Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovníčka expedície a nákupu
TINRON, s.r.o.
Miesto práce
Nová 5, Pezinok-Grinava
Nová 5, Pezinok-Grinava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 - 1 500 EUR/mesiacVýška mzdy je závislá od rozsahu vykonávaných prác, možnosť aj vyššej mzdy. Stravné formou príspevku.
1 300 - 1 500 EUR/mesiacVýška mzdy je závislá od rozsahu vykonávaných prác, možnosť aj vyššej mzdy. Stravné formou príspevku.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Kumulovaná pozícia vo výrobnej firme v PK na začiatku od BA.
Pracovná doba 07:00-15:30 Pon-Pia.
Pokojná, nenáročná, prevažne samostatná práca v menšej firme.
Začína sa jednoduchou administratívou na expedícii a postupne sa prechádza cez nákup až po samostatné riadenie skladových procesov a ich administráciu.
Administratíva - starostlivosť o chod kancelárie
Nákup - sledovanie stavu zásobu, objednávanie a elektronický príjem
Skladové hospodárstvo - spolupráca s pracovníkmi skladu, práca so skladovými kartami v podnikovom programe, riadenie procesov nákupu, expedície a skladového hospodárstva
Expedícia - vystavovanie dodacích listov a dokladov expedície
Logistika - zabezpečovanie dopravy pre expedíciu a nákup
Fakturácia - vystavovanie faktúr, príprava podkladov k účtovníctvu, hotovostné úhrady
Účtovníctvo - účtovanie denných bankových výpisov
Pracovná doba 07:00-15:30 Pon-Pia.
Pokojná, nenáročná, prevažne samostatná práca v menšej firme.
Začína sa jednoduchou administratívou na expedícii a postupne sa prechádza cez nákup až po samostatné riadenie skladových procesov a ich administráciu.
Administratíva - starostlivosť o chod kancelárie
Nákup - sledovanie stavu zásobu, objednávanie a elektronický príjem
Skladové hospodárstvo - spolupráca s pracovníkmi skladu, práca so skladovými kartami v podnikovom programe, riadenie procesov nákupu, expedície a skladového hospodárstva
Expedícia - vystavovanie dodacích listov a dokladov expedície
Logistika - zabezpečovanie dopravy pre expedíciu a nákup
Fakturácia - vystavovanie faktúr, príprava podkladov k účtovníctvu, hotovostné úhrady
Účtovníctvo - účtovanie denných bankových výpisov
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť zastúpenia v čase neprítomnosti.
Informácie o výberovom konaní
Životopisy prosíme zasielať emailom v SJ.
Výberové konanie prebieha až do obsadenia ponúkanej pozície.
Vhodné uchádzačky budú prizvané na osobný pohovor.
Výberové konanie prebieha až do obsadenia ponúkanej pozície.
Vhodné uchádzačky budú prizvané na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Fakturácia - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Administratíva vo výrobe , strojárstve alebo v stavebníctve
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti s nákupom a administratívnym vedením skladového hospodárstva či skladov sú potrebné.
Je nutné ovládať základy matematiky a mať technické myslenie! Nefajčiarka.
Používané programy: Elvis, Omega, Excel, Web
Je nutné ovládať základy matematiky a mať technické myslenie! Nefajčiarka.
Používané programy: Elvis, Omega, Excel, Web
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Výroba a predaj vzduchotechniky, kovovýroba. Predaj vlastných výrobkov, nákup, predaj a dodávka tovaru, zabezpečovanie stavieb.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2542442
Dátum zverejnenia: 10.8.2023
2023-08-10
lokalita: Pezinok Pozícia: Nákupca, Referent odbytu, Vedúci nákupu, Vedúci odbytu, Vedúci skladu Spoločnosť: TINRON, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac