Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtovník /učtovníčka
TOP RELAX, s. r. o.
Trnava
plný úväzok, živnosť
ihneď
1 900 - 2 100 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí aj od skúseností kandidáta. Po zaškolení možnosť osobného ohodnotenia.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného Hlavného účtovníka / účtovníčku na plný úväzok.
Náplň práce zahŕňa:
- zodpovednosť za komplexné vedenie účtovníctva,
- spracovávanie faktúr, bankových výpisov, interných dokladov,
- zaúčtovanie dodávateľských a odberateľských faktúr, interných dokladov, pokladní a bánk,
- kontrola platieb, záväzkov a pohľadávok,
- spracovávanie daňových výkazov a priznaní na DPH, spracovanie KV, SV,
- vypracovávanie ročných účtovných závierok,
- vypracovávanie ročných daňových priznaní (daň z príjmu, daň z motorových vozidiel, daň z nehnuteľnosti, atď.),
- štatistické výkazy,
- sledovanie legislatívnych zmien, ich aplikácia pre potreby spoločnosti,
- komunikácia so zverenými spoločnosťami a príslušnými úradmi (daňový úrad, finančná správa),
- uzávierkové práce.
- Vedenie účtovnej skladovej evidencie materiálu a tovaru na základe predložených inventúr z prevádzok
- Riadenie cash-flow, plánovanie finančného rozpočtu na daný mesiac, presúvanie financií medzi účtami podľa finančnej potreby
- Správa elektronickej schránky
- Vypĺňanie podkladov z banky pri výročných dňoch kontokorentov
- Príprava podkladov k auditu a asistencia pri audite
- Daňová a účtovná optimalizácia nákladov
- Operatívne riešenie potrieb zákazníka
Typický deň na pracovnej pozícii:
- Kontrola správnosti úhrad a faktúr
- Príprava výkazov a štatistických výkazov
- Zaoberanie sa cash-flow a finančným plánovaním
Pracovná doba pre pozíciu Hlavný účtovník / učtovníčka je 8 hodín denne, od pondelka do piatku. Flexibilná pracovná doba možná v závislosti od pracovnej záťaže.
Ak hľadáš zaujímavú prácu v oblasti účtovníctva, pridaj sa k nám a staň sa súčasťou nášho tímu. U nás bude
Zamestnanecké výhody, benefity
- Získaj príležitosť pracovať v stabilnej a rýchlo rastúcej firme s dlhoročnou tradíciou.
- Získaš atraktívne finančné ohodnotenie a bonusy za tvoju prácu a výsledky.
- Získaj flexibilný pracovný čas a možnosť čiastočne pracovať z domu alebo z iného miesta.
- Pracuj s tímom skúsených a motivovaných kolegov a získaj nové priateľstvá a kontakty v odbore.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
OMEGA (účtovníctvo) - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 3 roky skúseností s komplexným vedením účtovníctva
- Znalosť programu Omega nutná
- Znalosť slovenských účtovných predpisov
- Všeobecný prehľad v daňovej legislatíve
- Dôslednosť, spoľahlivosť, flexibilita, samostatnosť, zodpovednosť
- Schopnosť zvládať rutinné činnosti
- Schopnosť riešiť problémy
- Systematický prístup k pracovným úlohám
- Príjemné vystupovanie a tímová práca
- Hard skills: skúsenosti s vedením účtovníctva, práca s Omega
- Soft skills: dôslednosť, flexibilita, zodpovednosť, tímová spolupráca, riešenie problémov
- Máš skúsenosti s vedením účtovníctva a chceš pracovať v tíme? Pridaj sa k nám!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pri poskytovaní gastronomických služieb sa denne zaoberáme realizáciou nových a moderných prvkov technológie výroby a výdaj jedál, čo prispieva k maximálnej spokojnosti zákazníkov. Nezabúdame ani na zdravú výživu a dbáme na starostlivý výber lokálnych surovín. Zabezpečujeme stravu pre viac ako 250 tisíc stravníkov. V súčasnosti sa naša spoločnosť venuje aj zriaďovaniu vending a street food zónam. Ku každému zákazníkovi pristupujeme individuálne a vytvárame naše relax zóny podľa požiadaviek na mieru.