Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista IT podpory
Miesto práce
Krasovského, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac *
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Do nášho tímu hľadáme šikovného kandidáta na technickú podporu koncových užívateľov - „end user support“. Spolu s dvomi skúsenými kolegami, ktorí by Ťa do všetkého zaučili, by ste sa starali o riešenie technických požiadaviek približne 300 našich kolegov a o fungovanie všetkých informačných systémov v spoločnosti.
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, osobne) v nástrojoch HPSM a Confluence Jira
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia, konfigurácia HW/SW (notebooky, pracovné stanice, tlačiarne, mobilné zariadenia)
• participácia pri správe serverov, virtualizácia VMware, Hyper-V, vytváranie virtuálnych strojov, konfigurácia zdrojov, performance monitoring
• príprava cenových kalkulácií, objednávanie a nákup HW
• komunikácia s dodávateľmi softvérových riešení
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• spolupodieľanie sa na tvorbe dokumentácie interných procesov a postupov
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
• ukončené vzdelanie (SŠ/VŠ) technického zamerania podmienkou!
• praktické skúsenosti v oblasti IT min. 6 mesiacov (akceptovateľné aj mimo pracovného pomeru, za predpokladu technických vedomostí a vybudovaných pracovných návykov)
• komunikatívnosť, dochvíľnosť, tímový hráč, spoľahlivosť, prozákaznícky prístup
• veľmi dobrá znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office podmienkou
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
• veľkou výhodou je znalosť aspoň jednej z nasledovných problematík:
- administrácia MS produktov - MS Exchange, Active Directory, Skype for Business
- LAN/WAN a sieťové bezpečnostné štandardy
HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
• evidencia, kategorizácia a následné riešenie prichádzajúcich technických požiadaviek od užívateľov (e-mailom, telefonicky, osobne) v nástrojoch HPSM a Confluence Jira
• údržba existujúcich systémov/aplikácií cez vzdialenú správu, alebo fyzicky podľa potreby
• inštalácia, konfigurácia HW/SW (notebooky, pracovné stanice, tlačiarne, mobilné zariadenia)
• participácia pri správe serverov, virtualizácia VMware, Hyper-V, vytváranie virtuálnych strojov, konfigurácia zdrojov, performance monitoring
• príprava cenových kalkulácií, objednávanie a nákup HW
• komunikácia s dodávateľmi softvérových riešení
• základné poradenstvo a konzultácie v oblasti IT pre užívateľov
• udržiavanie prevádzkovej dokumentácie spravovanej infraštruktúry
• spolupodieľanie sa na tvorbe dokumentácie interných procesov a postupov
• kontinuálne vzdelávanie sa ohľadom implementovaných technológií
POŽIADAVKY NA UCHÁDZAČA
• ukončené vzdelanie (SŠ/VŠ) technického zamerania podmienkou!
• praktické skúsenosti v oblasti IT min. 6 mesiacov (akceptovateľné aj mimo pracovného pomeru, za predpokladu technických vedomostí a vybudovaných pracovných návykov)
• komunikatívnosť, dochvíľnosť, tímový hráč, spoľahlivosť, prozákaznícky prístup
• veľmi dobrá znalosť administrácie OS Windows a kancelárskych balíkov MS Office podmienkou
• základný prehľad v sieťovej oblasti (TCP/IP, DNS, DHCP, atď.)
• veľkou výhodou je znalosť aspoň jednej z nasledovných problematík:
- administrácia MS produktov - MS Exchange, Active Directory, Skype for Business
- LAN/WAN a sieťové bezpečnostné štandardy
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3965293
Dátum zverejnenia: 21.9.2020
2020-09-21
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému, Správca počítačovej siete, Systémový administrátor Spoločnosť: Alanata a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac