Podnikový právnik. Poradenské služby.

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.11.2021 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacmzda rozdelená na fixnú časť 900,-€ + variabilnú zložku 300,-€ v závislosti od výkonu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obsadzujeme pozíciu asistenta právnika na internom právnom oddelení. Jeho poslaním je podpora interného právnika pri riešení firemných právnych záležitostí s presahom do medzinárodného práva.

Pozícia je vhodná pre uchádzačov, ktorí ukončili vysokú školu právnického alebo ekonomického zamerania a majú minimálne 2 ročnú prax vo svojom odbore. Preferujeme uchádzačov, ktorí pôsobili v advokátskej kancelárii prípadne v štátnej správe s náplňou práce orientovanou na právo a má skúsenosti s prípravou podaní na súdy prípadne iné štátne inštitúcie.

Vyžadujeme samostatnosť, zodpovedný prístup k práci, spoľahlivosť, lojalitu, schopnosť sebareflexie, orientáciu na výsledok a pokročilú prácu s PC.

Náplň práce:
- interné právne poradenstvo v súlade so slovenskou a medzinárodnou legislatívou,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v internom systéme v súlade s platnými internými postupmi,
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie a príprava jednoduchých písomných podaní na nemecké úrady v nemeckom jazyku,
- komunikácia s klientmi, vyžiadavanie podkladov,
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia,
- príprava podkladov a dokumentov pre právne oddelenie,
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov,
- reporting údajov klientom a nadriadenému

Zamestnanecké výhody, benefity

- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilná zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- široká ponuka seminárov/webinárov

Informácie o výberovom konaní

Neobávajte sa uvedených požiadaviek, nemusíte spĺňať všetky. Dôležité je pre nás právnické vzdelanie. Ovládanie nemeckého jazyka slovom aj písmom je výhodou.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

právo, ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4167494  Dátum zverejnenia: 22.9.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac