Administratívny pracovník, fakturant, podpora zákazníkov

Tender Service, s.r.o.

Miesto práce
Vajanského, Trnava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
450 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme človeka na administratívne úkony akými sú fakturácia, urgovanie pohľadávok, človeka, ktorý má rád poriadok a pravidlá, nebojí sa komunikovať a vyjednávať, je pohotový v zvládaní protiargumentov a rôznych výziev. Samozrejmosťou je mať obchodného ducha.

Čo Vás čaká ?
- fakturácia

- komunikácia s klientami (telefonicky, emailom)
- vymáhanie pohľadávok

- administratíva, zabezpečenie chodu kancelárie

- podpora tímu

- vyhľadávanie informácií


Aké znalosti a zručnosti sú od Vás očakávané:

- užívateľské ovládanie PC (Word, Excel, Outlook)

- zodpovedný prístup k práci, systematická práca, organizačné schopnosti
- výborné komunikačné schopnosti - písomne i telefonicky, príjemné vystupovanie

Výhodou sú:

- skúsenosť s fakturáciou v AlfaPlus

- skúsenosť s riešením pohľadávok a/alebo s predajom

- znalosť anglického jazyka


Zamestnanecké výhody, benefity

Práca na polovičný/skrátený úväzok - flexibilný pracovný čas v rámci pracovnej doby od 8:00 do 17:00 hod

Zaujímavé, dynamické a na komunikáciu náročné pracovné prostredie
Zaujímavé platové ohodnotenie
Priateľský menší kolektív, každý v tíme je pre nás dôležitý:)
Útulný pracovný priestor
Rozvoj v perspektívnom a neustále napredujúcom obore
Byť súčasťou v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s mnohoročnými skúsenosťami

Nástup ihneď, tešíme sa na Vás!

Informácie o výberovom konaní

CV a motivačné listy, prečo si máme vybrať práve Vás, prosíme posielať e-mailom. Kontaktovať budeme iba uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie. Tešíme sa na Vás!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- chuť učiť sa nové, vedieť prevziať iniciatívu v riešení výziev 

- schopnosť samostatne pracovať, no zároveň byť tímovým hráčom

- vysoké pracovné nasadenie
- flexibilita
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- precíznosť
- dochvíľnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Tender Service Group vyvinula úspešnú internetovú platformu poskytujúcu službu na monitoring verejných zákaziek v 16 krajinách Európy i mimo nej. Najnovšie poskytuje firmám profi nástroj pre úspešné uchádzanie sa o verejné zákazky.
Naši zákazníci denne e-mailom dostávajú nové informácie o svojich aktuálnych obchodných príležitostiach z verejného ako aj súkromného sektora zo Slovenska či iných krajín svojej pôsobnosti.
Analýzami údajov z verejného obstarávania poskytujúcich prehľad o stratégiách tvorby cien konkurentmi či o očakávaných budúcich tendroch (na základe historických údajov) a tiež podrobnými prehľadmi o trhoch podporujeme klientov v ich kvalifikovaných rozhodnutiach pred vstupom na trh.
V tomto odvetví patríme medzi lídrov na slovenskom a európskom trhu už 20 rokov.
Boli sme vyhlásení za najlepšiu službu tohto druhu za rok 2019 a získali sme cenu Business Excellence Award za “Najlepšieho poskytovateľa informácií o verejných zákazkách v Európe” a v roku 2023 sme boli vyhlásení za Najlepšiu informačnú sieť pre verejné obstarávanie za rok 2023 .

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 4804017  Dátum zverejnenia: 16.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 450 EUR/mesiac