Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Integračný ICT analytik na kontrakt, Bratislava / OFF-SITE, 5200 - 5800 € mesačne
TITANS freelancers, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
5 200 - 5 800 EUR/mesiac
5 200 - 5 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- dĺžka projektu: 6 mesiacov s možnosťou predĺženia
- miesto výkonu projektu: full-time, off-site / Bratislava
- nástup na projekt: 01.12.2020, ASAP alebo dohodou
- spolupráca na IČO (s.r.o., živnosť)
- analytická spolupráca na rozsiahlom transformačnom projekte zameraná na integráciu systémov
- komunikácia medzi business oddelením a vývojom
- podpora vývojového tímu počas vývojovej fázy - analýzou funkčných požiadaviek a ich dokumentovaním
- spolupráca v agilnom tíme v bankovom prostredí
- zber, analýza, prioritizácia a dokumentácia potrieb a požiadaviek zákazníka v oblastiach:
- klientských riešení a ich integrácie
- integrácie kartových aplikácií
- integrácie mobile bankingových riešení
- vytváranie potrebných User Stories, Use Cases, Epics, Themes, Process Flows
- tvorba analytickej dokumentácie a výstupov
- príprava funkčných špecifikácií a zmenových požiadaviek
- transformácia funkčných požiadaviek
- poskytovanie konzultačnej podpory internému tímu
- možná dlhodobá spolupráca v režime kvartálneho predlžovania objednávok
- aktuálne vzhľadom na COVID-19 situáciu prebieha spolupráca v úplnom OFF-SITE [home-office] režime
- miesto výkonu projektu: full-time, off-site / Bratislava
- nástup na projekt: 01.12.2020, ASAP alebo dohodou
- spolupráca na IČO (s.r.o., živnosť)
- analytická spolupráca na rozsiahlom transformačnom projekte zameraná na integráciu systémov
- komunikácia medzi business oddelením a vývojom
- podpora vývojového tímu počas vývojovej fázy - analýzou funkčných požiadaviek a ich dokumentovaním
- spolupráca v agilnom tíme v bankovom prostredí
- zber, analýza, prioritizácia a dokumentácia potrieb a požiadaviek zákazníka v oblastiach:
- klientských riešení a ich integrácie
- integrácie kartových aplikácií
- integrácie mobile bankingových riešení
- vytváranie potrebných User Stories, Use Cases, Epics, Themes, Process Flows
- tvorba analytickej dokumentácie a výstupov
- príprava funkčných špecifikácií a zmenových požiadaviek
- transformácia funkčných požiadaviek
- poskytovanie konzultačnej podpory internému tímu
- možná dlhodobá spolupráca v režime kvartálneho predlžovania objednávok
- aktuálne vzhľadom na COVID-19 situáciu prebieha spolupráca v úplnom OFF-SITE [home-office] režime
Zamestnanecké výhody, benefity
- bezplatné celoročné predplatné časopisu NEXTECH, TECHBOX, TOUCHIT alebo FORBES po spolupráci dlhšej ako 60 dní,
- nadštandardná zdravotná starostlivosť formou očnej a zubnej prehliadky v najmodernejších zdravotníckych zariadeniach ProCare a STOMACARE pri spolupráci dlhšej ako 80 dní,
- poukážky na akýkoľvek 2D/3D filmový zážitok v sieti kín CINEMAX po spolupráci dlhšej ako 80 dní,
- poukážky na nákup odbornej literatúry v kníhkupectve (kamenné predajne & e-shop) Martinus po spolupráci dlhšej ako 100 dní,
- zľavu na všetky otvorené kurzy školiaceho strediska GOPAS vo výške 6 až 20% podľa kategórie kurzu.
- nadštandardná zdravotná starostlivosť formou očnej a zubnej prehliadky v najmodernejších zdravotníckych zariadeniach ProCare a STOMACARE pri spolupráci dlhšej ako 80 dní,
- poukážky na akýkoľvek 2D/3D filmový zážitok v sieti kín CINEMAX po spolupráci dlhšej ako 80 dní,
- poukážky na nákup odbornej literatúry v kníhkupectve (kamenné predajne & e-shop) Martinus po spolupráci dlhšej ako 100 dní,
- zľavu na všetky otvorené kurzy školiaceho strediska GOPAS vo výške 6 až 20% podľa kategórie kurzu.
Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o túto atraktívnu ponuku nám čo najskôr zašlite svoje CV v anglickom jazyku (vo formáte doc, docx) s upresnením Vašej časovej dostupnosti. Kontaktovať ohľadom ďalšieho postupu výberového konania budeme všetkých záujemcov, ktorým vopred ďakujeme za prejavený záujem.
Osobné údaje záujemcov o spoluprácu na projekte, ktorí nám zašlú svoj profesijný životopis prostredníctvom internetovej stránky www.profesia.sk, budeme spracúvať na účely výberového konania. Poskytnutie údajov záujemcu je nevyhnutné na účasť vo výberovom konaní, ktorého sa zúčastňuje ako záujemca o účasť na projekte, ktorý bude realizovaný pre nášho zákazníka. Osobné údaje záujemcov o spoluprácu (fyzických osôb – podnikateľov resp. konateľov spoločnosti, ktorí majú záujem byť našim obchodným partnerom) v rozsahu údajov uvedených v životopise, motivačnom liste, iných zaslaných prílohách a ďalších údajov získaných na uvedený účel v priebehu výberového konania (napr. pri osobnom pohovore) budeme spracúvať na tento účel po dobu do skončenia výberového konania. Spracúvanie údajov záujemcov na tento účel je nevyhnutné, aby sa na základe žiadosti dotknutej osoby vykonali opatrenia pred uzatvorením zmluvy (predzmluvné vzťahy). Osobné údaje budeme na tento účel uchovávať po dobu do ukončenia výberového konania. Bližšie informácie o podmienkach spracúvania Vašich osobných údajov na tento účel nájdete v sekcii Pravidlá ochrany osobných údajov na našej webovej stránke.
Osobné údaje záujemcov o spoluprácu na projekte, ktorí nám zašlú svoj profesijný životopis prostredníctvom internetovej stránky www.profesia.sk, budeme spracúvať na účely výberového konania. Poskytnutie údajov záujemcu je nevyhnutné na účasť vo výberovom konaní, ktorého sa zúčastňuje ako záujemca o účasť na projekte, ktorý bude realizovaný pre nášho zákazníka. Osobné údaje záujemcov o spoluprácu (fyzických osôb – podnikateľov resp. konateľov spoločnosti, ktorí majú záujem byť našim obchodným partnerom) v rozsahu údajov uvedených v životopise, motivačnom liste, iných zaslaných prílohách a ďalších údajov získaných na uvedený účel v priebehu výberového konania (napr. pri osobnom pohovore) budeme spracúvať na tento účel po dobu do skončenia výberového konania. Spracúvanie údajov záujemcov na tento účel je nevyhnutné, aby sa na základe žiadosti dotknutej osoby vykonali opatrenia pred uzatvorením zmluvy (predzmluvné vzťahy). Osobné údaje budeme na tento účel uchovávať po dobu do ukončenia výberového konania. Bližšie informácie o podmienkach spracúvania Vašich osobných údajov na tento účel nájdete v sekcii Pravidlá ochrany osobných údajov na našej webovej stránke.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 4-ročné skúsenosti s činnosťou ICT a/alebo Integračného analytika
- analytické zručnosti a skúsenosti s vývojom use case-ov, prototypovaním a tvorbou user stories, ideálne v agilnom prostredí
- praktická znalosť UML
- skúsenosti s integráciou zložitých projektov (ideálne v bankovom prostredí)
- skúsenosti s definíciou integračných vzorov (patternov) a formy integrácie
- skúsenosti s návrhom štruktúry a obsahu XSD a XML a ich špecifikácie
- skúsenosti s komunikačnými protokolmi
- znalosť technologických procesov, schopnosť prekladať potreby používateľov do zrozumiteľných funkčných a ne-funkčných požiadaviek
- výborné komunikačné (slovom i písmom) schopnosti v anglickom jazyku a schopnosť profesionálne spolupracovať s manažérmi a expertmi v jednotlivých oblastiach SW vývoja
- skúsenosti s používaním nástroja Enterprise Architect (alebo iného modelovacieho nástroja)
- skúsenosti s používaním niektorého Project Tracking systému (JIRA, Redmine, ...)
- skúsenosti s orchestráciou systémov a služieb
- všeobecný prehľad v bankovej resp. finančnej oblasti
- veľkou výhodou: skúsenosti v bankovom sektore
- veľkou výhodou: skúsenosti na pozícií Solution architekta
- výhodou: znalosť niektorej z agilných metód software-ového vývoja (SCRUM, LEAN a/alebo KANBAN)
- silné organizačné, negociačné a analytické zručnosti
- otvorený novým nápadom a víziám
- schopnosť flexibilne reagovať a prispôsobovať sa zmene
- proaktívny prístup
- prezentačné zručnosti
- analytické zručnosti a skúsenosti s vývojom use case-ov, prototypovaním a tvorbou user stories, ideálne v agilnom prostredí
- praktická znalosť UML
- skúsenosti s integráciou zložitých projektov (ideálne v bankovom prostredí)
- skúsenosti s definíciou integračných vzorov (patternov) a formy integrácie
- skúsenosti s návrhom štruktúry a obsahu XSD a XML a ich špecifikácie
- skúsenosti s komunikačnými protokolmi
- znalosť technologických procesov, schopnosť prekladať potreby používateľov do zrozumiteľných funkčných a ne-funkčných požiadaviek
- výborné komunikačné (slovom i písmom) schopnosti v anglickom jazyku a schopnosť profesionálne spolupracovať s manažérmi a expertmi v jednotlivých oblastiach SW vývoja
- skúsenosti s používaním nástroja Enterprise Architect (alebo iného modelovacieho nástroja)
- skúsenosti s používaním niektorého Project Tracking systému (JIRA, Redmine, ...)
- skúsenosti s orchestráciou systémov a služieb
- všeobecný prehľad v bankovej resp. finančnej oblasti
- veľkou výhodou: skúsenosti v bankovom sektore
- veľkou výhodou: skúsenosti na pozícií Solution architekta
- výhodou: znalosť niektorej z agilných metód software-ového vývoja (SCRUM, LEAN a/alebo KANBAN)
- silné organizačné, negociačné a analytické zručnosti
- otvorený novým nápadom a víziám
- schopnosť flexibilne reagovať a prispôsobovať sa zmene
- proaktívny prístup
- prezentačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Chceš sa stať Titanom či Titankou?
Ak túžiš po práci, prostredníctvom ktorej budeš podporovať inovatívne projekty, nezávislosť odborníkov, férové spolupráce a priamu komunikáciu, možno hľadáme práve teba!
Sme TITANS freelancers a od roku 2013 poskytujeme služby v oblasti outsourcingu IT špecialistov. Posilňujeme IT projekty, na ktorých chýbajú tí správni ľudia, a freelancerom ponúkame špičkové projekty, ktoré vylepšia ich portfóliá.
Toto sú čísla, ktoré hovoria za nás:
30 000+ IT špecialistov v našej databáze
600+ spokojných klientov na Slovensku a v zahraničí
1 000+ alokovaných freelancerov
Veríme, že pravý hrdina či hrdinka má viac než len skúsenosti a túžbu rásť - do práce vkladá aj svoje srdce, sebareflexiu a odvahu. Ak chceš s nami meniť svet freelancingu a outsourcingu IT špecialistov k lepšiemu, ozvi sa nám a prezradíme ti viac.
Ak túžiš po práci, prostredníctvom ktorej budeš podporovať inovatívne projekty, nezávislosť odborníkov, férové spolupráce a priamu komunikáciu, možno hľadáme práve teba!
Sme TITANS freelancers a od roku 2013 poskytujeme služby v oblasti outsourcingu IT špecialistov. Posilňujeme IT projekty, na ktorých chýbajú tí správni ľudia, a freelancerom ponúkame špičkové projekty, ktoré vylepšia ich portfóliá.
Toto sú čísla, ktoré hovoria za nás:
30 000+ IT špecialistov v našej databáze
600+ spokojných klientov na Slovensku a v zahraničí
1 000+ alokovaných freelancerov
Veríme, že pravý hrdina či hrdinka má viac než len skúsenosti a túžbu rásť - do práce vkladá aj svoje srdce, sebareflexiu a odvahu. Ak chceš s nami meniť svet freelancingu a outsourcingu IT špecialistov k lepšiemu, ozvi sa nám a prezradíme ti viac.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3980816
Dátum zverejnenia: 25.11.2020
2020-11-25
lokalita: Práca z domu Pozícia: ICT špecialista, IT analytik Spoločnosť: TITANS freelancers, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 5 200 EUR/mesiac