Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Si absolvent obchodnej akadémie? Chceš byť účtovníkom? Príď medzi nás!
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Hlavná 133, Prešov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.03.2023
01.03.2023
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 200 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy predstavuje fixná časť 80% + variabilná zložka 20% uvedenej hrubej mzdy
1 100 - 1 200 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy predstavuje fixná časť 80% + variabilná zložka 20% uvedenej hrubej mzdy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pozíciu účtovníka, ktorého poslaním je pomoc živnostníkom a spoločnostiam (s.r.o., a.s.) pri ich podnikaní na Slovensku a v Nemecku. Ak ovládaš nemecký jazyk bude to pre teba výhodou.
Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom interného školiaceho procesu priamo pri práci (on the job tréning) pod dozorom školiteľa.
Pracovná náplň:
- spracovanie ekonomickej agendy a účtovných výkazov pod dohľadom seniora
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
- správa a aktualizácia údajov v internom systéme
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi
- archivácia agendy podľa platných smerníc
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom interného školiaceho procesu priamo pri práci (on the job tréning) pod dozorom školiteľa.
Pracovná náplň:
- spracovanie ekonomickej agendy a účtovných výkazov pod dohľadom seniora
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
- správa a aktualizácia údajov v internom systéme
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi
- archivácia agendy podľa platných smerníc
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
Informácie o výberovom konaní
Pričuchol si k účtovníctvu a chceš sa v ňom rozvíjať? Príď k nám, dáme ti šancu.
Potrebujeme šikovných, motivovaných ľudí, ktorí sa neboja vysokého pracovného nasadenia a rýchleho pracovného tempa. Všetko ťa naučíme.
Potrebujeme šikovných, motivovaných ľudí, ktorí sa neboja vysokého pracovného nasadenia a rýchleho pracovného tempa. Všetko ťa naučíme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančníctvo, manažment
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým a rumunským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybranom regióne Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – individuálnym prístupom k spokojnosti klienta a víziu – vybudovať nadnárodnú konzultačnú spoločnosť v oblasti daní, ekonomického a právneho poradenstva a sprostredkovaní zamestnania na odbornosti, inovatívnom myslení a najnovšej technológii.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybranom regióne Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – individuálnym prístupom k spokojnosti klienta a víziu – vybudovať nadnárodnú konzultačnú spoločnosť v oblasti daní, ekonomického a právneho poradenstva a sprostredkovaní zamestnania na odbornosti, inovatívnom myslení a najnovšej technológii.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4513062
Dátum zverejnenia: 3.2.2023
2023-02-03
lokalita: Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Spoločnosť: TJ-Legal, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac