Rád komunikuješ s ľuďmi a vieš viesť tím ľudí? Daj nám o sebe vedieť. Máme miesto možno práve pre teba! (Zákaznícka podpora)

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo podľa dohody, zastupovanie počas MD
Mzdové podmienky (brutto)
830 - 950 EUR/mesiac950

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- vedenie tímu 4 ľudí sekcie zákazníckej podpory (telefonisti, recepčná, pracovníčka podateľne)
- komunikácia medzi pracovníkmi formou e-mailu, porád a operatívnych stretnutí
- hodnotenie a kontrola podriadených
- riešenie problémových a výnimočných situácií
- tvorba pracovných postupov, návodov a smerníc
- podávanie pravidelných reportov nadriadeným
- telefonická komunikácia s klientmi (nie predaj cez telefón)
- poskytovanie informácií a riešenie otázok klientov
- e-mailová komunikácia s klientmi a kolegami
- zápisy v internom informačnom systéme, práca v MS-Office
- aktívne telefonovanie so slovenskými úradmi
- zasielanie pošty klientom
- pevná pracovná doba 8:30 – 17:00h

Zamestnanecké výhody, benefity

- zaškolenie priamo vo firme
- nefinančné benefity
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Informácie o výberovom konaní

Pozícia je na zástup počas materskej dovolenky s možnosťou predĺženia pracovnej zmluvy na rovnakej, prípadne inej pozícii.

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate stanovené podmienky, zašlite svoj štruktúrovaný životopis a motivačný list a uveďte v ňom telefonický a e-mailový kontakt.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné vedy

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- líderské schopnosti
- plynulý a bezchybný rečový a písomný prejav
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- ovládanie strojopisu
- psychická odolnosť
- zodpovednosť a dôslednosť
- flexibilita
- cudzí jazyk (AJ, NJ) výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3646952  Dátum zverejnenia: 17.4.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 830 - 950 EUR/mesiac950