Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podnikový právnik. Poradenské služby.
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.11.2021 alebo podľa dohody
01.11.2021 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacmzda rozdelená na fixnú časť 900,-€ + variabilnú zložku 300,-€ v závislosti od výkonu
900 - 1 200 EUR/mesiacmzda rozdelená na fixnú časť 900,-€ + variabilnú zložku 300,-€ v závislosti od výkonu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pozíciu asistenta právnika na internom právnom oddelení. Jeho poslaním je podpora interného právnika pri riešení firemných právnych záležitostí s presahom do medzinárodného práva.
Pozícia je vhodná pre uchádzačov, ktorí ukončili vysokú školu právnického alebo ekonomického zamerania a majú minimálne 2 ročnú prax vo svojom odbore. Preferujeme uchádzačov, ktorí pôsobili v advokátskej kancelárii prípadne v štátnej správe s náplňou práce orientovanou na právo a má skúsenosti s prípravou podaní na súdy prípadne iné štátne inštitúcie.
Vyžadujeme samostatnosť, zodpovedný prístup k práci, spoľahlivosť, lojalitu, schopnosť sebareflexie, orientáciu na výsledok a pokročilú prácu s PC.
Náplň práce:
- interné právne poradenstvo v súlade so slovenskou a medzinárodnou legislatívou,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v internom systéme v súlade s platnými internými postupmi,
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie a príprava jednoduchých písomných podaní na nemecké úrady v nemeckom jazyku,
- komunikácia s klientmi, vyžiadavanie podkladov,
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia,
- príprava podkladov a dokumentov pre právne oddelenie,
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov,
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Pozícia je vhodná pre uchádzačov, ktorí ukončili vysokú školu právnického alebo ekonomického zamerania a majú minimálne 2 ročnú prax vo svojom odbore. Preferujeme uchádzačov, ktorí pôsobili v advokátskej kancelárii prípadne v štátnej správe s náplňou práce orientovanou na právo a má skúsenosti s prípravou podaní na súdy prípadne iné štátne inštitúcie.
Vyžadujeme samostatnosť, zodpovedný prístup k práci, spoľahlivosť, lojalitu, schopnosť sebareflexie, orientáciu na výsledok a pokročilú prácu s PC.
Náplň práce:
- interné právne poradenstvo v súlade so slovenskou a medzinárodnou legislatívou,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v internom systéme v súlade s platnými internými postupmi,
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie a príprava jednoduchých písomných podaní na nemecké úrady v nemeckom jazyku,
- komunikácia s klientmi, vyžiadavanie podkladov,
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia,
- príprava podkladov a dokumentov pre právne oddelenie,
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov,
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilná zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- široká ponuka seminárov/webinárov
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilná zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- široká ponuka seminárov/webinárov
Informácie o výberovom konaní
Neobávajte sa uvedených požiadaviek, nemusíte spĺňať všetky. Dôležité je pre nás právnické vzdelanie. Ovládanie nemeckého jazyka slovom aj písmom je výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4167494
Dátum zverejnenia: 22.9.2021
2021-09-22
lokalita: Prešov Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Právnik Spoločnosť: TJ-Legal, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac