úlohy, mimoriadne úlohy, príkazy a nariadenia predsedu TSK, riaditeľa Úradu TSK a priameho nadriadeného;
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilné pracovné miesto v úrade verejnej správy - Úrad Trenčianskeho samosprávneho kraja, odmeňovanie podľa zákona č. 553/2003 Z. z. v platnom znení, benefity podľa Kolektívnej zmluvy vyššieho stupňa a KZ zamestnávateľa, možnosť ďalšieho profesijného vzdelávania a kariérneho rastu,...
Informácie o výberovom konaní
Zoznam dokladov, ktoré musí uchádzač priložiť k žiadosti o účasť na výberovom konaní:
• žiadosť o účasť na výberovom konaní,
• doklady o dosiahnutom vzdelaní, o absolvovaných kurzoch a školeniach, ktoré majú vzťah k požadovanej práci,
• profesijný štruktúrovaný životopis s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
• motivačný list.
• žiadosť o účasť na výberovom konaní,
• doklady o dosiahnutom vzdelaní, o absolvovaných kurzoch a školeniach, ktoré majú vzťah k požadovanej práci,
• profesijný štruktúrovaný životopis s uvedeným prehľadom doterajšej praxe,
• motivačný list.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Excel - Expert
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Uchádzač o pracovné miesto musí:
a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
c/ ovládať legislatívu a vedieť samostatne vykonávať odbornú špecializovanú prácu v oblasti stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov,
d) byť odborne spôsobilý, samostatný, komunikatívny, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, pracovať v tíme, mať príjemné vystupovanie orientované na klienta,
e) mať prax v oblasti implementácie fondov EÚ 1 rok alebo 1,5 roka v obdobnej oblasti.
Kvalifikačný predpoklad:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
Výberové kritériá:
• znalosť legislatívy EÚ a SR na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť zákona o účtovníctve,
• schopnosť riadiť projekty,
• znalosť Microsoft Office vrátane MS Project, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
• výhodou je prax s prípravou a realizáciou investičných projektov financovaných z fondov EÚ,
• výhodou je aktívna znalosť anglického alebo iného svetového jazyka,
• výhodou je znalosť projektového riadenia,
• byť držiteľom vodičského oprávnenia – skupina „B“.
a/ byť bezúhonný,
b/ spĺňať osobnostné, morálne a kvalifikačné predpoklady na požadované miesto,
c/ ovládať legislatívu a vedieť samostatne vykonávať odbornú špecializovanú prácu v oblasti stratégie regionálneho rozvoja a implementácie projektov,
d) byť odborne spôsobilý, samostatný, komunikatívny, flexibilný, cieľavedomý, vedieť riešiť odborné problémy, ochotný učiť sa nové veci, pracovať v tíme, mať príjemné vystupovanie orientované na klienta,
e) mať prax v oblasti implementácie fondov EÚ 1 rok alebo 1,5 roka v obdobnej oblasti.
Kvalifikačný predpoklad:
• vysokoškolské vzdelanie II. stupňa.
Výberové kritériá:
• znalosť legislatívy EÚ a SR na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť Systému riadenia európskych štrukturálnych a investičných fondov, Systému finančného riadenia štrukturálnych fondov, Kohézneho fondu a Európskeho námorného a rybárskeho fondu na programové obdobie 2014 – 2020,
• znalosť zákona o účtovníctve,
• schopnosť riadiť projekty,
• znalosť Microsoft Office vrátane MS Project, elektronickej komunikácie, automatizovanej práce s dátami (znalosť ITMS výhodou),
• výhodou je prax s prípravou a realizáciou investičných projektov financovaných z fondov EÚ,
• výhodou je aktívna znalosť anglického alebo iného svetového jazyka,
• výhodou je znalosť projektového riadenia,
• byť držiteľom vodičského oprávnenia – skupina „B“.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Úrad verejnej správy, Trenčiansky samosprávny kraj.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3534302
Dátum zverejnenia: 27.2.2019
2019-02-27
lokalita: Trenčiansky kraj Pozícia: Odborný referent Spoločnosť: Trenčiansky samosprávny kraj
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Podľa platných predpisov - zákon 553/2003 Z. z., zákl. plat 950,- eur