Transfer logo

Administratívny pracovník v Bratislave - špecialista nájomných zmlúv s anglickým jazykom

2 000 EUR/mesiac
Miesto práce
okres Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacZákladná mzda 1800 € ( finálna výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • poskytovať podporu pri úlohách správy nájomných zmlúv a udržiavať pozitívne vzťahy s vlastníkmi nehnuteľností,

  • byť primárnym kontaktným bodom pre činnosti správy nájomnej zmluvy, pripravovať súhlasy s prístupom pre 3. strany

  • zodpovednosť za správnu prípravu nájomných zmlúv, vytvárať pozitívne vzťahy s prenajímateľmi,

  • zabezpečenie činností pri dodaní projektu a participácia na včasnom dokončení v súlade s požiadavkami plánu projektu,

  • nezávisle spracovávanie, analýza a kontrola zmluvy o prenájme v súlade s internými smernicami,

  • zabezpečenie dohodnutých zmlúv o prenájme v rámci definovaných rozpočtových obmedzení a dodržiavanie kľúčových prostriedkov na požadovanej úrovni služieb,

  • poskytovanie informácií o plánovaní a pravidelné správy o stave dokončených úloh, pripravovať prognózy ďalších nákladov - reporting

  • udržiavať štruktúrovanú správu údajov o prenájme a všetkej súvisiacej dokumentácie a zabezpečenie nahrávania do určených nástrojov a úložísk.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stabilný zamestnávateľ

  • Pružná pracovná doba

  • Rozvojové školenia

  • Príjemný pracovný kolektív

  • Stravné lístky

Informácie o výberovom konaní

Vaše CV nám môžete zasielať v slovenskom a anglickom jazyku.

Vyhradzujeme si právo kontaktovať výlučne kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritéria.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Príslušné vysokoškolské vzdelanie alebo vysokoškolský diplom v oblasti správy nehnuteľností alebo podnikania

  • Minimálne 3 roky pracovných skúseností v oblasti správy nehnuteľností, správy výstavby alebo na ekvivalentnej pozícii

  • Schopnosť pracovať efektívne a samostatne, multitasking, pracovať ako člen projektového tímu, dodržiavať termíny a dosahovať ciele projektu.

  • Silné komunikačné schopnosti v písomnej aj ústnej forme.

  • MS Office

  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni - komunikácia s generálnym riaditeľom spoločnosti bude prebiehať v anglickom jazyku

  • Samostatnosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, pracovitosť a proaktívny prístup

  • Vedieť pracovať s prioritami a plniť úlohy

  • Chuť podieľať sa na budovaní novej spoločnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRANSFER International Staff je rakúska spoločnosť, ktorá má 25 ročné skúsenosti na trhu práce. Momentálne zamestnávame viac ako tritisíc ľudí.
Chceli by sme našim servisom nadchnúť nielen našich klientov, ale aj uchádzačov o zamestnanie.
https://www.facebook.com/pages/Transfer-Personalmanagement-Slovensko/189274747840699

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Miesto práce
okres Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacZákladná mzda 1800 € ( finálna výška mzdy závisí od skúsenosti kandidáta)

Mgr. Peter Andraško

+421917131685

[email protected]

Mám záujem
ID: 4780028  Dátum zverejnenia: 8.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac