Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa
Trenčianske vodárne a kanalizácie, a.s.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac- úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
1 200 EUR/mesiac- úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vašou úlohou bude komplexná administratívna podpora riaditeľa
- zabezpečovanie správneho fungovania kancelárie riaditeľa
- príprava prezentácií, správ a iných dokumentov na základe pokynov riaditeľa
- zabezpečovanie a koordinovanie priebehu schôdzok, rokovaní a iných podujatí riaditeľa
- starostlivosť o firemné dokumenty a archiváciu
- zabezpečovanie komunikácie medzi riaditeľom a ostatnými oddeleniami v spoločnosti
- organizačne a materiálne príprava rokovaní orgánov spoločnosti
- vyhotovenie pozvánok, zápisníc, prezenčných listín, oznámení
- organizovanie prijímania návštev
Typický deň na pozícii asistentky riaditeľa zahŕňa koordináciu stretnutí a rokovaní riaditeľa, správu a archiváciu dokumentov, komunikáciu s ostatnými oddeleniami a prípravu materiálov.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti v regióne
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- príspevok na stravu aj počas dovolenky a nad rámec ZP
- Sick day
- 13. plat
- odmeňovanie darcov krvi
- kultúrne, športové podujatia pre zamestnancov podľa aktuálnej ponuky
- v prípade záujmu Multisport karta
- pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám pošlite Váš životopis.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- organizačné schopnosti
- dobré komunikačné schopnosti
- príjemné vystupovanie
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- flexibilita
- lojálnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Trenčianske vodárne a kanalizácie, a.s. zabezpečuje pre obyvateľstvo a ostatné subjekty miest a obcí v regióne pôsobenia spoločnosti dodávku pitnej vody, odkanalizovanie a čistenie odpadových vôd. Základné zásady spoločnosti sú ochrana životného prostredia, ekonomickej efektívnosti a trvalo udržateľného rozvoja regiónu.
Spoločnosť Trenčianske vodárne a kanalizácie, a.s. je stabilným zamestnávateľom v regióne.
Spoločnosť Trenčianske vodárne a kanalizácie, a.s. je stabilným zamestnávateľom v regióne.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 4791181
Dátum zverejnenia: 13.5.2024
2024-05-13
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Referent, Sekretárka Spoločnosť: Trenčianske vodárne a kanalizácie, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac