Máš skúsenosti v oblasti nemeckého účtovníctva? Si náš človek! Radi ti ponúkneme pracovnú pozíciu.

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2019 alebo podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
1.300,- € - 1.800,-€ v závislosti od skúseností + variabilná zložka

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- spracovanie účtovnej agendy živnostníkom a s.r.o. pracujúcich/vysielajúcich svojich pracovníkov do Nemecka:
daň z príjmu fyzických osôb (Einkommensteuer)
daň z príjmu právnických osôb (Körperschaftssteuer)
daň z obratu/DPH (Umsatzsteuer)
daň z príjmu zo závislej činnosti (Lohnsteuer)
živnostenská daň (Gewerbesteuer)
spracovanie miezd vyslaných zamestnancov (Lohnverarbeitung)
- aktívne poskytovanie poradenstva klientom
- správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými internými postupmi
- spracovanie prichádzajúcej a odchádzajúcej korešpondencie v nemeckom jazyku
- spracovanie registrácií nových klientov (prevažne Slovákov a Čechov)
- aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia v nemeckom jazyku
- reporting údajov klientom a nadriadenému

Zamestnanecké výhody, benefity

- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- pružný pracovný čas
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné a iné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „odporuč nového kolegu" a získaj finančnú odmenu
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Informácie o výberovom konaní

Neobávaj sa uvedených požiadaviek, nemusíš spĺňať všetky. Dôležitý je pre nás aspoň minimálny prehľad a skúsenosť v oblasti nemeckého účtovníctva a jeho aktuálnej legislatívy a chuť túto úroveň zdokonalovať a prehlbovať.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

finančníctvo, manažment

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zodpovedný prístup a spoľahlivosť
- lojalita a proaktivita
- schopnosť sebareflexie
- schopnosť pracovať pod stresom
- schopnosť tímovej práce
- dobré komunikačné schopnosti
- orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.

Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.

Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.

Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 3624758  Dátum zverejnenia: 22.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.300,- € - 1.800,-€ v závislosti od skúseností + variabilná zložka