Servicedesk operátor (L1)

TEMPEST a.s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
850€ brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Komunikácia so zákazníkmi ohľadom nahlásených technických požiadaviek/incidentov, kooperácia s technickými tímami a aktívna participácia na riešení jednotlivých udalostí v rámci stanovených kompetencií, so zreteľom na SLA (Service Level Agreement) podmienky.

Hlavné činnosti a zodpovednosti
• prijímanie požiadaviek (incidentov/requestov) cez telefón, email, aplikáciu a ich ďalšie riešenie resp. posunutie na ďalšie levely supportu
• komunikácia so zákazníkom, eskalácia požiadaviek a sledovanie ich riešenia
• nepretržité sledovanie a vyhodnocovanie monitoringu a následne vytváranie incidentov v nástroji na evidenciu požiadaviek
• administrácia prístupov k interným a externým systémom
• vykonávane pravidelných úloh (kontrola a spúštanie dávok, sledovanie behu záloh a iné joby)
• práca v zmenách 7x24 podľa rozpisu služieb (8 a 12 hodinové zmeny)

Zamestnanecké výhody, benefity

• reálne možnosti kariérneho rastu
• zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom i českom trhu
• prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení
• motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- SŠ/VŠ technického zamerania
- AJ mierne pokročilý – schopnosť dorozumieť sa
- praktické pracovné skúsenosti z IT prostredia minimálne 6 mesiacov
- znalosť ITIL procesov veľkou výhodou
- prozákaznícky prístup
- komunikatívnosť a asertivita
- schopnosť samostatne a systematicky riešiť pridelené úlohy
- tímový hráč
- stresu rezistentná osobnosť, dobrý time management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PREČO TEMPEST?
TEMPEST tvoria motivovaní a certifikovaní špecialisti, ktorí majú skúsenosti z najnáročnejších projektov. Spoločnosť má vo svojich radoch špičkových technológov, obchodníkov i manažérov schopných zastrešiť nielen technické aspekty riešení, ale aj riadenie projektov, komunikáciu a podporné aktivity.

NA ČO SME HRDÍ?
Sme popredný poskytovateľ IT produktov a služieb s viac ako 25-ročnými skúsenosťami. Počas nášho pôsobenia sme dosiahli významné úrovne partnerstiev a odborných certifikácií s renomovanými zahraničnými spoločnosťami z oblasti IT, ako sú Oracle, HP, IBM, Cisco Systems, Symantec, či Microsoft. Niekoľko rokov po sebe patríme v rebríčku časopisu TREND do prvej desiatky najväčších poskytovateľov IT služieb v krajine. TREND nás zároveň vďaka dosiahnutým výsledkom zaradil do prvej dvadsiatky medzi TOP 200 najlepšími nefinančnými spoločnosťami na Slovensku. Tešíme sa aj z dvojnásobného umiestnenia v prestížnom rebríčku „BIG 5“ Deloitte Technology Fast 50 v regióne centrálnej Európy.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

TEMPEST a.s.
Galvaniho 17/B
821 04 Bratislava
http://www.tempest.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Monika Pacuchova
E-mail: poslať životopis
ID: 3426305   Dátum zverejnenia: 12.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   850€ brutto