Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Študentská brigáda s maďarčinou, 100% Home office, flexibilný pracovný čas
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
27.05.2024
27.05.2024
Mzdové podmienky (brutto)
5,75 - 6,75 EUR/hod.Plat sa skladá z fixného základu a bonusu: 5,75€/h a bonus cca. 1€/h
5,75 - 6,75 EUR/hod.Plat sa skladá z fixného základu a bonusu: 5,75€/h a bonus cca. 1€/h
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Táto pozícia zahŕňa poskytovanie komplexného zákazníckeho servisu cez telefón a e-mail pre maďarských klientov cestovnej agentúry nášho partnera:
- poskytovanie komplexného poradenstva o zájazdoch, aktuálnych akciách a ostatných službách spoločnosti
- analýza požiadaviek zákazníka a následné hľadanie riešení s dôrazom na maximálnu spokojnosť
- spracúvanie a vybavovanie objednávok zájazdov
- prozákaznícke riešenie sťažností zákazníkov
- administratívne činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilné plánovanie pracovného času
- home office
- "Refer 2 Win" (Poznáš niekoho, kto by u nás chcel pracovať? Predstav nám ho a môžeš získať atraktívny bonus!)
- tímové akcie (teambuildingy, spoločné podujatia pre zamestnancov)
- karta Multisport, umožňujúca neobmedzený vstup na rôzne športoviská za veľmi výhodnú cenu
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme len tých záujemcov, ktorí na základe životopisu vyhovujú našim požiadavkám. Pozícia je otvorená len pre študentov VŠ.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• maďarčina ako materinský jazyk alebo na úrovni materinského jazyka (slovom aj písmom) a slovenčina na komunikatívnej úrovni
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
• výborné komunikačné a korešpondenčné zručnosti
• rozvinutá PC gramotnosť
• dôslednosť, spoľahlivosť a zodpovednosť
• dynamická, flexibilná osobnosť a odolnosť voči stresu
- časová dostupnosť 20 hod/týž. - v rámci pracovnej doby PO – PI 08.00 - 20.00, SO 08.00 – 16.00.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Excellent customer service is our passion – in 2020, Competence Call Center has merged with TELUS International and is now a part of it. Since then, 50,000 team members are providing customer service at its best in more than 50 languages for international and well-known partners.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
Kontakt
ID: 4821217
Dátum zverejnenia: 2.5.2024
2024-05-02
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: TELUS International
Základná zložka mzdy (brutto): 5,75 EUR/hod.