Event manager košickej futbalovej arény (ďalej len KFA)

TIMAN s.r.o.

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
Práca na živnosť – mandátna zmluva. Odmena bude stanovená vopred a naviazaná na dosahovanie výkonnostných a obratových ukazovateľov a plnenie manažérskych cieľov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte hlavu plnú nápadov a hľadáte partnera na realizáciu ?

Môžete získať príležitosť:
• spustiť organizáciu vlastných podujatí v KFA.
• aktívne komunikovať s potenciálnymi zákazníkmi v eventovom priemysle, marketing vlastných podujatí v KFA.
• pripraviť krátkodobú a dlhodobú stratégiu vlastných podujatí v KFA.
• zastupovať KFA na národnej a medzinárodnej úrovni.
• efektívne plánovať vlastné podujatia v KFA s ohľadom na pestrosť žánrov a divácku úspešnosť.
• organizačne zabezpečiť jednotlivé vlastné podujatia v KFA.
• ekonomicky efektívne hospodáriť a dosahovať finančné plány.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v príjemnom, stabilnom, športovom prostredí.
• Dlhodobá pracovná perspektíva.
• Motivačné mzdové podmienky.

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov:
• štruktúrovaný životopis, s uvedením doterajšej praxe podpísaný uchádzačom
• motivačný list naviazaný na pracovnú pozíciu
• zoznam referencií od predchádzajúcich zamestnávateľov, s uvedením kontaktu na konkrétnu osobu za účelom overenia referencie.

Uchádzač je povinný pripojiť a zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF.

V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní je nevyhnutné zaslať vyhlasovateľom požadované podklady výhradne e-mailom na [email protected]. Do predmetu správy je nutné uviesť : „Výberové konanie – EVENT MANAGER KFA“.
Prípadné otázky adresujte výhradne elektronicky na [email protected]

Uchádzač zaslaním osobných údajov, uvedených v životopise dáva súhlas spoločnosti FKA a.s. so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z., a, to po dobu 1 roka. Uchádzač zároveň vyhlasuje, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované výlučne pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie. Po vypršaní doby 1 roka budú údaje zlikvidované v súlade s uvedeným zákonom.

Zaslaním žiadosti o zaradenie do výberového konania uchádzač berie na vedomie a súhlasí, že:
• do výberového konania budú zaradení výhradne uchádzači, ktorí riadne a včas predložili všetky požadované doklady
• uchádzač, pozvaný na osobný pohovor je povinný zdokladovať svoje deklarované vzdelanie a bezúhonnosť (poskytnutím potrebných dokladov a podkladov)
• zaslaním prihlášky a požadovaných dokladov nevzniká uchádzačovi nárok na osobný pohovor ani na ďalšiu účasť vo výberovom procese
• o termíne a mieste uskutočnenia osobného pohovoru bude vybraný uchádzač informovaný.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Štátna správa, verejná správa a samospráva

Založenie akciovej spoločnosti Košická Futbalová Aréna a.s. bolo schválené uznesením Mestského zastupiteľstva v Košiciach č. 993 zo dňa 16.6.2014.
Hlavným cieľom založenia spoločnosti je zabezpečiť výstavbu nového mestského futbalového štadióna a tréningových ihrísk vrátane infraštruktúry. Ďalším cieľom je vytvorenie vhodných podmienok pre rozvoj a podporu mládežníckeho futbalu.
Mesto Košice chce postaviť moderný futbalový štadión pre Košičanov, ktorý bude spĺňať podmienky UEFA 4. kategórie a bude slúžiť na ligové, medzinárodné a reprezentačné zápasy, ale aj kultúrne a športové podujatia.

Adresa spoločnosti:
KFA
Pri prachárni 13 (štadión)
Trieda SNP 48/A (sídlo)
040 11 Košice
www.kosice.sk/mesto/kosicka-futbalova-arena-a-s-

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

Výhodou je vzdelanie v oblasti marketingu.

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti s organizáciou kultúrnych a športových podujatí ( prax so zahraničia vítaná ).
• Ekonomické znalosti nevyhnutné na organizáciu. podujatia (tvorba rozpočtu, ekonomické riadenie podujatia, riadenie nákladov podujatia, controling, reporting a pod.).
• Skúsenosti so správou zmluvných vzťahov.
• Vynikajúci prístup k partnerom a zákazníkom, schopnosť prispôsobenia sa multi kultúrnemu prostrediu, zvládanie medziľudských vzťahov, vedenia a budovania tímového ducha, silné vyjednávacie schopnosti.
• Zodpovedný prístup, odolnosť voči stresu a časová flexibilita.
• Schopnosť prijímať samostatné rozhodnutia a niesť za svoje rozhodnutia zodpovednosť.
• Mobilizovať myslenie zamestnancov na dosahovanie cieľov.
• Morálna bezúhonnosť a integrita uchádzača.
• Spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Firma Timan je slovenská poradenská a vzdelávacia spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1996 so zámerom priniesť to najlepšie zo svetového manažmentu do podmienok slovenských firiem. V súčasnosti poskytujeme profesionálne vzdelávacie a poradenské služby viac ako 200 firemným klientom.
Naša spoločnosť sídli v Banskej Bystrici s pobočkami v Bratislave a Košiciach.
Profesionálne a etické pravidlá spoločnosti Timan možno zhrnúť do týchto hlavných zásad:

• odovzdávame maximum
• akceptujeme firemnú kultúru klienta
• ukazujeme cestu a radíme, nesnažíme sa nič vnucovať
• prinášame srdce do sveta čísel formou nášho unikátneho H2O prístupu (Heart to Organizations)
• neustále pracujeme na vlastnom skvalitnení a raste
• sme diskrétni - zachovávame v tajnosti informácie získané o klientovi počas spolupráce

Vďaka kvalitne realizovaným vzdelávacím programom a projektom sme si vybudovali meno spoľahlivej poradenskej a vzdelávacej spoločnosti. Pri poskytovaní služieb naša spoločnosť vychádza z vlastného i zahraničného know-how, ktoré spĺňa medzinárodné štandardy.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4212146  Dátum zverejnenia: 1.2.2022