Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Právnik s nemeckým jazykom. Poradenské služby.
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.6.2021 alebo podľa dohody
1.6.2021 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacmzda rozdelená na fixnú časť 900,-€ + variabilnú zložku 300,-€ v závislosti od výkonu
900 - 1 200 EUR/mesiacmzda rozdelená na fixnú časť 900,-€ + variabilnú zložku 300,-€ v závislosti od výkonu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pozíciu asistenta právnika na internom právnom oddelení. Jeho poslaním je podpora interného právnika pri riešení firemných právnych záležitostí s presahom do medzinárodného práva.
Pozícia je vhodná pre uchádzačov, ktorí ukončili vysokú školu právnického alebo ekonomického zamerania a majú minimálne 2 ročnú prax vo svojom odbore. Preferujeme uchádzačov, ktorí pôsobili v advokátskej kancelárii prípadne v štátnej správe s náplňou práce orientovanou na právo a má skúsenosti s prípravou podaní na súdy prípadne iné štátne inštitúcie.
Vyžadujeme samostatnosť, zodpovedný prístup k práci, spoľahlivosť, lojalitu, schopnosť sebareflexie, orientáciu na výsledok a pokročilú prácu s PC.
Náplň práce:
- interné právne poradenstvo v súlade so slovenskou a medzinárodnou legislatívou,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v internom systéme v súlade s platnými internými postupmi,
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie a príprava jednoduchých písomných podaní na nemecké úrady v nemeckom jazyku,
- komunikácia s klientmi, vyžiadavanie podkladov,
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia v nemeckom jazyku,
- príprava podkladov a dokumentov pre právne oddelenie,
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov,
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Pozícia je vhodná pre uchádzačov, ktorí ukončili vysokú školu právnického alebo ekonomického zamerania a majú minimálne 2 ročnú prax vo svojom odbore. Preferujeme uchádzačov, ktorí pôsobili v advokátskej kancelárii prípadne v štátnej správe s náplňou práce orientovanou na právo a má skúsenosti s prípravou podaní na súdy prípadne iné štátne inštitúcie.
Vyžadujeme samostatnosť, zodpovedný prístup k práci, spoľahlivosť, lojalitu, schopnosť sebareflexie, orientáciu na výsledok a pokročilú prácu s PC.
Náplň práce:
- interné právne poradenstvo v súlade so slovenskou a medzinárodnou legislatívou,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v internom systéme v súlade s platnými internými postupmi,
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie a príprava jednoduchých písomných podaní na nemecké úrady v nemeckom jazyku,
- komunikácia s klientmi, vyžiadavanie podkladov,
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia v nemeckom jazyku,
- príprava podkladov a dokumentov pre právne oddelenie,
- evidovanie pracovných úloh a ich termínov,
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilná zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- široká ponuka seminárov/webinárov
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilná zložku platu
- karta MultiSport
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- široká ponuka seminárov/webinárov
Informácie o výberovom konaní
Neobávajte sa uvedených požiadaviek, nemusíte spĺňať všetky. Dôležité je pre nás právnické vzdelanie a ovládanie nemeckého jazyka slovom aj písmom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
právo, ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4043071
Dátum zverejnenia: 12.4.2021
2021-04-12
lokalita: Prešov Pozícia: Finančný poradca, Klientský pracovník, Právnik Spoločnosť: TJ-Legal, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac