Administratívny pracovník s nemeckým jazykom

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2021
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 000 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy 800,-€ + variabilná zložka do výšky 200,-€ v závislosti od výkonu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obsadzujeme pozíciu admnistratívneho pracovníka (m/ž) s nemeckým jazykom na úrovni B2-C1, ktorého poslaním je pomoc klientom pri spracovaní nemeckých daňových priznaní a iných príspevkov.

Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom interného školiaceho procesu priamo pri práci (on the job tréning) pod dozorom školiteľa. Predpokladom je ovládanie nemeckého jazyka.

Pracovná náplň:
- aktívne poskytovanie poradenstva klientom,
- spracovanie registrácií nových klientov,
- vypĺňanie formulárov zahraničných úradov,
- aktívna telefonická, e-mailová a listová komunikácia s klientmi a zahraničnými úradmi,
- správa a aktualizácia údajov v internom systéme,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi.

Zamestnanecké výhody, benefity

- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Informácie o výberovom konaní

Našli ste sa sa v tejto pozícii, no stále váhate? Neobávajte sa!
Potrebujeme šikovných, motivovaných ľudí, ktorí sa neboja vysokého pracovného nasadenia a rýchleho pracovného tempa. Všetko vás naučíme.

Ak ovládate nemecký jazyk slovom aj písmom, máte logické myslenie, viete pracovať v MS Office, ste ochotný/á veľa sa učiť , tak to pokojne skúste. Budeme sa tešiť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

finančníctvo, manažment

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 4057494  Dátum zverejnenia: 12.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac