1 000 - 1 300 EUR

Personálny konzultant - HR koordinátor

TRANSFER International Staff k.s.

Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď / Dohodou
Celková mzda (brutto)
1 000 - 1 300 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Kontrola a spracovanie dochádzky zamestnancov na pravidelnej báze
- Aktívna komunikácia s klientmi ( aj v anglickom jazyku )
- Riešenie dennej bežnej HR administratívy ( pracovné zmluvy, dodatky k PZ, doklady o neprítomnosti atď. )
- Pomoc pri ubytovaní zamestnancov a administratíva s tým spojená
- On-boarding aktivity v spolupráci s ostatnými kolegami spoločnosti; s úradmi práce a pod.
- Aktívne vyhľadávanie a motivácia uchádzačov o zamestnanie ako aj starostlivosť o už existujúcich zamestnancov

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

€1000 základná zložka mzdy + možnosť získať extra odmeny na mesačnej báze s neobmedzenou hornou hranicou

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca na plný pracovný úväzok 40/h týždenne
- Firemný počítač a telefón je samozrejmosťou
- Stravné vo výške €4,5 za každý odpracovaný deň
- Mladý a dynamický kolektív
- Možnosť kariérneho rastu v krátkej dobe
- Odmeny za dosiahnutie cieľov spoločnosti
- Možnosť kurzov angličtiny priamo na pracovisku
- Teambuildingové akcie

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate všetky uvedené podmienky na uchádzača, tak nám neváhajte poslať svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku kliknutím na tlačidlo "Poslať spoločnosti životopis" alebo priamo na emailovú adresu [email protected]

Určite nás poteší ak priložíte aj motivačný list

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.11.2019 (ostáva ešte 8 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

TRANSFER International Staff je firma, ktorá patrí medzi najväčšie agentúry na rakúskom trhu. Máme viac ako 24 rokov skúsenosti a pobočky v Rakúsku,Slovensku,Maďarsku,Českej republike a Nemecku. Naša firma sa orientuje na cieľ a s tým spojenú spokojnosť zamestnancov a klientov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Personalistika - základy
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

PODMIENKY NA UCHÁDZAČA :
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni ( min. B1 a vyššie )
- Vodičský preukaz a vlastné auto podmienkou
- Organizačné a improvizačné schopnosti
- Schopnosť orientácie na výsledok a určiť si priority
- Prax na podobnej pozícii v HR oblasti min. 1 rok výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TRANSFER International Staff je rakúska spoločnosť, ktorá má 25 ročné skúsenosti na trhu práce. Momentálne zamestnávame viac ako tritisíc ľudí.
Chceli by sme našim servisom nadchnúť nielen našich klientov, ale aj uchádzačov o zamestnanie.
https://www.facebook.com/pages/Transfer-Personalmanagement-Slovensko/189274747840699

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Adresa spoločnosti

Transfer International Staff, k. s.
Račianska 96
831 02 Bratislava
http://www.transfer-personal.sk/

Kontakt

ID: 3779958   Dátum zverejnenia: 8.11.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   €1000 základná zložka mzdy + možnosť získať extra odmeny na mesačnej báze s neobmedzenou hornou hranicou