Obchodný zástupca na telefóne, telesales

Tender Service, s.r.o.

Miesto práce
Vajanského 22, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 800 EUR/mesiacmzda je zložená z fixnej čiastky + variabilnej časti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme človeka, ktorý má rád komunikáciu s ľuďmi, má obchodného ducha a navyše skúsenosti s aktívnym predajom po telefóne. Je pre nás dôležité, aby ste sa u nás cítili dobre a robili svoju prácu radi.
Naša spoločnosť má stabilné zázemie a je na slovenskom trhu už 20 rokov. Monitorujeme verejné zákazky a našimi klientmi sú firmy z rôznych odvetví.

Podporte nás v predaji, ak máte talent ukázať zákazníkom našu bohatú paletu služieb tým najlepším možným spôsobom

Čo Vás čaká ?

- telefonické nadväzovanie vzťahov s potenciálnymi klientmi

- predstavovanie benefitov a výhod služby

- aktívny predaj služby po telefóne

- príprava cenových ponúk a zmlúv, vyjednávanie zmluvných podmienok a vedenie obchodných rokovaní

- telefonická a emailová komunikácia

- administratívna činnosť spojená s predajom a požiadavkami klientov

- starostlivosť o existujúcich klientov, poradenstvo a udržiavanie už existujúcich obchodných vzťahov


Aké znalosti a zručnosti sú od Vás očakávané:
- skúsenosti s predajom
- výborné komunikačné schopnosti s dôrazom na telefonický prejav
- príjemné vystupovanie
- samostatne pracujúca osobnosť a zároveň tímový hráč
- skúsenosť z call centra alebo z obchodného prostredia
- vysoká osobná zodpovednosť a pracovná disciplína
- výborná počítačová gramotnosť
- znalosť anglického jazyka

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zaujímavé, rozvíjajúce sa a na komunikáciu náročné pracovné prostredie
  • Rôzne úlohy, ktoré rozvinú vaše vedomosti a kvality
  • Nepretržitý tréning, podpora v manuáloch, sprievodcoch a šablónach
  • Priateľský menší kolektív, každý v tíme je pre nás dôležitý:)
  • Útulný pracovný priestor, káva a čaj k dispozícii
  • Zaujímavé finančné ohodnotenie, gastro karta
  • Prax v perspektívnom a neustále napredujúcom obore, vyhýbajúcom sa krízam
  • Príležitosti rozvoja v stabilnej medzinárodnej spoločnosti s mnohoročnými skúsenosťami
  • Nástup možný ihneď

Informácie o výberovom konaní

CV a motivačné listy, prečo si máme vybrať práve Vás, prosíme posielať e-mailom. Kontaktovať budeme iba uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá. Ďakujeme za pochopenie. Tešíme sa na Vás!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme do tímu zanieteného človeka a ambíciami sa rozvíjať, orientovaného na predaj, s výbornými komunikačnými a obchodnými schopnosťami, ktorého práca a nové výzvy bavia. Pracovné skúsenosti s telefonickým predajom sú vítané.
Radi uvítame tímového hráča s profesionálnym vystupovaním, dobrými organizačnými schopnosťami, zodpovedne pristupujúceho k daným úlohám, osobnosť flexibilnú, iniciatívnu, s analytickými schopnosťami, schopnosťou a chuťou pracovať s vysokým nasadením a odolnú voči stresu.
Dobrá znalosť anglického jazyka je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Tender Service Group vyvinula úspešnú internetovú platformu poskytujúcu službu na monitoring verejných zákaziek v 16 krajinách Európy i mimo nej. Najnovšie poskytuje firmám profi nástroj pre úspešné uchádzanie sa o verejné zákazky.
Naši zákazníci denne e-mailom dostávajú nové informácie o svojich aktuálnych obchodných príležitostiach z verejného ako aj súkromného sektora zo Slovenska či iných krajín svojej pôsobnosti.
Analýzami údajov z verejného obstarávania poskytujúcich prehľad o stratégiách tvorby cien konkurentmi či o očakávaných budúcich tendroch (na základe historických údajov) a tiež podrobnými prehľadmi o trhoch podporujeme klientov v ich kvalifikovaných rozhodnutiach pred vstupom na trh.
V tomto odvetví patríme medzi lídrov na slovenskom a európskom trhu už 20 rokov.
Boli sme vyhlásení za najlepšiu službu tohto druhu za rok 2019 a získali sme cenu Business Excellence Award za “Najlepšieho poskytovateľa informácií o verejných zákazkách v Európe” a v roku 2023 sme boli vyhlásení za Najlepšiu informačnú sieť pre verejné obstarávanie za rok 2023 .

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Uhlíková
Tel.: +421335512691
E-mail: poslať životopis
ID: 4486254  Dátum zverejnenia: 10.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac