Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Support Manager
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.
Popis pracovného miesta
Hlavnú náplň práce predstavujú aktivity súvisiace s riešením nahlásených incidentov a problémov SW aplikácií.
Hlavné činnosti a zodpovednosti
• riešenie incidentov a problémov SW aplikácií a riadenie ich riešenia v celom ich životnom cykle, od nahlásenia po ukončenie prípadu
• preskúmanie a analýza nahlásených incidentov a problémov SW aplikácií
• riadenie a zabezpečovanie plnenia stanovených parametrov SLA pre poskytovanie služby podpory SW aplikácií
• komunikácia s poverenými osobami u zákazníka a subdodávateľov ohľadom jednotlivých incidentov/problémov a ich plánovaného riešenia
• spracovávanie stanovísk a návrhov opatrení pre zvyšovanie kvality pre zákazníka
• organizovanie harmonogramu riešenia incidentov/problémov a nasadzovania opravených verzií SW aplikácií v súčinnosti so zodpovednými internými technickými tímami, koordinácia zúčastnených strán
• tvorba reportov o stave plnenia SLA pre interné potreby a zákazníka
• vedenie súvisiacich dokumentácií a evidencií týkajúcich sa aplikačnej podpory
• poradenstvo a inštruktáž k SW aplikáciám pre koncových používateľov v prípade potreby
• preberanie nových SW aplikácií vyvinutých našou spoločnosťou do režimu podpory
Hlavné činnosti a zodpovednosti
• riešenie incidentov a problémov SW aplikácií a riadenie ich riešenia v celom ich životnom cykle, od nahlásenia po ukončenie prípadu
• preskúmanie a analýza nahlásených incidentov a problémov SW aplikácií
• riadenie a zabezpečovanie plnenia stanovených parametrov SLA pre poskytovanie služby podpory SW aplikácií
• komunikácia s poverenými osobami u zákazníka a subdodávateľov ohľadom jednotlivých incidentov/problémov a ich plánovaného riešenia
• spracovávanie stanovísk a návrhov opatrení pre zvyšovanie kvality pre zákazníka
• organizovanie harmonogramu riešenia incidentov/problémov a nasadzovania opravených verzií SW aplikácií v súčinnosti so zodpovednými internými technickými tímami, koordinácia zúčastnených strán
• tvorba reportov o stave plnenia SLA pre interné potreby a zákazníka
• vedenie súvisiacich dokumentácií a evidencií týkajúcich sa aplikačnej podpory
• poradenstvo a inštruktáž k SW aplikáciám pre koncových používateľov v prípade potreby
• preberanie nových SW aplikácií vyvinutých našou spoločnosťou do režimu podpory
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba očakávame my?
• pracovné skúsenosti v oblasti IT, prax v oblasti podpory SW aplikácií minimálne 6 mesiacov
• SŠ/VŠ vzdelanie, technické zameranie preferované, nie však podmienkou
• nástroje MS Office (Word, Excel, Powerpoint) – pokročilý, rutinné používanie
• znalosti JIRA, WIKI - výhodou
• znalosti SQL - výhodou
• prehľad v oblasti ITIL – výhodou
• znalosť SDLC (Software Development Life Cycle) - výhodou
• anglický jazyk minimálne na úrovni porozumenia
Požadované osobnostné predpoklady
• riadiace a organizačné schopnosti
• analytické schopnosti
• samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť
• dobrý písomný a ústny prejav
• SŠ/VŠ vzdelanie, technické zameranie preferované, nie však podmienkou
• nástroje MS Office (Word, Excel, Powerpoint) – pokročilý, rutinné používanie
• znalosti JIRA, WIKI - výhodou
• znalosti SQL - výhodou
• prehľad v oblasti ITIL – výhodou
• znalosť SDLC (Software Development Life Cycle) - výhodou
• anglický jazyk minimálne na úrovni porozumenia
Požadované osobnostné predpoklady
• riadiace a organizačné schopnosti
• analytické schopnosti
• samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť
• dobrý písomný a ústny prejav
Čo ti ponúkame?
• Kvartálna odmena podľa výkonnosti + ročná odmena podľa výkonnosti.
• Flexibilná pracovná doba.
• Reálne možnosti kariérneho rastu.
• Zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom i českom trhu.
• Prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení.
• Motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov.
• Flexibilná pracovná doba.
• Reálne možnosti kariérneho rastu.
• Zázemie silného IT hráča operujúceho na slovenskom i českom trhu.
• Prácu, ktorá otvára možnosti participovať na rozvoji zaujímavých technológií a riešení.
• Motivujúcu štruktúru finančného ohodnotenia a pracovných benefitov.
Staviame na ľuďoch
Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.
My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.
ID: 3400141
Dátum zverejnenia: 24.5.2018
2018-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Správca informačného systému Spoločnosť: Alanata a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300€ brutto + variabilna zlozka