HR-špecialista

TJ-Legal, s. r. o.

Miesto práce
Hlavná 133, Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
01.09.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1000,- € v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Účasť na včasnom nábore, výbere a prijímaní nových zamestnancov
• Adaptácia nových zamestnancov
• Plánovanie a implementácia školení a rozvojových kurzov
• Štvrťročné a ročné hodnotenie zamestnancov.
• Revízia a príprava odmeňovacieho systému
• Príprava systému benefitov
• Podpora firemnej kultúry a hodnôt spoločnosti
• Nastavenie plánu a stratégie HR-oddelenia, plánovanie v oblasti HR
• Interná komunikácia

Zamestnanecké výhody, benefity

- prácu v mladom dynamickom kolektíve
- kompletné zaškolenie priamo vo firme
- finančné benefity
- flexibilnú zložku platu
- aktivita „PRIVEĎ ZNÁMEHO a získaj finančnú odmenu“
- rozvoj osobnosti a komunikačných zručností

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

11.8.2018 (ostáva ešte 24 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

psychológia, personálny manažment

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosť v oblasti personalistiky na podobnej pozícii min. 5 rokov (HR Specialist, Personálny manager, HR manager)
• Skúsenosti s vedením výberových pohovorov
• Skúsenosti s realizáciou vzdelávacích a tréningových programov
• Znalosť zákonníka práce
• Skúsenosti s vedením tímov
• Zodpovedný prístup a spoľahlivosť
• Loajalita
• Proaktivita
• Schopnosť sebareflexie
• Schopnosť pracovať pod stresom
• Schopnosť tímovej práce
• Dobré komunikačné schopnosti
• Orientácia na výsledok

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TJ – Legal, s. r. o. je mladá, dynamická firma, poskytujúca poradenstvo a klientsky servis slovenským a českým zákazníkom pracujúcim v zahraničí.

Našim poslaním je pomoc klientom pri vrátení daní a iných príspevkov zo zahraničia.
Špecializujeme sa na vrátenie daní z Anglicka, Česka, Írska, Holandska, Nemecka, Rakúska a Slovenska.
Zároveň pomáhame živnostníkom a podnikateľom v ich biznise tak, že za nich vedieme ich jednoduché a podvojné účtovníctvo.

Sme hrdí, že môžeme ponúknuť prácu v regióne, avšak s celoeurópskou pôsobnosťou, ako aj stabilitu, zaškolenie a osobný rozvoj našich zamestnancov. Pomáhame klientom v čo najširšej možnej miere a preto popri rozširovaní portfólia ponúkaných služieb hľadáme jedinečných spolupracovníkov, ktorí sú ochotní svojimi zručnosťami a pro-klientsky orientovaným prístupom k práci pomáhať napĺňať našu víziu - a to podávať našim klientom prvotriedny servis pri spracovaní ich žiadostí.

Ak ťa oslovila naša vízia a chceš byť jej súčasťou, rád pracuješ s ľuďmi, bavia ťa čísla a nebojíš sa výziev, máš dobrý predpoklad stať sa jedným z nás.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

TJ-Legal, s. r. o.
Hlavná 133
080 01 Prešov
http://tj-legal.com

Kontakt

Kontaktná osoba: PhDr. Zuzana Karabinošová
E-mail: poslať životopis
ID: 3441996   Dátum zverejnenia: 12.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1000,- € v závislosti od skúseností