Junior mzdová účtovníčka / junior mzdový účtovník

TMF Services Slovakia s. r. o.

Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 4, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď resp. dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1100,-EUR (v závislosti od už získaných skúseností v oblasti spracovania miezd)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete si neustále zvyšovať odbornú kvalifikáciu v oblasti mzdovej agendy, zlepšovať si jazykové znalosti, hľadáte dynamický kolektív, tak potom ste ten pravý/práva pre náš tím a neváhajte nás osloviť. Tešíme sa na osobné stretnutie :

Pozícia si vyžaduje:
• spracovanie mzdovej a personálnej agendy našich klientov v mzdovom systéme (portfólio klientov tvoria slovenské a medzinárodné spoločnosti);
• prípravu podkladov pre pravidelné mesačné výkazy;
• kompletizáciu, zakladanie/vytváranie osobných zložiek zamestnancov;
• prihlasovanie/odhlasovanie zamestnancov do sociálnej a zdravotnej poisťovne;
• všetky administratívne činnosti spojené so spracovaním miezd;
• spracovanie miezd klienta na základe podkladov v súlade s legislatívnou v spolupráci s priamym nadriadeným.

Zamestnanecké výhody, benefity

Zázemie medzinárodnej spoločnosti;
• Možnosť profesijného rastu a postupu;
• Široké portfólio klientov, každodenná výzva v podobe riešenia neštandardných otázok v oblasti mzdového účtovníctva personalistiky;
• Priestor na realizáciou svojich návrhov pre ďalšiu expanziu spoločnosti.
• Práca v zaujímavých lukratívnych priestoroch v centre Bratislavy;

Iné benefity:
• pohyblivá pracovná doba
• stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
• odborné školenia plne hradené zamestnávateľom
• dni voľna naviac (sick day)
• možnosť využitia benefit karty v rámci športových aktivít - Multisport karta
• jazykové vzdelávanie v rámci pracovnej doby plne hradené zamestnávateľom
• vždy čerstvé ovocie
• pravidelne organizované "TMF team buildings"

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme za Váš záujem spolupracovať s našou spoločnosťou.
Svoj životopis spolu so sprievodným listom obsahujúcim bližšie informácie o Vašej doterajšej kariére zašlite e-mailom na adresu: [email protected]
Do predmetu uveďte názov „Mzdový účtovník" resp. "Mzdová účtovníčka“.

Výberový proces:
1. kolo výberového procesu: osobný pohovor + vedomostný test zo spracovania miezd + jazykový test. Testovanie kandidátov je za účelom zistitenia do akej miery má náš potenciálny kolega znalosť mzdovej problematiky (nie na vyradenie z výberového procesu). Informácie pre prípravu Adaptačného procesu, aké kroky musí HR oddelenie spolu s priamym nadriadeným pripraviť k efektívnej adaptácii nového zamestnanca.

2. kolo výberového procesu: osobný pohovor s konateľom spoločnosti

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.3.2019 (ostáva ešte 42 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vzdelanie ekonomického smeru, prípadne vzdelanie akéhokoľvek iného smeru doplnené dostatočnými praktickými skúsenosťami.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - základy
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odborné znalosti:
• znalosť/prehľad v problematike mzdového účtovníctva (výpočet mzdy) je veľkou výhodou spolupráce;
• prehľad v legislatívnych predpisoch ovplyvňujúcich danú oblasť je veľkou výhodou
• znalosť Zákonník práce;
• základný prehľad v problematike personálneho manažmentu.

Komunikačné schopnosti:
• komunikácia s manažérmi klientskych spoločností i v zložitých situáciách;
• otvorenosť novým myšlienkam, ochota pochopiť problém z pohľadu ostatných kolegov z iných oblastí pôsobenia spoločnosti (účtovníctvo, právo).


Prax:
• prax v odbore spracovania miezd 1 rok je veľkou výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

TMF Group helps its clients operate internationally and ‘belong’ wherever they are in the world. We do this by making sure they are properly set up to do business in any country and compliant with local and international regulations. In today’s environment, increasing business complexity means that a one size approach doesn’t fit all - and the penalties for getting it wrong are getting heavier. Operating in over 80 jurisdictions we provide our 15,000 clients with on-the-ground compliance and administration services so they can venture further.
We keep things running seamlessly, giving them the peace of mind to focus on the bigger picture. Our people localize the global world to help businesses succeed, which in turn helps communities to prosper. We firmly believe that the only way to be truly ‘global’ is to put local first, which is what our team of 7,000 in-country experts do for businesses of all sizes, every day.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

TMF Services Slovakia s.r.o.
Dvořákovo nábrežie 4
811 02 Bratislava
http://www.tmf-group.com

Kontakt

ID: 3599557   Dátum zverejnenia: 13.2.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1100,-EUR (v závislosti od už získaných skúseností v oblasti spracovania miezd)