Administratívny pracovník, nevadí že nemáš skúsenosti všetko ťa naučíme!

Trejding s. r. o.

Miesto práce
Kalinčiakova 33, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac13. aj 14. plat, odmeny a bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

-Spolupráca so skúsenými kolegami, prehlbovanie znalostí
-Osobné stretnutia s klientmi
-Bežné administratívne práce v kancelárií
-Práca s firemným informačným systémom
-Komunikácia s klientom
-Poskytovanie odborných informácií o produktoch a službách spoločnosti klientom prostredníctvom telefónu, e-mailu a osobne v sídle spoločnosti
-Hľadať riešenie problémov zákazníkov
-Rozvoj vzťahov so zákazníkmi
-Reporting

Zamestnanecké výhody, benefity

-Kompletné zaškolenie
-Príjemné pracovné prostredie
-Motivujúce finančné ohodnotenie plus stravné lístky
-Mobilný telefón
-Teambuildingové akcie
-Nadštardantné finančné ohodnotenie
-Možnosť získania bonusov
-Priateľský tím mladých ľudí
-Voľný každý víkend plus sviatky
Praca od Pondelka do Piatku od 9:00 do 17:30

Informácie o výberovom konaní

Ak sme ťa zaujali pošli životopis na email: [email protected]

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.7.2022 (ostávajú ešte 4 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Schopnosť pracovať v tíme
- Jednoduchosť v nadväzovaní kontaktov
- Samostatnosť, kreatívnosť, zodpovednosť a pracovitosť
- Komunikatívnosť
*Nedostatok skúseností nie je pre nás problém. Pre všetkých, ktorí majú záujem organizujeme bezplatné školenia s prednášajúcimi s medzinárodnými skúsenosťami.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Trejding s. r. o. je samostatným finančným agentom, ktorý svoje služby poskytuje najmä klientom so záujmom investovať svoje voľné finančné prostriedky na kapitálovom trhu.
Špecializujeme sa na sprostredkovanie investičných služieb v oblasti kapitálového trhu a s ním spojené marketingové služby, prieskum trhu ako aj propagáciu služieb obchodných partnerov – obchodníkov s cennými papiermi.
Našou veľkou snahou je byť aj kvalitným poskytovateľom služieb v oblasti finančného vzdelávania. Využívame najinovatívnejšie IT technológie a máme tím odborníkov s dlhoročnou praxou, ktorí majú ako odborné znalosti, tak aj skúsenosti.
Našim hlavným cieľom je poskytnúť tie najlepšie a najkvalitnejšie finančné služby na trhu.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrea Novotná
Tel.: +421238103063
E-mail: poslať životopis
ID: 4157152  Dátum zverejnenia: 17.6.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac