Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník senior s nemeckým jazykom
TJ-Legal, s. r. o.
Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
01.09.2018
Mzdové podmienky (brutto)
1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu
1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Komplexné spracovanie účtovnej agendy
2. Archivácia agendy podľa platných smerníc
3. Raporting údajov klientom a nadriadenému
4. Spracovanie registrácie nového klienta
5. Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
6. Aktívne poskytovanie poradenstva klientom
7. Správa a aktualizácia údajov v internom systéme
8. Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi
9. Spracovanie došlej a odchádzajúcej korešpondencie
10. Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti
2. Archivácia agendy podľa platných smerníc
3. Raporting údajov klientom a nadriadenému
4. Spracovanie registrácie nového klienta
5. Aktívna telefonická, e-mailová a poštová komunikácia
6. Aktívne poskytovanie poradenstva klientom
7. Správa a aktualizácia údajov v internom systéme
8. Správa, aktualizácia a archivácia záznamov o klientoch v súlade s platnými postupmi
9. Spracovanie došlej a odchádzajúcej korešpondencie
10. Vypĺňanie doplňujúcich formulárov potrebných k spracovaniu žiadosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
finančníctvo
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
• Lojalita a proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť TJ–Legal, s. r. o. je firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským, českým, poľským, rumunským a ukrajinským klientom pracujúcim v zahraničí.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Naším poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia (Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska), spracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a výkazov pre podnikateľské subjekty.
Ponúkame prácu vo východoslovenskom regióne a vo vybraných regiónoch Poľska a Rumunska s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobnostný rozvoj našich zamestnancov.
Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme výnimočných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom pomáhať napĺňať našu misiu – odborne a rýchlo pomáhať klientom riešiť problémy s ohľadom na ich potreby a víziu – stať sa európskym lídrom v oblasti daní a ekonomického poradenstva založenej na odbornosti, kvalite, stabilite a inovatívnosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3442000
Dátum zverejnenia: 12.7.2018
2018-07-12
lokalita: Hlavná 133, Prešov Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Spoločnosť: TJ-Legal, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.200,- € v závislosti od skúseností + variabilná zložka až do výšky 200,- € za kvalitu a splnenie stanoveného plánu