Klientsko - administratívny pracovník.

Tomáš Hulala

Miesto práce
Šaľa, okres Galanta, okres Šaľa
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
11.10.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplňou práce Klientsko - administratívneho pracovníka je spočiatku zaškolenie sa, ktoré trvá zhruba 6 mesiacov. Počas tohto obdobia budete mať prideleného osobného coacha, ktorého úlohou je pomoc pri vašom zapracovaní a pri naberaní skúseností. Následná pracovná náplň spočíva v komunikácii s našimi zákazníkmi, prácou s PC, administratívnymi činnosťami, vypracovávaním rôznych projektov, tvorbou zložiek a riešení všetkých požiadaviek našich zákazníkov.

Zamestnanecké výhody, benefity

1. Kariérny postup - kariérny rast je jasne zadefinovaný v zmluve o spolupráci a ponúka vám jasne definované podmienky a pravidlá postupu na vyššie kariérne pozície.
2. Firemné dovolenky - pre najlepších spolupracovníkov sú každoročne pripravované zaujímavé dovolenky aj pre životných partnerov do destinácií ako je Dubai, New York, Thajsko, Miami, ...
3. Flexibilný pracovný čas - variabilná pracovná doba ponúka možnosť efektívne skĺbiť súkromný a pracovný život tak, ako to bude najviac vyhovovať vám.
4. Výborný kolektív - správne pracovné prostredie v podaní ústretových kolegov a podporujúceho vedúceho sú základným prvkom k nájdeniu si stabilného pracovného miesta.
5. Finančné ohodnotenie - finančný sektor je 2.najlepšie platený sektor hospodárstva na SR, s rastúcim kariérnym stupňom adekvátne rastie aj príjem, ktorý nie je limitovaný a je motivačné prispôsobený dravým typom ľudí, ktorí majú radi výzvy.
6. Vzdelávanie - do detailu prepracované zapracovanie vo forme osobného coacha a dlhodobého plánu školení sú pre rozvoj spolupracovníkov sú u nás na prvom mieste.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu nám zašlite svoj životopis spolu so svojou fotografiou, následne vás budeme kontaktovať kvôli dohodnutiu si termínu osobného stretnutia, kde vám poskytneme bližšie informácie.
1.kolo - 06.-07.10.2016
2.kolo - 10.10.2016

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Táto pozícia je vhodná hlavne pre ambiciózne typy ľudí, ktorí majú radi výzvy a nechcú byť riadený limitmi. Ideálnym predpokladom je chuť vybudovať niečo vlastné a mať voľné ruky pri realizácii svojich kreatívnych nápadov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme obchodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá elitnými finančnými službami a prípravou komplexných finančných plánov. Pripravujeme plány šité na mieru pre našich klientov, ktorými sú prevažne fyzické osoby a menšie firmy. V rámci EÚ spolupracujeme s viacerými renomovanými spoločnosťami v oblasti financií ako sú napr. banky, investičné spoločnosti atď.. Ako jediná spoločnosť na Slovenskom trhu poskytujeme 49 ročné know how z viacerých krajín Európy, čím sa nemôže pýšiť žiadna spoločnosť podobného charakteru. Zastrešuje nás materský koncern OVB Holding AG.
ID: 2740937  Dátum zverejnenia: 28.9.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou