Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s nemeckým jazykom
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2021
1.5.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 000 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy 800,-€ + variabilná zložka do výšky 200,-€ v závislosti od výkonu
800 - 1 000 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy 800,-€ + variabilná zložka do výšky 200,-€ v závislosti od výkonu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pozíciu admnistratívneho pracovníka (m/ž) s nemeckým jazykom na úrovni B2-C1, ktorého poslaním je pomoc klientom pri spracovaní nemeckých daňových priznaní a iných príspevkov.
Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom interného školiaceho procesu priamo pri práci (on the job tréning) pod dozorom školiteľa. Predpokladom je ovládanie nemeckého jazyka.
Pracovná náplň:
- aktívne poskytovanie poradenstva klientom,
- spracovanie registrácií nových klientov,
- vypĺňanie formulárov zahraničných úradov,
- aktívna telefonická, e-mailová a listová komunikácia s klientmi a zahraničnými úradmi,
- správa a aktualizácia údajov v internom systéme,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi.
Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom interného školiaceho procesu priamo pri práci (on the job tréning) pod dozorom školiteľa. Predpokladom je ovládanie nemeckého jazyka.
Pracovná náplň:
- aktívne poskytovanie poradenstva klientom,
- spracovanie registrácií nových klientov,
- vypĺňanie formulárov zahraničných úradov,
- aktívna telefonická, e-mailová a listová komunikácia s klientmi a zahraničnými úradmi,
- správa a aktualizácia údajov v internom systéme,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
Informácie o výberovom konaní
Našli ste sa sa v tejto pozícii, no stále váhate? Neobávajte sa!
Potrebujeme šikovných, motivovaných ľudí, ktorí sa neboja vysokého pracovného nasadenia a rýchleho pracovného tempa. Všetko vás naučíme.
Ak ovládate nemecký jazyk slovom aj písmom, máte logické myslenie, viete pracovať v MS Office, ste ochotný/á veľa sa učiť , tak to pokojne skúste. Budeme sa tešiť.
Potrebujeme šikovných, motivovaných ľudí, ktorí sa neboja vysokého pracovného nasadenia a rýchleho pracovného tempa. Všetko vás naučíme.
Ak ovládate nemecký jazyk slovom aj písmom, máte logické myslenie, viete pracovať v MS Office, ste ochotný/á veľa sa učiť , tak to pokojne skúste. Budeme sa tešiť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančníctvo, manažment
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4057494
Dátum zverejnenia: 12.4.2021
2021-04-12
lokalita: Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Spoločnosť: TJ-Legal, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac