Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadáme pracovníkov back office s dobrou angličtinou. Aj študentov.
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
Od 790 EUR/mesiac
Od 790 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Spracovanie registrácie nového klienta, kontrola prijatých formulárov od klienta a zamestnávateľa v súlade s platnými postupmi spoločnosti a súvisiacimi zákonmi.
- Telefonická komunikácia so slovenským alebo zahraničným úradom v mene firmy podľa potrieb oddelenia a pokynov nadriadeného
- Kontrola odoslaných žiadostí telefonicky na zahraničnom úrade
- Vypĺňanie formulárov pre zahraničné úrady podľa potrieb oddelenia
- Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu
- Odovzdávanie zložiek na fakturáciu v súlade s platnými postupmi spoločnosti.
- Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi.
- Spracovanie korešpondencie v súlade s platnými postupmi spoločnosti.
- Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti o vrátenie daní.
- Telefonická komunikácia so slovenským alebo zahraničným úradom v mene firmy podľa potrieb oddelenia a pokynov nadriadeného
- Kontrola odoslaných žiadostí telefonicky na zahraničnom úrade
- Vypĺňanie formulárov pre zahraničné úrady podľa potrieb oddelenia
- Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu
- Odovzdávanie zložiek na fakturáciu v súlade s platnými postupmi spoločnosti.
- Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi.
- Spracovanie korešpondencie v súlade s platnými postupmi spoločnosti.
- Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti o vrátenie daní.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- variabilná zložka platu
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- jazykové vzdelávanie
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- MultiSport karta
- zvýhodnené parkovacie miesto
- finančné a nefinančné benefity (sick day, firemné raňajky, 1 deň voľna navyše pri životných jubileách alebo udalostiach, odmena za odporúčanie známeho, kvartálna a ročná odmena)
- variabilná zložka platu
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- jazykové vzdelávanie
- príspevok na stravu nad rámec zákona
- MultiSport karta
- zvýhodnené parkovacie miesto
- finančné a nefinančné benefity (sick day, firemné raňajky, 1 deň voľna navyše pri životných jubileách alebo udalostiach, odmena za odporúčanie známeho, kvartálna a ročná odmena)
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme ľudí s angličtinou na komunikatívnej úrovni, ktorí zvládajú aj telefonickú komunikáciu v cudzom jazyku.
Pozícia je vhodná pre aktívnych mladých ľudí, ktorí sú precízni a dôslední a neboja sa vysokého pracovného nasadenia. Zaučíme Vás priamo u nás vo firme.
Pozícia je vhodná pre aktívnych mladých ľudí, ktorí sú precízni a dôslední a neboja sa vysokého pracovného nasadenia. Zaučíme Vás priamo u nás vo firme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
obchodná akadémia, hotelová akadémia, ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4513066
Dátum zverejnenia: 3.2.2023
2023-02-03
lokalita: Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Klientský pracovník Spoločnosť: TJ-Legal, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 790 EUR/mesiac