HR & Back Office Assistant

TITANS freelancers, s.r.o.

Miesto práce
Seberíniho 1, Seberíniho, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 700 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Kto sme:

Sme TITANS freelancers a už viac ako 10 rokov poskytujeme služby v oblasti outsourcingu IT freelancerov. Posilňujeme IT tímy, na ktorých chýbajú tí správni ľudia. Freelancerom ponúkame projekty, ktorými sa neboja pochváliť. Spolupracujeme s viac ako 400 globálnymi spoločnosťami na Slovensku a v zahraničí.

A momentálne hľadáme ďalšieho talentového a vášnivého jedinca na pozíciu HR & Back Office Assistenta/ky. Ak sa cítiš, že si človek so srdcom , ktorý sa chce zapojiť do dynamického prostredia a podieľať sa na tvorbe pozitívnej pracovnej kultúry, táto príležitosť je práve pre teba!

Čo ťa bude čakať:

● Podpora HR & Back Office oddelenia v každodenných prevádzkových a administratívnych činnostiach;
● spracovanie a starostlivosť o zverenú personálno-administratívnu agendu;
● pomoc pri spracovaní dochádzok, príprava podkladov pre mzdy;
● spracovanie zmlúv a príprava pracovno-právnych dokumentov;
● správa personálnej dokumentácie, vrátane archivácie a uchovávania zamestnaneckých spisov
● udržovanie presných a aktuálnych záznamov zamestnancov v internom HR systéme v súlade s internými smernicami a právnymi predpismi;
● asistencia v procese náboru zamestnancov, vrátane zverejňovania voľných pracovných pozícii, plánovanie pohovorov a príprava podkladov pre nových zamestnancov;
● pomoc pri organizovaní školení a rozvoji zamestnancov;
● poskytovanie podpory zamestnancom v otázkach HR;
● komunikácia s internými, externými partnermi, inštitúciami a jednotlivými oddeleniami spoločnosti;
● podpora pri organizovaní firemných eventov;
● poskytovanie podpory CHRO v oblasti budovania zamestnaneckých vzťahov, riadení talentov a komunikačnej stratégii HR oddelenia;
● poradenstvo v oblasti zamestnaneckých vzťahov a ZP;
● organizácia, manažment stretnutí;
● vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie;
● administratívna podpora projektov;
● práca na iných ad hoc úlohách a projektoch.

Zamestnanecké výhody, benefity

● Stabilné zamestnanie a motivujúce finančné ohodnotenie;
● flexibilný pracovný čas;
● príjemný kolektív a pracovné prostredie-teambuildingy a firemné akcie;
● priestor na sebarealizáciu a osobný rast s možnosťou získať skúsenosti v IT sektore.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ľudské zdroje, psychológia, business management

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Prax na pozícii/v oblasti

1

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

● výhodou: prax v oblasti personalistiky aspoň 1 rok;
● zvládať komunikáciu a budovať vzťahy na profesionálnej úrovni;
● výhodou: prax s participáciou a pomocou pri vedení HR agendy (zmluvy, výpovede, dodatky, predĺženia) aspoň 1 rok;
● predošlá skúsenosť s HRIS systémom vítaná
● empatia , ľudský prístup;
● vysoká organizovanosť a pozornosť na detaily;
● proaktívny prístup;
● chuť neustále posúvať sa vpred a zlepšovať sa;
● schopnosť zachovávať dôverné informácie a zachádzanie s citlivými údajmi;
● flexibilita;
● samostatnosť, kritické myslenie;
● teamwork.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Chceš sa stať Titanom či Titankou?

Ak túžiš po práci, prostredníctvom ktorej budeš podporovať inovatívne projekty, nezávislosť odborníkov, férové spolupráce a priamu komunikáciu, možno hľadáme práve teba!

Sme TITANS freelancers a od roku 2013 poskytujeme služby v oblasti outsourcingu IT špecialistov. Posilňujeme IT projekty, na ktorých chýbajú tí správni ľudia, a freelancerom ponúkame špičkové projekty, ktoré vylepšia ich portfóliá.

Toto sú čísla, ktoré hovoria za nás:
30 000+ IT špecialistov v našej databáze
600+ spokojných klientov na Slovensku a v zahraničí
1 000+ alokovaných freelancerov

Veríme, že pravý hrdina či hrdinka má viac než len skúsenosti a túžbu rásť - do práce vkladá aj svoje srdce, sebareflexiu a odvahu. Ak chceš s nami meniť svet freelancingu a outsourcingu IT špecialistov k lepšiemu, ozvi sa nám a prezradíme ti viac.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michaela Tretiníková, MSc.
Tel.: +421918784827
E-mail: poslať životopis
ID: 4755701  Dátum zverejnenia: 3.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac