Logo TIREX, spol. s r.o.

Účtovník/účtovníčka platobného styku

TIREX, spol. s r.o.

Miesto práce
Nobelova, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 600 EUR/mesiacUvedená mzda je minimálna pre túto pozíciu. Finálna nástupná mzda bude ovplyvnená rozsahom splnenia požiadaviek na uchádzača a dosiahnutej praxe.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

V našej spoločnosti hľadáme nového člena tímu, ktorý sa nebojí zodpovednosti a má zápal pre detaily. Ako účtovník/účtovníčka čiastkovej agendy a platieb budete hrať kľúčovú úlohu v našom každodennom fungovaní. Zabezpečujete, že účtovanie pridelenej agendy a platobný styk spoločnosti budú spoľahlivé a bezchybné.

Vaše úlohy:
- Realizácia a kontrola platobného styku spoločnosti - budete mať prístup k všetkým potrebným informáciám a zabezpečíte, že všetky platby odídu včas v súlade s internými smernicami

- Riešenie a eliminácia nezrovnalostí - ak sa objavia nezrovnalosti v podkladoch k platbám bude Vašou úlohou zabezpečiť, že sa vyriešia rýchlo a efektívne,

- Komunikácia s oddeleniami vo firme a s obchodnými partnermi - budete v kontakte s rôznymi oddeleniami vo firme, našimi zákazníkmi a dodávateľmi, aby ste zistili všetky potrebné informácie a zabezpečili hladký proces platieb a zápočtov.

- Účtovanie a kontrola režijných dodávateľských faktúr 

- Kontrola salda pohľadávok a záväzkov - každý mesiac sa uistíte, že agenda súhlasí so stavmi na účtoch

- Spolupráca s právnym oddelením - podľa potreby, predovšetkým informovanie o platbách a vykonaných zápočtoch

- Účtovanie nevyfakturovaných dodávok

- Kontrola zostatkov účtov v rámci svojej zodpovednosti

- Podklady k auditu spoločnosti podľa pokynov nadriadeného

- Zasielanie štvrťročných výkazov NBS


Ak sa považujete za človeka so zmyslom pre detaily, ktorý má technické zručnosti a chce sa podieľať na dôležitých procesoch v našej spoločnosti, tak Vás radi privítame v našom tíme.

Zamestnanecké výhody, benefity

- pridelenie mentora počas prvých týždňov,
- príležitosť pracovať s najnovšími technológiami v oblasti účtovníctva a evidencie dokumentov (bezpapierová kancelária),
- stabilné zamestnanie v slovenskej spoločnosti,
- príležitosť pracovať v príjemnom a podporujúcom pracovnom prostredí,
- dlhodobá pracovná perspektíva,
- práca v sídle spoločnosti, pondelok-piatok, príležitostný home office - po zaučení,
- príspevok na stravovanie nad rámec zákona (stravovacia karta - 6,20 EUR/deň),
- systém benefitov pre zamestnancov - cafeteria, príspevok do 3. piliera
- firemné aktivity a podujatia,
- pravidelné vzdelávanie,
- nápoje na pracovisku zadarmo (káva, čaj, minerálka),
- bezplatné parkovanie v areáli spoločnosti,
- zastupiteľnosť.

Informácie o výberovom konaní

Vopred Vám ďakujeme za zaslanie Vášho životopisu a prejav záujmu o prácu v našej spoločnosti. Veľmi si vážime Váš čas a úsilie, ktoré ste vynaložili na pripravenie Vašej žiadosti. Hoci sa snažíme odpovedať na každú prijatú žiadosť, s veľkou ľútosťou Vám oznamujeme, že sa nám nepodarí odpovedať na každý zaslaný životopis.
Ak nás Váš životopis zaujal a vidíme vo Vás potenciál pre našu spoločnosť, určite sa s Vami spojíme. Prosím, neváhajte nás kontaktovať, ak máte nejaké otázky, alebo ak by ste chceli zistiť aktuálny stav Vašej žiadosti. Uchádzači, ktorí majú prax vo vedení komplexného účtovníctva a majú prehľad v daňovej problematike budú uprednostnení.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostávajú ešte 3 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, účtovníctvo, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
MS Word, Excel, Outlook - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Základy

Prax na pozícii/v oblasti

prax vo vedení komplexného účtovníctva v systéme Pohoda výhodou

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- zmysel pre detail, komunikatívnosť, precíznosť,

- organizovaný, dôsledný a kladný prístup k práci,

- schopnosť písomne komunikovať v cudzom jazyku,

- technická zručnosť a schopnosť rýchlo sa učiť pracovať s novým softvérom,

- schopnosť pracovať v tíme a komunikovať efektívne,

- orientácia v daňovej problematike.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme stabilná slovenská súkromná spoločnosť zaoberajúca sa 29 rokov medzinárodnou kamiónovou prepravou a špedíciou. Prepravy realizujeme v rámci celej Európy. Disponujeme vlastnou administratívnou budovou a skladovými priestormi, vlastnými vozidlami a kvalitným tímom zamestnancov.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Lenka Fajkusová
E-mail: poslať životopis
ID: 4679093  Dátum zverejnenia: 27.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac