Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Klientsky pracovník s anglickým jazykom (junior)
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2019
01.12.2019
Mzdové podmienky (brutto)
850 EUR/mesiac680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)
850 EUR/mesiac680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obsadzujeme pozíciu spracovateľa daňových priznaní pre ľudí pracujúcich v zamestnaneckom pomere v Holandsku (príp. Írsku, Veľkej Británii a USA).
Nevyhnutnou podmienkou splnenia požiadaviek na toto pracovné miesto je ovládanie anglického jazyka na úrovni C1. Ak by ste k tomu ovládali aj holandský jazyk, mali by ste výhodu (nie je to však podmienkou). Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom úvodného cca. 3-mesačného interného školiaceho procesu.
Náplň práce:
- spracovanie daňových priznaní k dani z príjmu fyzických osôb (zamestnancov), ich zasielanie na príslušný zahraničný daňový úrad a všetky doplňujúce služby,
- telefonická a písomná komunikácia so zahraničnými daňovými úradmi,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými internými postupmi
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie v anglickom jazyku - spracovanie registrácií nových klientov (prevažne Slovákov a Čechov)
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Nevyhnutnou podmienkou splnenia požiadaviek na toto pracovné miesto je ovládanie anglického jazyka na úrovni C1. Ak by ste k tomu ovládali aj holandský jazyk, mali by ste výhodu (nie je to však podmienkou). Odborné znalosti a zručnosti súvisiace s konkrétnymi pracovnými postupmi danej pozície vyžadované nie sú. Ich nadobudnutie je predmetom úvodného cca. 3-mesačného interného školiaceho procesu.
Náplň práce:
- spracovanie daňových priznaní k dani z príjmu fyzických osôb (zamestnancov), ich zasielanie na príslušný zahraničný daňový úrad a všetky doplňujúce služby,
- telefonická a písomná komunikácia so zahraničnými daňovými úradmi,
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými internými postupmi
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie v anglickom jazyku - spracovanie registrácií nových klientov (prevažne Slovákov a Čechov)
- reporting údajov klientom a nadriadenému
Zamestnanecké výhody, benefity
- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „odporuč nového kolegu" a získaj finančnú odmenu
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „odporuč nového kolegu" a získaj finančnú odmenu
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
Informácie o výberovom konaní
Neobávaj sa uvedených požiadaviek, nemusíš spĺňať všetky. Dôležité je pre nás predovšetkým ovládanie anglického jazyka slovom aj písmom, logické myslenie, dobrá práca v MS Office.
Hoci je táto pozícia určená pre juniora (začiatočníka), môžeš sa o ňu uchádzať aj v prípade, že si senior / expert v danej oblasti. V takomto prípade máme pre teba výhodnejšie platové podmienky pri nástupe. Radi sa s tebou stretneme, kontaktuj nás.
Holandský jazyk je výhodou.
Hoci je táto pozícia určená pre juniora (začiatočníka), môžeš sa o ňu uchádzať aj v prípade, že si senior / expert v danej oblasti. V takomto prípade máme pre teba výhodnejšie platové podmienky pri nástupe. Radi sa s tebou stretneme, kontaktuj nás.
Holandský jazyk je výhodou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia, finančníctvo, bankovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3806075
Dátum zverejnenia: 8.11.2019
2019-11-08
lokalita: Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Konzultant, Účtovník Spoločnosť: TJ-Legal, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiac680,- € (brutto) + variabilná zložka 170,- € (brutto)