Administration manager/ka

Textile House for EURO TRADE, s.r.o.

Miesto práce
Diaľničná cesta, Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacKonečná výška je závislá od konkrétnych skúseností uchádzača a bude spresnená pri osobnom pohovore

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Do nášho tímu hľadáme priateľského kolegu s organizačnými zručnosťami, so vzťahom k ľuďom i k administratíve, schopnosťou si zadeliť priority a vlastné úlohy, ochotou zúčastňovať sa na plnení mimoriadnych úloh a nastavením mysle na to, ako sa dajú veci urobiť. Hľadáme kolegu, ktorý nebude čakať iba na skončenie pracovnej doby ale má rád vlastnú iniciatívu a ochotu podieľať sa na napredovaní oddelenia a spoločnosti. Môžeš sa tešiť na rôznorodosť úloh a samostatnosť.

  • zaistenie každodenných a operatívnych činností súvisiacich s administratívou spoločnosti a chodom kancelárie
  • komunikácia a riešenie záležitostí spoločnosti pred orgánmi verejnej  správy (napr. živnostenský úrad, regionálny úrad verejného zdravotníctva a pod.)
  • agenda súvisiaca s prevádzkami spoločnosti, obchodnými partnermi, poisťovňami a inými inštitúciami (napr. dodávatelia telekomunikačných služieb, dodávatelia energií)
  • agenda poistenia a poistných udalostí
  • vedenie agendy zmluvných vzťahov, vnútorných predpisov a obchodnej administratívy (správa nájomných, dodávateľských a iných zmlúv, monitorovanie termínov platnosti nájomných zmlúv a pod.)
  • kontrola agendy personálneho oddelenia, súladu zamestnaneckých a zmluvných vzťahov podľa interných predpisov
  • kontrola výdavkov spoločnosti, zabezpečenie a kontrola procesov schvaľovania prijatých a vydaných faktúr
  • spracovanie elektronickej schránky spoločnosti
  • zabezpečenie chodu recepcie a kancelárie (kancelárske potreby, občerstvenie, poriadok a čistota) počas neprítomnosti recepčnej     


Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť sebarealizácie a samostatnosti
  • práca v nadnárodnej, stabilne a perspektívnej spoločnosti 
  • profesionálne a stabilné prostredie
  • korektný a seriózny prístup manažmentu

Informácie o výberovom konaní

Radi by sme poďakovali uchádzačom za záujem o prácu pre našu spoločnosť. Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí vyhovujú požiadavkám na dané pracovné miesto.
Svoje žiadosti so životopisom v anglickom a slovenskom jazyku posielajte prosím na e-mail: [email protected]

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.6.2024 (ostáva ešte 14 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • iniciatívnosť , samostatnosť a zodpovednosť
  • výberné komunikačné a organizačné zručnosti
  • záujem o zaujímavú prácu vo výkonnom tíme
  • schopnosť vykonávať viac úloh naraz flexibilita
  • zručnosti pri vypracovávaní korešpondencie
  • výhodou sú skúsenosti v oblasti spravovania korporátnej agendy a znalosť právnych aspektov nájomných zmlúv

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Textile House bola založená na Slovensku v roku 1996. Zamestnávame v Európe viac ako 1800 ľudí. Prevádzkujeme 160 obchodov v 11 krajinách Európy (Slovensko, Poľsko, Česká republika, Chorvátsko, Slovinsko, Rumunsko, Srbsko, Bosna a Hercegovina, Macedónia, Rakúsko a Španielsko). V logistickom parku v Senci prevádzkujeme triediace centrum vybavené najmodernejšími technológiami.

Komunikácia v spoločnosti je založená na princípe otvoreného dialógu, vďaka ktorému sa nám darí udržať príjemnú pracovnú atmosféru.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Bc. Chudá Mária
Tel.: +421910833830
E-mail: poslať životopis
ID: 4836389  Dátum zverejnenia: 22.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac