Logo Teya Slovakia, a.s.

Staňte sa Sales Agentom v dynamickej spoločnosti – Vynikajúce podmienky a možnosť kariérneho rastu!

Teya Slovakia, a.s.

Miesto práce
Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 3 000 EUR/mesiacCelková mzda v závislosti na províziách

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Čo bude tvoja hlavná úloha?

  • Budovanie a starostlivosť o portfólio kľúčových zákazníkov – dlhodobé vzťahy, dôvera, konzultatívny prístup.
  • Akvizícia nových klientov – budeš aktívne hľadať nové príležitosti, prichádzať s vlastnou iniciatívou.
  • Navrhovanie riešení šitých na mieru – budeš analyzovať potreby klientov a kombinovať z našej ponuky to najlepšie. K dispozícii budeš mať silný arzenál.
  • Inovácie a rozvoj – budeš partnerom klientom pri zavádzaní moderných platobných technológií.
  • Reporting & analytika – práca s údajmi v BI systémoch, sledovanie ziskovosti klientov.
  • Práca so CRM –  správa údajov a evidencia informácií v našom systéme. 
  • Navrhovanie riešení – Zisťovanie potrieb klientov a odporúčanie najvhodnejších produktov.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Pracujeme na Macbookoch.
  • 25 dní dovolenky ročne a health days.
  • Príležitosť kariérne rásť.
  • Tímové podujatia a aktivity v kancelárii aj mimo nej.
  • Ovocie a výborná káva v kancelárii denne, oddychové zóny.
  • Priateľské, pohodlné a neformálne prostredie vkancelárii.
  • Flexibilná pracovná doba, pokiaľ to vyhovuje tebe a tvojmu tímu.
  • Rozvoj, pravidelné školenia a posúvanie obchodných zručností na vyššiu úroveň.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Obchodník telom aj dušou

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


Čo od teba očakávame?

  • Výborné komunikačné a vyjednávacie schopnosti – musíš vedieť osloviť zákazníka, vysvetliť mu výhody nášho riešenia a presvedčiť ho
  • Schopnosť pracovať v dynamickom prostredí – fintech raketovo rastie, takže musíš vedieť reagovať na zmeny a nebáť sa nových výziev
  • Tímového ducha – aj keď budeš veľa v teréne, stále si súčasťou tímu, ktorý si pomáha a podporuje sa. Pozri sa na náš Instagram @storyous, aby si videl, ako to u nás vyzerá!
  • Chuť obchodovať a zlepšovať sa – skúsenosti s predajom sú výhodou, ale ak máš drive a si ochotný učiť sa, všetko ťa naučíme
  • Spolupráca s produktovým tímom a externými partnermi.
  • Porozumenie miestnemu podnikaniu a znalosť trhu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme STORYOUS a máme najmodernejší pokladničný systém s najpokročilejšími funkciami pre riadenie segmentu HoReCa.

Sme súčasťou medzinárodnej fintech skupiny Teya, ktorá patrí medzi najúspešnejšie svetové firmy. Pôsobíme na viacerých európskych trhoch a neustále rastieme. Naším cieľom je prinášať inovované platobné riešenia, ktoré uľahčujú každodenný život tisícov klientov.

Našou misiou je pomáhať malým a rastúcim podnikom sústrediť sa na to, čo je pre nich najdôležitejšie – ich zákazníkov a spokojnosť. Máme viac ako 2 000 zamestnancov vo viac než 15 krajinách a vytvárame rýchle, energické a inovatívne prostredie, zamerané na prinášanie tých najlepších riešení pre našich klientov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Roman Bátora
E-mail: poslať životopis
ID: 5053455  Dátum zverejnenia: 24.6.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac