Hľadáme pracovníkov back office s dobrou angličtinou. Aj študentov.

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 790 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Spracovanie registrácie nového klienta, kontrola prijatých formulárov od klienta a zamestnávateľa v súlade s platnými postupmi spoločnosti a súvisiacimi zákonmi.
- Telefonická komunikácia so slovenským alebo zahraničným úradom v mene firmy podľa potrieb oddelenia a pokynov nadriadeného
- Kontrola odoslaných žiadostí telefonicky na zahraničnom úrade
- Vypĺňanie formulárov pre zahraničné úrady podľa potrieb oddelenia
- Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu
- Odovzdávanie zložiek na fakturáciu v súlade s platnými postupmi spoločnosti.
- Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi.
- Spracovanie korešpondencie v súlade s platnými postupmi spoločnosti.
- Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti o vrátenie daní.

Zamestnanecké výhody, benefity

- pružný pracovný čas
- variabilná zložka platu
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- jazykové vzdelávanie
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- MultiSport karta
- zvýhodnené parkovacie miesto
- finančné a nefinančné benefity (sick day, firemné raňajky, 1 deň voľna navyše pri životných jubileách alebo udalostiach, odmena za odporúčanie známeho, kvartálna a ročná odmena)

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme ľudí s angličtinou na komunikatívnej úrovni, ktorí zvládajú aj telefonickú komunikáciu v cudzom jazyku.

Pozícia je vhodná pre aktívnych mladých ľudí, ktorí sú precízni a dôslední a neboja sa vysokého pracovného nasadenia. Zaučíme Vás priamo u nás vo firme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodná akadémia, hotelová akadémia, ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4513066  Dátum zverejnenia: 3.2.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 790 EUR/mesiac