Manažér OC Petržalská Tržnica

Miesto práce
Bratská 3, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
2.500,-

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Samostatne vedie nákupné stredisko
  • Komunikuje s nájomníkmi, existujúcimi ako i novými, pravidelne ich navštevuje v ich
prevádzkach
  • Zodpovedá za koordináciu a plánovanie aktivít (marketingových, spoločenských,
obchodných) na dosiahnutie maximálnej obsadenosti prenajímaných priestorov,
zabezpečuje krátkodobé prenájmy
  • Plánuje výnosy a náklady nákupného strediska
  • Zodpovedá za finančné výsledky, kontroluje dodržiavanie a plnenie finančného plánu
  • Vykonáva priebežnú aktualizáciu zoznamu podnájomníkov
  • Zodpovedá za odovzdávanie a preberanie priestorov
  • V spolupráci s interným právnym oddelením vykonáva uzatváranie nových zmlúv,
dodatkov a zmien v jestvujúcich zmluvách, vedie evidenciu zmlúv
  • Zodpovedá za prípravu podkladov k mesačným fakturáciám a k ročným vyúčtovacím
fakturáciám
  • Komunikuje s externými dodávateľmi (SBS, upratovanie, odpady, FM...)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • možnosť profesijného rozvoja a osobnostného rastu
  • zľavy na nákupy
  • pracovné pomôcky: mobilný telefón, notebook

Informácie o výberovom konaní

Prosíme uchádzačov, aby na naše kontaktné údaje posielali životopis spolu s motivačným listom v slovenskom jazyku.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

6.8.2018 (ostáva ešte 16 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, obchodné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť s prácou v retailovej spoločnosti
  • skúsenosti s vedením tímu
  • aktívny prístup k práci
  • výborné komunikačné a organizačné schopnosti
  • silná bussiness orientácia
  • rozhodnosť, samostatnosť, flexibilita, schopnosť odolávať stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme slovenská maloobchodná spoločnosť prevádzkujúca sieť potravín. História našej spoločnosti siaha až do roku 1978. Do nášho portfólia patria predajne Terno, Moja Samoška a Kraj. Aktuálne prevádzkujeme 102 predajní od menších predajní v blízkosti vašich domovov, až po väčšie supermarkety s vlastnou ručnou pekárenskou výrobou. V súčasnosti intenzívne investujeme do modernizácie celej predajnej siete. Ponúkame stabilné zamestnanie v expandujúcej spoločnosti. Spoľahliví, motivovaní a starostliví zamestnanci vážiaci si zákazníkov, tvoria kľúčový pilier našej spoločnosti. Príležitosť ponúkame na plný ale aj skrátený pracovný úväzok, napríklad mamičkám alebo študentom.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

TERNO real estate s.r.o.
Bratská 3
851 01 Bratislava - mestská časť Petržalka
Mám záujem
ID: 3441840   Dátum zverejnenia: 6.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   2.500,-