Support Manager

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.

Popis pracovného miesta

Hlavnú náplň práce predstavujú aktivity súvisiace s riešením nahlásených incidentov a problémov SW aplikácií.

Hlavné činnosti a zodpovednosti
• riešenie incidentov a problémov SW aplikácií a riadenie ich riešenia v celom ich životnom cykle, od nahlásenia po ukončenie prípadu
• preskúmanie a analýza nahlásených incidentov a problémov SW aplikácií
• riadenie a zabezpečovanie plnenia stanovených parametrov SLA pre poskytovanie služby podpory SW aplikácií
• komunikácia s poverenými osobami u zákazníka a subdodávateľov ohľadom jednotlivých incidentov/problémov a ich plánovaného riešenia
• spracovávanie stanovísk a návrhov opatrení pre zvyšovanie kvality pre zákazníka
• organizovanie harmonogramu riešenia incidentov/problémov a nasadzovania opravených verzií SW aplikácií v súčinnosti so zodpovednými internými technickými tímami, koordinácia zúčastnených strán
• tvorba reportov o stave plnenia SLA pre interné potreby a zákazníka
• vedenie súvisiacich dokumentácií a evidencií týkajúcich sa aplikačnej podpory
• poradenstvo a inštruktáž k SW aplikáciám pre koncových používateľov v prípade potreby
• preberanie nových SW aplikácií vyvinutých našou spoločnosťou do režimu podpory

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od teba očakávame my?

• pracovné skúsenosti v oblasti IT, prax v oblasti podpory SW aplikácií minimálne 6 mesiacov
• SŠ/VŠ vzdelanie, technické zameranie preferované, nie však podmienkou
• nástroje MS Office (Word, Excel, Powerpoint) – pokročilý, rutinné používanie
• znalosti JIRA, WIKI - výhodou
• znalosti SQL - výhodou
• prehľad v oblasti ITIL – výhodou
• znalosť SDLC (Software Development Life Cycle) - výhodou
• anglický jazyk minimálne na úrovni porozumenia

Požadované osobnostné predpoklady
• riadiace a organizačné schopnosti
• analytické schopnosti
• samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť
• dobrý písomný a ústny prejav

Čo ti ponúkame?

• Kvartálna odmena podľa výkonnosti + ročná odmena podľa výkonnosti.
• Flexibilná pracovná doba.
• Reálne možnosti kariérneho rastu.
• Zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom i českom trhu.
• Prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení.
• Motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov.

Staviame na ľuďoch

Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.

My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.

ID: 3400141  Dátum zverejnenia: 24.5.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300€ brutto + variabilna zlozka