Project management office (PMO) administrátor/metodik

Miesto práce
Galvaniho 17/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
*
* Uvedená mzda predstavuje minimálne platové ohodnotenie. Finálna mzda bude závisieť od tvojich platových očakávaní a skúseností.

Popis pracovného miesta

Úlohou PMO administrátora/metodika bude participovať na zavádzaní a rozbiehaní fungovania PMO v našej spoločnosti.

HLAVNÉ ČINNOSTI A ZODPOVEDNOSTI
• Budovanie PMO a rozširovanie funkcií PMO pre podporu projektov a procesov riadenia
• Podpora excelentnosti divízie PM
 - Udržiavanie a rozvoj štandardu metodiky projektového riadenia
 - Zber požiadaviek na kontinuálne zlepšovanie procesov a metodiky projektového riadenia
 - Správa znalostí v rámci divízie PM a plánovanie vzdelávania
 - Monitorovanie dodržiavania interných procesov a pravidiel v rámci divízie PM
 - Podpora interných divíznych stretnutí a monitorovanie stavu interných divíznych úloh
• Administratívna podpora projektov
 - Plánovanie a podpora vykonávania kontrolných auditov v rámci projektov (review gates, QA kontrolné body)
 - Podpora projektových manažérov a realizačného tímu v priebehu všetkých fáz projektu, vrátanie zavedenia štandardných nástrojov pre riadenie projektov (WIKI, JIRA, PDB)
 - Podpora PM procesov a disciplín projektového riadenia:
o Dodržiavanie metód a procesov riadenia komunikácie, tvorby odhadov a prípravy plánov, procesov riadenia rozsahu projektov a zmenového konania
o Dodržiavanie metód a procesov riadenia a mitigácie rizík, monitorovanie odstraňovania vzniknutých problémov (issues)
o Dodržiavanie metód a procesov riadenie kvality
o Asistencia pri priraďovaní zdrojov – správa alokačných požiadaviek
 - Monitorovanie a kontrola výkonnosti projektov, zabezpečenie reportov z aktuálnych projektov
• Podpora celofiremných (cross divíznych) procesov
 - Podpora manažmentu zmien – zosúlaďovanie a zjednodušovanie vnútro firemných procesov, podpora nastavenia komunikačných rozhraní a zavádzanie zmien do praxe
 - Podpora procesu prípravy ponúk (Bid management support) z pohľadu projektového riadenia
 - Príprava podkladov a konsolidácia centrálneho reportingu stavu bežiacich projektov
 - Príprava podkladov a konsolidácia centrálneho riadenia rizík a otvorených problémov, monitorovanie eskalačného procesu

POŽIADAVKY NA VHODNÉHO UCHÁDZAČA:
• pracovné skúsenosti v oblasti PM/PMO minimálne 12 mesiacov
• uvítame skúsenosti s nastavovaním procesov, veľkou výhodou priamo v PMO
• skúsenosti s reportingom podmienkou, skúsenosti s controlingom výhodou
• všeobecný prehľad v oblasti IT je nevyhnutný
• ukončené vysokoškolské vzdelanie, ideálne technický alebo ekonomický smer
• prax s automatizovanými nástrojmi riadenia oblastí projektového manažmentu (napr. MS Project, MS Visio, JIRA, WIKI, Track a pod.) veľkou výhodou
• znalosť základov metodiky (procesov) riadenia projektov podmienkou
• certifikácia PRINCE2 Foundation alebo PMI CAPM výhodou
• anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, znalosť nemeckého jazyka výhodou (nie podmienkou)

Požadované osobnostné predpoklady:
• dobré prezentačné a argumentačné schopnosti
• selfdrive, schopnosť zanietiť sa
• vynikajúce organizačné schopnosti
• asertivita, rezistencia voči stresu
• orientácia na zákazníka, profesionálne vystupovanie
• tímový hráč, nekonfliktný, schopný efektívne fungovať v dynamickom prostredí

Čo ti ponúkame?

Aby sa naši zamestnanci cítili u nás čo najlepšie, okrem atraktívneho finančného ohodnotenia sa ich snažíme navyše odmeniť aj zaujímavými benefitmi:
- benefitné poukážky na šport, kultúru, oblečenie, hobby...
- gastrolístky vo výške 4.5 EUR
- nadštandardný pitný režim
- dni voľna navyše pri významných životných udalostiach
- dovolenka nad rámec zákona podľa dĺžky spolupráce
- rôzne finančné a nefinančné darčeky - napr. na Vianoce, pri pracovnom jubileu, alebo pri narodení dieťaťa
- atraktívne teambuildingy, od malých posedení pri pive, cez väčšie stretnutia pri husacine, alebo na bowlingu, až po celofiremné akcie vo veľkom štýle :-)

Staviame na ľuďoch

Každé obdobie prináša nové výzvy, ale aj nové príležitosti. Veríme, že vďaka silnému tímu, skúsenostiam, profesionalite a spolupráci, dokážeme prekonávať všetky výzvy a pomáhať klientom, čo najlepšie využiť každú príležitosť.
Zamestnávame najlepších odborníkov a náš tím neustále rozvíjame a posilňujeme o ďalších talentovaných ľudí, ktorí zdieľajú naše hodnoty a víziu.

My sme Alanata – miesto, kde sa technológie spájajú s biznisom.

ID: 3217652  Dátum zverejnenia: 17.10.2017