Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektový manažér
Translata, spol. s r.o.
Miesto práce
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1000 Eur (v závislosti od skúseností kandidáta) + mesačné bonusy
od 1000 Eur (v závislosti od skúseností kandidáta) + mesačné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- efektívne komunikovať s klientmi cez telefón, email, firemný chat ohľadom prekladov dokumentov a textov
- spracúvať požiadavky od klientov a reagovať na ne v čo najkratšom čase
- pripravovať cenové ponuky, poskytovať relevantné informácie o prekladoch a tlmočeniach a doplnkových službách spoločnosti
- riadiť proces spracovania objednávky (prijatie objednávok, príprava cenovej ponuky, kontaktovanie prekladateľov, zadanie objednávok do systému, kontrola a odovzdanie zákazky, fakturácia)
- viesť fakturačné údaje klientov v internom systéme
- pracovať s databázou dodávateľov
- pracovať s prekladateľskými softvérami
- riešiť prípadné reklamácie klienta
- spolupracovať s kolegami - projektovými manažérmi, obchodnými manažérmi a s pracovníkmi front office
- aktívne sa podieľať sa na špeciálnych projektoch spoločnosti
- pracovná doba - striedanie smien 7:30-16:00, 8:30-17:00 a 10:30-18:30 (podmienkou)
- spracúvať požiadavky od klientov a reagovať na ne v čo najkratšom čase
- pripravovať cenové ponuky, poskytovať relevantné informácie o prekladoch a tlmočeniach a doplnkových službách spoločnosti
- riadiť proces spracovania objednávky (prijatie objednávok, príprava cenovej ponuky, kontaktovanie prekladateľov, zadanie objednávok do systému, kontrola a odovzdanie zákazky, fakturácia)
- viesť fakturačné údaje klientov v internom systéme
- pracovať s databázou dodávateľov
- pracovať s prekladateľskými softvérami
- riešiť prípadné reklamácie klienta
- spolupracovať s kolegami - projektovými manažérmi, obchodnými manažérmi a s pracovníkmi front office
- aktívne sa podieľať sa na špeciálnych projektoch spoločnosti
- pracovná doba - striedanie smien 7:30-16:00, 8:30-17:00 a 10:30-18:30 (podmienkou)
Zamestnanecké výhody, benefity
- milý, profesionálny kolektív
- práca v tíme, ktorý človeka podrží a povzbudí
- odmeny na základe vykonaného pracovného výkonu
- firemné akcie a teambuildingy
- každý týždeň ovocie v kancelárii
- príjemné pracovné prostredie v Aupark Tower
- práca v tíme, ktorý človeka podrží a povzbudí
- odmeny na základe vykonaného pracovného výkonu
- firemné akcie a teambuildingy
- každý týždeň ovocie v kancelárii
- príjemné pracovné prostredie v Aupark Tower
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za všetky životopisy. Kontaktovať budeme iba vyhovujúcich uchádzačov, ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobrá znalosť slovenského jazyka a plynulá komunikácia v anglickom jazyku je podmienkou, ovládanie ďalších cudzích jazykov je veľkou výhodou
- zákaznícka orientácia a príjemné vystupovanie
- multitasking a technické zručnosti
- aktívna dynamická osobnosť so schopnosťou samostatnej práce
- vnútorná motivácia
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie - tímový hráč
- pozitívny prístup k osobnostnému rastu a sebarealizácie
- originálne myslenie, schopnosť prispievať vlastnými nápadmi
- zákaznícka orientácia a príjemné vystupovanie
- multitasking a technické zručnosti
- aktívna dynamická osobnosť so schopnosťou samostatnej práce
- vnútorná motivácia
- korektný prístup a otvorenosť komunikácie - tímový hráč
- pozitívny prístup k osobnostnému rastu a sebarealizácie
- originálne myslenie, schopnosť prispievať vlastnými nápadmi
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Translata ponúka prekladateľské a tlmočnícke služby pre klientov na Slovensku a v Európe. V prekladateľských službách predstavuje špičku na slovenskom trhu.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 3405243 Dátum zverejnenia: 30.5.20182018-05-30 Lokalita: Aupark Tower, Einsteinova, Petržalka Pozícia: Key account manager, Office manager, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Translata, spol. s r.o. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1000 Eur (v závislosti od skúseností kandidáta) + mesačné bonusy