850 EUR

Klientsky pracovník s anglickým jazykom (junior)

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2019
Celková mzda (brutto)
850 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obsadzujeme pozíciu spracovateľa daňových priznaní pre ľudí pracujúcich v zamestnaneckom pomere v Holandsku (príp. Írsku, Veľkej Británii a USA).

Nevyhnutnou podmienkou splnenia požiadaviek na toto pracovné miesto je ovládanie anglického jazyka na úrovni C1. Ak by ste k tomu ovládali aj holandský jazyk, mali by ste výhodu (nie je to však podmienkou). Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom úvodného cca. 3-mesačného interného školiaceho procesu.

Náplň práce:
- spracovanie daňových priznaní k dani z príjmu fyzických osôb (zamestnancov), ich zasielanie na príslušný zahraničný daňový úrad a všetky doplňujúce služby,
- telefonická a písomná komunikácia so zahraničnými daňovými úradmi,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými internými postupmi
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie v anglickom jazyku - spracovanie registrácií nových klientov (prevažne Slovákov a Čechov)
- reporting údajov klientom a nadriadenému

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)

Zamestnanecké výhody, benefity

- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „odporuč nového kolegu" a získaj finančnú odmenu
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- prácu v mladom dynamickom kolektíve

Informácie o výberovom konaní

Neobávaj sa uvedených požiadaviek, nemusíš spĺňať všetky. Dôležité je pre nás predovšetkým ovládanie anglického jazyka slovom aj písmom, logické myslenie, dobrá práca v MS Office.
Hoci je táto pozícia určená pre juniora (začiatočníka), môžeš sa o ňu uchádzať aj v prípade, že si senior / expert v danej oblasti. V takomto prípade máme pre teba výhodnejšie platové podmienky pri nástupe. Radi sa s tebou stretneme, kontaktuj nás.
Holandský jazyk je výhodou.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

22.11.2019 (ostáva ešte 9 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - základy
Microsoft Word - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským a českým zákazníkom pracujúcim v zahraničí.

Našim poslaním je pomoc slovenským klientom (zamestnancom v zahraničí) pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia.
Špecializujeme sa na vrátenie daní z Anglicka, Česka, Írska, Holandska, Nemecka, Rakúska, USA a Slovenska.
Poskytujeme aj finančné poradenstvo a účtovnícke služby pre slovenské SZČO a firmy podnikajúce v Nemecku.

Ponúkame stabilitu, zaškolenie a osobný rozvoj našich zamestnancov. Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme jedinečných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom k práci pomáhať napĺňať našu víziu, podávať našim klientom prvotriedny servis pri uspokojovaní ich potrieb.

Našou víziou je vybudovať nadnárodnú konzultačnú spoločnosť v oblasti daní, ekonomického a právneho poradenstva založenú na odbornosti, inovatívnom myslení a najnovšej technológii. Najvyššími hodnotami sú odbornosť, kvalita, spokojnosť a stabilita.

Ak ťa oslovila naša vízia a chceš byť členom nášho tímu, budeme radi, keď sa staneš jedným z nás.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

TJ-Legal, s. r. o.
Hlavná 133
080 01 Prešov
http://tj-legal.com

Kontakt

Kontaktná osoba: PhDr. Zuzana Karabinošová
Tel.: +421513215215
E-mail: poslať životopis
ID: 3806075   Dátum zverejnenia: 8.11.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)