Odborný asistent pre projekčné činnosti

Miesto práce
Office Box, Mokráň záhon, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.12.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1100

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zakresľovanie zmien vo výkresovej dokumentácií podľa pokynu projektantov a
požiadaviek jednotlivých oddelení
• Zameranie priestorov, vyhotovenie stavebného podkladu pre projektanta, tvorba
jednoduchej výkresovej legendy
• Vypracovanie podkladov k výkazu, výmer
• Administrácia a aktualizácia dokumentov v elektronickom systéme
• Predkladá návrhy na optimalizáciu spotreby, resp. využiteľnosti materiálov
• Spolupráca s oddeleniami centrály pri realizovaní projektov
• Vyhotovuje zápisy z koordinačných porád (interných)
• Poskytuje administratívnu podporu projektantom
• Sleduje a eviduje náklady jednotlivých projektov, v priebehu procesu signalizuje
prekračovanie rozpočtu
• V rozsahu určenom projektantmi, komunikuje s úradmi ohľadne vybavovaní ohlášok a
povolení

Zamestnanecké výhody, benefity

možnosť osobnostného rastu
práca v stabilnej spoločnosti
zľava na nákup

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov, aby na naše kontaktné údaje zasielali životopos spolu s motivačným listom v slovenskom jazyku a zoznam predchádzajúcich zamestnávateľov. Vzhľadom na veľké množstvo životopisov, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

9.12.2018 (ostáva ešte 25 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

stavebníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
AutoCAD - pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Dobrá orientácia v projektovej dokumentácii
• Schopnosť čítať technické výkresy
• Zodpovednosť
• Dobré komunikačné a organizačné schopnosti
• samostatnosť a flexibilita
• proaktivita
• time management, dobré zvládanie stresových
situácií
• program SketchUp – pokročilý

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme slovenská maloobchodná spoločnosť prevádzkujúca sieť potravín. História našej spoločnosti siaha až do roku 1978. Do nášho portfólia patria predajne Terno, Moja Samoška a Kraj. Aktuálne prevádzkujeme 102 predajní od menších predajní v blízkosti vašich domovov, až po väčšie supermarkety s vlastnou ručnou pekárenskou výrobou. V súčasnosti intenzívne investujeme do modernizácie celej predajnej siete. Ponúkame stabilné zamestnanie v expandujúcej spoločnosti. Spoľahliví, motivovaní a starostliví zamestnanci vážiaci si zákazníkov, tvoria kľúčový pilier našej spoločnosti. Príležitosť ponúkame na plný ale aj skrátený pracovný úväzok, napríklad mamičkám alebo študentom.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

TERNO real estate s.r.o.
Bratská 3
851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Lentvorská
Tel.: +421259307397
E-mail: poslať životopis
Mám záujem
ID: 3535391   Dátum zverejnenia: 9.11.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1100