Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník, fakturant, podpora zákazníkov
Tender Service, s.r.o.
Vajanského, Trnava
skrátený úväzok
ihneď
450 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme človeka na administratívne úkony akými sú fakturácia, urgovanie pohľadávok, človeka, ktorý má rád poriadok a pravidlá, nebojí sa komunikovať a vyjednávať, je pohotový v zvládaní protiargumentov a rôznych výziev. Samozrejmosťou je mať obchodného ducha.
Čo Vás čaká ?
- fakturácia
- komunikácia s klientami (telefonicky, emailom)
- vymáhanie pohľadávok
- administratíva, zabezpečenie chodu kancelárie
- podpora tímu
- vyhľadávanie informácií
Aké znalosti a zručnosti sú od Vás očakávané:
- užívateľské ovládanie PC (Word, Excel, Outlook)
- zodpovedný prístup k práci, systematická práca, organizačné schopnosti
- výborné komunikačné schopnosti - písomne i telefonicky, príjemné vystupovanie
Výhodou sú:
- skúsenosť s fakturáciou v AlfaPlus
- skúsenosť s riešením pohľadávok a/alebo s predajom
- znalosť anglického jazyka
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca na polovičný/skrátený úväzok - flexibilný pracovný čas v rámci pracovnej doby od 8:00 do 17:00 hod
Zaujímavé, dynamické a na komunikáciu náročné pracovné prostredie
Zaujímavé platové ohodnotenie
Priateľský menší kolektív, každý v tíme je pre nás dôležitý:)
Útulný pracovný priestor
Rozvoj v perspektívnom a neustále napredujúcom obore
Byť súčasťou v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s mnohoročnými skúsenosťami
Nástup ihneď, tešíme sa na Vás!
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- chuť učiť sa nové, vedieť prevziať iniciatívu v riešení výziev
- schopnosť samostatne pracovať, no zároveň byť tímovým hráčom
- vysoké pracovné nasadenie
- flexibilita
- spoľahlivosť a zodpovednosť
- precíznosť
- dochvíľnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naši zákazníci denne e-mailom dostávajú nové informácie o svojich aktuálnych obchodných príležitostiach z verejného ako aj súkromného sektora zo Slovenska či iných krajín svojej pôsobnosti.
Analýzami údajov z verejného obstarávania poskytujúcich prehľad o stratégiách tvorby cien konkurentmi či o očakávaných budúcich tendroch (na základe historických údajov) a tiež podrobnými prehľadmi o trhoch podporujeme klientov v ich kvalifikovaných rozhodnutiach pred vstupom na trh.
V tomto odvetví patríme medzi lídrov na slovenskom a európskom trhu už 20 rokov.
Boli sme vyhlásení za najlepšiu službu tohto druhu za rok 2019 a získali sme cenu Business Excellence Award za “Najlepšieho poskytovateľa informácií o verejných zákazkách v Európe” a v roku 2023 sme boli vyhlásení za Najlepšiu informačnú sieť pre verejné obstarávanie za rok 2023 .