Tax Due Diligence/brigadnik

Place of work
Cesta na Senec 2, Bratislava
Contract type
agreement-based (Temporary jobs)
Wage (gross)
7 EUR/hour

Information about the position

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť TESCO je jednou z najväčších maloobchodných spoločností, ktorá sa zameriava na predaj potravinového i nepotravinového sortimentu, prevádzkuje vlastný internetový obchod, čerpacie stanice, poskytuje služby v oblasti telekomunikácií a financií. Bola založená v roku 1924 Sirom Jackom Cohenom vo Veľkej Británii.
Tesco vstúpilo na slovenský trh v roku 1996 a v súčasnosti prevádzkuje 153 obchodov, dve distribučné centrá a 18 čerpacích staníc. So svojimi 9 000 zamestnancami je tretím najväčším súkromným zamestnávateľom na Slovensku. V rámci Tesco skupiny budujeme inkluzívne miesto na prácu, kde sú všetci kolegovia oceňovaní za to akí sú, bez ohľadu na kultúru, z ktorej pochádzajú a ktorí nám pomáhajú budovať úspešné podnikanie a odrážajú rozmanitosť komunít, ktorým slúžime.

TESCO is one of the largest retail companies, which focuses on the sale of food and non-food products, operates its own online store, gas stations, provides services in the field of telecommunications and finance. It was founded in 1924 by Sir Jack Cohen in Great Britain.
Tesco entered the Slovak market in 1996 and currently operates 153 stores, two distribution centers and 18 filling stations. With its 9,000 employees, it is the third largest private employer in Slovakia. Within the Tesco Group, we are building an inclusive place to work, where all colleagues are acknowledged for what they are, regardless of the culture they come from and who help us build successful businesses and reflect the diversity of the communities they serve.

Aká bude vaša práca u nás?

Under the control and based upon the training of CE tax they will, do the following routine tasks:
- Review the results of the portfolio screening, group suppliers based on pre-agreed instructions.
- Gather information on suppliers from available databases.
- Request additional information/confirmation from selected suppliers directly.
- Follow up and make analytics about missing information.
- Prepare acquired information in appropriate format for decision making.

Prečo u nás budete pracovať radi?

• flexibilný pracovný čas a možnosť pracovať z domu,
• priestor pre kariérny rast a rozvoj,
• moderné a priateľské pracovné prostredie.

Bez čoho sa nezaobídete?

Candidates with education suit the position

University student

Language skills

Czech - Upper intermediate (B2)

Other knowledge

Microsoft Excel - Advanced

The position is suitable for a fresh graduate

Yes

Personality requirements and skills

- fluency in Czech, Slovakian and English,
- good interpersonal and communication skills,
- acquired skills in Microsoft Office especially, Excel, and Outlook,
- basic understanding of financial concepts (eg. income, VAT),
- systematic work approach.

Temporary position for 3 months.
Salary: 7€/per hour

Advertiser

Contact

Contact person: Zuzana Zetochova
E-mail: send CV
ID: 4079256  Dátum zverejnenia: 11.5.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hour