Можливість для людей з України
Detail
Poslať CV
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Detail
pozície
Administratívny pracovník / Odborný asistent sekcie prevádzky
Miesto práce
Kamzík TV Tower, Cesta na Kamzík, Nové Mesto, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac *
* Finálna základná zložka mzdy bude vzájomne dohodnutá v závislosti od skúseností a seniority úspešného kandidáta. Okrem základnej mesačnej mzdy k pozícii prináleží i variabilná zložka mzdy.
Aká bude Vaša rola v Towercom?
Do nášho tímu na sekcii prevádzky hľadáme šikovnú kolegyňu / kolegu s dobrými organizačnými a komunikačnými schopnosťami, ktorá / ý zastreší najmä nasledovné činnosti:
- zabezpečovanie administratívnych činností pre sekciu prevádzky
- komunikácia s kolegami na lokalitách (Bratislava, Nitra, Kremnica, Prešov) a ich organizačná podpora
- kontrola a akceptácia faktúr, zadávanie objednávok do systému (Refis)
- komunikácia s účtovným oddelením
- práca s pokladňou
- príjem, evidencia a odosielanie pošty
- zaraďovanie, presuny a vyraďovanie majetku (HIM a DHIM)
- vykonávanie inventúr
- ďalšie asistentské a administratívne činnosti podľa potreby
Čo Vám ponúkame?
- práca v inovatívnej technologickej spoločnosti v príjemnom prostredí (v lese a pritom v Bratislave)
- kreatívne pracovné prostredie
- zamestnanecké benefity zamerané na odborný a osobný rozvoj, vrátane rozvoja zručností
- smart / flexible working
- príspevok do DDS
- angličtina s native speakerom
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov spĺňajúcich požadovaný profil.
Aké máme od Vás očakávania?
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax na podobnej pozícii je vítaná
- dobré organizačné schopnosti, orientácia na detail
- spoľahlivosť, flexibilita, chuť hľadať spôsoby ako zlepšiť fungovanie kancelárie
- príjemné a profesionálne vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Našou hlavnou víziou je vybudovanie silnej trhovej pozície v rámci distribúcie televízneho a rozhlasového signálu, ako aj poskytovanie vežovej infraštruktúry. Zároveň prinášame nové služby založené na technológiách obojsmernej dátovej komunikácie. Veríme, že vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a neustálemu technologickému napredovaniu dokážeme našim klientom ponúknuť vysokokvalitné služby v rámci infraštruktúry a šírenia mediálneho obsahu.
Towercom verí v potenciál mladých ľudí.
Preto uznávame „zlatých“ absolventov Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu (DofE) vo výberovom procese na voľné pracovné pozície.
Towercom verí v potenciál mladých ľudí.
Preto uznávame „zlatých“ absolventov Medzinárodnej ceny vojvodu z Edinburghu (DofE) vo výberovom procese na voľné pracovné pozície.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Telekomunikácie
Kontakt
ID: 4400035
Dátum zverejnenia: 10.8.2022
2022-08-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager Spoločnosť: Towercom, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac