Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Servicedesk operátor (L1)
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Komunikácia so zákazníkmi ohľadom nahlásených technických požiadaviek/incidentov, kooperácia s technickými tímami a aktívna participácia na riešení jednotlivých udalostí v rámci stanovených kompetencií, so zreteľom na SLA (Service Level Agreement) podmienky.
Hlavné činnosti a zodpovednosti
• prijímanie požiadaviek (incidentov/requestov) cez telefón, email, aplikáciu a ich ďalšie riešenie resp. posunutie na ďalšie levely supportu
• komunikácia so zákazníkom, eskalácia požiadaviek a sledovanie ich riešenia
• nepretržité sledovanie a vyhodnocovanie monitoringu a následne vytváranie incidentov v nástroji na evidenciu požiadaviek
• administrácia prístupov k interným a externým systémom
• vykonávane pravidelných úloh (kontrola a spúštanie dávok, sledovanie behu záloh a iné joby)
• práca v zmenách 7x24 podľa rozpisu služieb (8 a 12 hodinové zmeny)
Hlavné činnosti a zodpovednosti
• prijímanie požiadaviek (incidentov/requestov) cez telefón, email, aplikáciu a ich ďalšie riešenie resp. posunutie na ďalšie levely supportu
• komunikácia so zákazníkom, eskalácia požiadaviek a sledovanie ich riešenia
• nepretržité sledovanie a vyhodnocovanie monitoringu a následne vytváranie incidentov v nástroji na evidenciu požiadaviek
• administrácia prístupov k interným a externým systémom
• vykonávane pravidelných úloh (kontrola a spúštanie dávok, sledovanie behu záloh a iné joby)
• práca v zmenách 7x24 podľa rozpisu služieb (8 a 12 hodinové zmeny)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba očakávame my?
- SŠ/VŠ technického zamerania
- prozákaznícky prístup
- komunikatívnosť a asertivita
- schopnosť samostatne a systematicky riešiť pridelené úlohy
- tímový hráč
- stresu rezistentná osobnosť, dobrý time management
- prozákaznícky prístup
- komunikatívnosť a asertivita
- schopnosť samostatne a systematicky riešiť pridelené úlohy
- tímový hráč
- stresu rezistentná osobnosť, dobrý time management
Čo ti ponúkame?
• reálne možnosti kariérneho rastu
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom i českom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom i českom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3426305
Dátum zverejnenia: 27.9.2018
2018-09-27
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný technik Spoločnosť: Alanata a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 950€ brutto