Technický/á manažér/ka rozvoja prevádzok

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Stručná charakteristika spoločnosti

Tesco chce byť atraktívnym zamestnávateľom pre každého, bez ohľadu na vek, pohlavie, vierovyznanie či národnosť.
V našich prevádzkach, distribučných centrách aj centrálnej kancelárii pracuje 74 % žien, 26 % mužov, 6 % kolegýň a kolegov so zdravotným znevýhodnením a 61 % kolegýň a kolegov, ktorí sa starajú o zverené osoby. Máme kolegyne a kolegov viac než 40 rôznych národností z 5 kontinentov. V našom najvyššom vedení spoločnosti môžete stretnúť kolegyne a kolegov 7 rôznych národností.
Ale naša inkluzívna kultúra je viac než len o pohlaví, pôvode či sexuálnej orientácii. Snažíme sa zachytiť rozdiely v myslení, postojoch a spôsoboch práce. Ponúkame flexibilné moderné pracovné prostredie s priateľskou atmosférou, ktorá vám umožní byť sami sebou a byť tým najlepším. Zaujíma nás váš prínos k celkovému úspechu spoločnosti, nie váš účes, koníček ani pohľad na svet.
Viac o nás zistíte tu : https://corporate.tesco.sk/

Získané ocenenia:
• Najzamestnávateľ 2021 – víťaz v kategórii Obchod a služby
• Via Bona Slovakia 2020 – ocenenia v kategórii Výnimočný zamestnávateľ, Zodpovedná veľká firma, Cena verejnosti
• Najdôveryhodnejšia značka 2021 – ocenenia v kategórii E-shopy s potravinami, Nebankové spotrebiteľské úvery,
Predajcovia potravín, Privátne značky

Aká bude vaša práca u nás?

• Zodpovedá za proces pre novo otvorený formát obchodov od prevzatia predajne až po jej otvorenie vrátane legislatívnych krokov.
• Spolupracuje s externými pracovníkmi, ako napr. projektantmi, stavebnými firmami, inžiniermi či inými dodávateľmi služieb týkajúcich sa prípravy, otvárania, úprav či údržby predajní.
• Zodpovedá za zaistenie vybavenia predajní od dodávateľov (nábytok, chladiaca technika, spotrebný materiál atď.) v požadovanom čase a kvalite podľa stanovených štandardov pri otváraní nových predajní, už existujúcich predajní či počas plánovaných rekonštrukcií.
• Zodpovedá za jednanie s dodávateľmi a stavebnými firmami a dodržiavaní dohodnutých cien a termínov, za formálnu a obsahovú správnosť zmlúv s dodávateľmi, stavebnými firmami a ďalších súvisiacich dokumentov.
• Zodpovedá za nacenenie vybavenia prebratých predajní a prípravu súvisiacich dokumentov a objednania vybavení.
• Spolupracuje na príprave plánov usporiadania predajní z prevádzkového hľadiska a časového prehľadu otvorenia prevádzok.
• Zodpovedá za sledovanie nákladov na vybavenie predajní vo vzťahu k plánu.
• Organizuje a koordinuje uzatváranie a rekonštrukcie predajní podľa schválených plánov.
• Spracováva hrubé odhady stavebných úprav v nebytových priestoroch podľa štandardov pre novo otvorené formáty obchodov.

Prečo u nás budete pracovať radi?

Prečo sa k nám pridať:
• Flexibilný pracovný čas,
• mobilný telefón aj na súkromné účely,
• stravné lístky v hodnote nad rámec zákona,
• priestor pre kariérny rast a rozvoj,
• moderné a priateľské pracovné prostredie.

Bez čoho sa nezaobídete?

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Stavebná fakulta

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Potrebná znalosť - AutoCad.
• Prax v oblasti maloobchodu - výhodou.
• Komunikačné a vyjednávacie schopnosti.

Inzerujúca spoločnosť

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Zetochova
E-mail: poslať životopis
ID: 3841967  Dátum zverejnenia: 3.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac